Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 20:07


valter320d írta:


"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?


A hónap függvénye.Mert 2004 (gondolom 9.-ik) hónapban már DPF-esek voltak az E60-ok és az E90-ek.De az e46 nem.Még egyszer:GYÁRILAG DPF nélkül nem lehet Euro 4.Ha a gyárban nem rakták bele,akkor utólag már hiába az erőlködés.





szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:59


Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Gyárilag nincs bennük DPF ezen van a hangsúly,egyébként is ki az a bolond aki bele rakja e46-ba??? ráadásul ennyiért??!!!egyenes kipuf. Dpf,lefelé álló Dpf nélküli.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:58


valter320d írta:
Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Olvasgattam máshol is erről a témárol és mondták hogy nincs részecskeszűrős e46 de vfiszont eu4 besorolás találkoztam ilyennel és ez vitathatatlan!
Na most idézem ezt az e39.hu találtam:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?


Akkor ezt is állambácsi dönti el?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:57


Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Olvasgattam máshol is erről a témárol és mondták hogy nincs részecskeszűrős e46 de vfiszont eu4 besorolás találkoztam ilyennel és ez vitathatatlan!
Na most idézem ezt az e39.hu találtam:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:50


valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:40


valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 07. vasárnap, 19:41

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:35


Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:13


szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:10


Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 19:08


"tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja."

EU 4-es E46 és E39 nem létezik.Legalábbis diesel biztos hogy nem.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. július 07. vasárnap, 19:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz MrSummer

Újonc

Elismertség: 50% (2 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 11:26


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)


Én csak olvasgatni szoktam a fórumot, a hozzászólások fele a tiéd és azoknak a fele hülyeség. Nem lenne rossz ötlet, ha valamit leírsz, főleg tényként, akkor utána néznél!!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 10:10


ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 09:59


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 08:53


ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 07:12


AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


nekem a ,turbó változógeometriát vezérlő vákumrendszerben volt a hiba.
vákumcső
vákummembrán
vákumregulátor