ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 16:09


ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 09:08


ppeterke írta: Hello Visszatérve az autó torpanására, egy turbótisztítás nem oldaná meg a problémát vagy ezekre a szériákra ez nem jellemző hogy az okozná?? Vagy komplett turbócsere??



Turbotisztitas nem art, de az altalad leirt hiba nem turbo miatt lesz sztem!

I love angol billentyuzet!





ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 21:03


Hello Visszatérve az autó torpanására, egy turbótisztítás nem oldaná meg a problémát vagy ezekre a szériákra ez nem jellemző hogy az okozná?? Vagy komplett turbócsere??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 21:03

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 05:11


Na hali.

tegnap kicseréltük nagy nehezen az öninditót így elsőre kemény volt

De azt kell mondanom megérte csak ugy becsattan az uj akksival meg a jó inditóval jöhet a tél

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:16


ppeterke írta: Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Ez az adagoló egyik részegysége, benne található. Egy kis olvasnivaló

ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 14:09


Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 14:36


Puli írta: Tavaly éve elején cseréltem az izzító relét (igaz egy Kaszától vett használtra), de azért kipróbálom! Köszi!
Habár én laikus azt gondolnám,hogy ez csak az indulást segíti és nincs köze ahhoz, hogy utána 15 sec-ig még egyenetlenül jár a motor... :S


Mondom, a biztosíték is rossz lehet, nálam is azzal volt gond.
Van utóizzítás is még egy ideig, de azt a sárga lámpa már nem jelzi.


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 14:32


Tano írta:
Puli írta: Csak reggel, hideg indításkor csinálta és eddig kétszer! Az üzemanyag az évek óta ugyanaz, izzítógyertyákat két hónapja cseréltem... :S


A tiedben még nem izzításvezérlő van, hanem egy relé, erről kapnak tápot a gyertyák. Hiába jók a gyertyák, ha nem kapnak tápot. Nézd meg, hogy a reléhez eljut-e a delej. Ha nem, akkor cserés a biztosíték a kesztyűtartó mögött. Diaggal meg tudjátok nézni, hogy a relé működik-e.
Persze ez csak egy lehetőség, de könnyen ellenőrizhető.


Tavaly éve elején cseréltem az izzító relét (igaz egy Kaszától vett használtra), de azért kipróbálom! Köszi!
Habár én laikus azt gondolnám,hogy ez csak az indulást segíti és nincs köze ahhoz, hogy utána 15 sec-ig még egyenetlenül jár a motor... :S



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 21. csütörtök, 14:33

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 13:03


Puli írta: Csak reggel, hideg indításkor csinálta és eddig kétszer! Az üzemanyag az évek óta ugyanaz, izzítógyertyákat két hónapja cseréltem... :S


A tiedben még nem izzításvezérlő van, hanem egy relé, erről kapnak tápot a gyertyák. Hiába jók a gyertyák, ha nem kapnak tápot. Nézd meg, hogy a reléhez eljut-e a delej. Ha nem, akkor cserés a biztosíték a kesztyűtartó mögött. Diaggal meg tudjátok nézni, hogy a relé működik-e.
Persze ez csak egy lehetőség, de könnyen ellenőrizhető.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 09:44


YELLOW írta:
Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


én azt mondanám valamelyik hengerdben nem tökéletes az égés. ezt ugye sok minden okozhatja akár. ha melegen indítod akkor is ilyen alapjáraton? lehet csak rossz minőségű az üzemanyag, vagy az izzítógyerta rosszalkodik, esetleg a porlasztó.


Csak reggel, hideg indításkor csinálta és eddig kétszer! Az üzemanyag az évek óta ugyanaz, izzítógyertyákat két hónapja cseréltem... :S

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 09:42


Puli írta:
SirToma írta:
Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


Szia.

Szerintem nagy valószínűséggel izzítógyerttya, vagy izzítás vezérlő.
Nekem is beírt 3 gyertyát hibára, cseréltem őket, de a vége az izzításvezérlő csere lett.
Azóta tökéletes! Tegyétek fel gépre, gyorsan kiderül.

Toma


Köszi,de kb 2 hónapja cseréltem az izzítógyertyákat! Szóval én az kilőném!


Izzításvezérlő cseréről beszél...

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 09:39


SirToma írta:
Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


Szia.

Szerintem nagy valószínűséggel izzítógyerttya, vagy izzítás vezérlő.
Nekem is beírt 3 gyertyát hibára, cseréltem őket, de a vége az izzításvezérlő csere lett.
Azóta tökéletes! Tegyétek fel gépre, gyorsan kiderül.

Toma


Köszi,de kb 2 hónapja cseréltem az izzítógyertyákat! Szóval én az kilőném!

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 08:49


Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


Szia.

Szerintem nagy valószínűséggel izzítógyerttya, vagy izzítás vezérlő.
Nekem is beírt 3 gyertyát hibára, cseréltem őket, de a vége az izzításvezérlő csere lett.
Azóta tökéletes! Tegyétek fel gépre, gyorsan kiderül.

Toma

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 07:58


Puli írta: Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :


én azt mondanám valamelyik hengerdben nem tökéletes az égés. ezt ugye sok minden okozhatja akár. ha melegen indítod akkor is ilyen alapjáraton? lehet csak rossz minőségű az üzemanyag, vagy az izzítógyerta rosszalkodik, esetleg a porlasztó.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 07:48


Egy kis segítség kellene Fanok!
Ma reggel beindítottam a kocsit,hogy szokás szerint picit járjon a motor indulás előtt. DE elkezdett erősen rángatni, mintha le akarna állni.. de nem állt le,csak rángatózott...picit ráléptem a gázra,akkor helyre jött,aztán mikor vissza engedtem,akkor megint rángatás.. még a kasztnit is berázta... kb 20sec után meg helyreállt minden! és szépen egyenletesen járt a motor!
MI lehetett ez??? :