orindzs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz orindzs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 19:35


Jó estét márkatársak!

Segítségre lenne szükségem!
Nekem is hasonló problémám van, mint amit Puli írt nem régen.

Tehát, indításnál alkalmanként rángat a motor és csúnya hangja van. Ez tart kb. fél percig, majd megszűnik. Illetve 1700-as fordulatnál kisimul (üresben próbáltam, el sem indulok míg "bohóckodik"). Nekem előjött ez hidegen és 600 km folyamatos megtétele után is. Gondoltam üzemanyagra, mert kutat váltottam és utána úgy tűnt, hogy megszűnt teljesen. A napokban viszont előjött ismét
Esetleg kartergáz szűrő?

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:53


YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.



Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?


ugye a 18d hajtásilag ugyanaz, mint a 20d. tehát jobban bírja. bár inkább legyen egy strapabíró autóm, mint erős. gondolok itt arra, hogy korábban volt téma, hogy a 20d-ben a lendkerék, kuplung, stb, azért mert jobban tönkre, mert éppen csak oda van tervezvce, a 18d ezért jobban bírja. most ha felerősíted azt is, akkor ugyanott vagy. ha nem hosszútávra tervezel, érdemes talán, de akkor már inkább egy nagyobb turbo, meg a vezérlést cserélni egy 18d-ben egy 20d.jére. annyi hogy forgalmiban, meg biztosításilag, adóilag kisebb teljesítmény után fizetsz.
na de a dízel nem az én asztalom, majd más.



Köszönöm.Nem vételi szándékból(már van)csak érdekel hogy az adagolósok mennyivel tartósabbak mint a CRek,és én is azt gondolom hogy inkább egy megbízható autó mint egy erős megbízhatatlan.Ha erősebb kocsit akar erősebb motorral vegye.Tiszta sor


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:43


Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.



Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?


ugye a 18d hajtásilag ugyanaz, mint a 20d. tehát jobban bírja. bár inkább legyen egy strapabíró autóm, mint erős. gondolok itt arra, hogy korábban volt téma, hogy a 20d-ben a lendkerék, kuplung, stb, azért mert jobban tönkre, mert éppen csak oda van tervezvce, a 18d ezért jobban bírja. most ha felerősíted azt is, akkor ugyanott vagy. ha nem hosszútávra tervezel, érdemes talán, de akkor már inkább egy nagyobb turbo, meg a vezérlést cserélni egy 18d-ben egy 20d.jére. annyi hogy forgalmiban, meg biztosításilag, adóilag kisebb teljesítmény után fizetsz.
na de a dízel nem az én asztalom, majd más.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:35


YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.



Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:30


Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:28


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry



Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?


Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:26


YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


18d 2003-ban lett Common Railes. Előtte adagolós.2003ig a 136 lovas 20d butítása.1951ccm-es 18d az adagolós.Én így tudom.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:24


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:23


Én úgy tudom hogy VP44-el is készült 318d 2003-ig.Uttána vezették be a CR 318d-t.Ezért kérdeztem,amit kérdeztem.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:22


YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 27. szerda, 17:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:12


Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 17:08


Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 16:20


ppeterke írta:
anubisz írta:
ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?


Most ez az első diesel autóm, ide jöttem segítséget kérni mivel nem nagyon volt időm valamint a pénztárcám nem engedte szervízbe vinni és a hibalehetőségek miatt érdeklődtem. Most már tudom!!!


Szerelőre írtam, azt hittem az nézte először.

ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 16:16


anubisz írta:
ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?


Most ez az első diesel autóm, ide jöttem segítséget kérni mivel nem nagyon volt időm valamint a pénztárcám nem engedte szervízbe vinni és a hibalehetőségek miatt érdeklődtem. Most már tudom!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 16:12


ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?