kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 15:52


Sziasztok!

Rég óta követem a forumot, és rég óta szerettem vna 320d tulaja lenni, így sikerült is a hétvégén vennem egyet!
Haveromtól vettem, ő meg németből egy idős úrtól akinél 10 évig volt és mindig rendbe tartotta! 2002-es, 150Le !
Teljesen le lett szervizelve, olajak meg minden, féktárcsra, betétek, am kartergáz szűrőt szeretném megnézni, h milyen lehet, mert olvastam, h kiszokott cseszni a turbóval, ezért azt szeretném megtudni h a motor burkolatt alatt az hol található! Csak ránéznék!

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. február 24. hétfő, 06:14


gyurigyuri írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



köszönöm a válaszokat

hát kedden biztos hogy rákérdezek a szerelőnél. remélem nem bagatelizálja el a dolgot...

ha porlasztó csere lenne, csak egyben a 4et vagy mehet csak a hibás?
és jó lehet egy felújított vagy csak a zsír új?

felprogramozás kérdésre valaki tudja a választ? ezekről a porlasztókrólhogy derül ki a kód? vagy hogy felprogramozták-e?
és az hogy hibás e valamelyik? poharazzák? vagy... ?

tudom idegesítő ez a sok kérdés....



Hát! Ma reggel is kb. ugyan az a helyzet.0 fokban indult szépen, de kellett 10mp. Mire azt mondom hogy kisímult a motor járása.
SZépen autókáztam a munkahelyre, egyszer kellett előznöm az utolsó 10 Km-ben, ott kicsit erőből odaléptem neki, a lapot vette szépen , de megint hallottam azt a ciripelő hangot
Alig várom hogy holnap legyen és a szerelőm mondjon rá valamit.
Amit még észre vettem, hogy erősen érezni ezt az édeskés "hegyilevegő" szagot a kipufogóból még alapjáraton is.
Tényleg! Részecskeszűrő van ebben már?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 24. hétfő, 06:16

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 11:32


Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



köszönöm a válaszokat

hát kedden biztos hogy rákérdezek a szerelőnél. remélem nem bagatelizálja el a dolgot...

ha porlasztó csere lenne, csak egyben a 4et vagy mehet csak a hibás?
és jó lehet egy felújított vagy csak a zsír új?

felprogramozás kérdésre valaki tudja a választ? ezekről a porlasztókrólhogy derül ki a kód? vagy hogy felprogramozták-e?
és az hogy hibás e valamelyik? poharazzák? vagy... ?

tudom idegesítő ez a sok kérdés....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Komilan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 11:05


Sziasztok! Nemrég került hozzám egy 320D 150 lovas BMW. Problémám az lenne, hogy hidegen reggel valami cicergő hangot hallok de csak ha hideg a motor, melegen már nem csinálja. Klíma is furcsa, hogy beállítom 20 fokra és egyszer fűt mint az állat egyszer meg hideget nyom... Gondolom ez a 2 dolog összefüggésben áll csak egyáltalán, hogy hol lehetne keresni a problémát azt nem tudom. Köszönöm a segítségeteket előre is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 11:00


ZoleeSRB írta:
Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.


Persze ebben az esetben nem biztos, hogy hatékony tud lenni a távdiagnosztika, de azért láttunk már egy két érdekes esetet, és inkább óvatos legyen a friss Bmw tulaj.
A füstölés témában pedig nem akarok vitát nyitni...



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 10:37


Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 09:30


ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!




ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 03:12


gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 21:50


valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 21:39


gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 22. szombat, 21:41

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 21:23


Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 22. szombat, 21:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 07:36


Sziasztok gondoltam megírom ide is meg turbós témához is.Olyan hangja van a turbómnak mint ha egy mentőautó követne nézegettem már a csövezést a szívó oldalon de nem találok semmi hibáját.kipufogó oldalt még nem néztem de hamarosan sort kerítek rá.Szóval az érdekesség még az hogy ha reggel beindítom és ha szép lassan folyamatosan nyomom a gázt nem csinálja vagy nem olyan hangosan de legalább is bentről nem hallani a jelenség amúgy olyan 1300 as fordulat körül kezdődik itt a leghangosabb de utána csendesedik melegen megint csendesebb.valaki valami ötlet?

Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 19:26


Sziasztok!Kellene kis információ, hátha tudja itt valaki!Ismerősöm kinézett magának egy E90 320d limót, de a hirdetésben jelezték hogy 003-as hibakódja van, mi lehet ez? Köszönöm a válaszokat...

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 13:51


Tom22 írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Nem rég átléptem a 300ezekm-t(320d 150Le), azt tanácsolták hogy érdemes feszítenem a vezérműláncon, máshonnan pedig azt mondták hogy míg nincs hangja ne foglalkozzak vele.Nem tudom mit tegyek.
Nektek mik a tapasztalataitok és véleményetek? (lehet már írtatok róla de nem találtam)

::


Szia!

Ha nem "surrog" a lánc, akkor ne bántsd!
De érdekelne, hogy tervezted megfeszíteni a láncot?

Üdv.:Neo


Mondjuk az engem is érdekelne,mert lassan én is 300-hoz érek,de ilyenről még nem hallottam,persze az nem azt jelenti,hogy kivitelezhetetlen!


Úgy tudod, hogy elindítod a motort.
És magától megfeszíti.: http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25


Épp akartam írni, hogy várjunk meg téged a megoldással!


Én sem látom át hogy miért mondta hogy megrögzitit a fotengelyt+ vezérműkerekeket és akkor tudd feszíteni rajta...???,nem látom át ezért kérdeztelek Titeket.

Köszönöm a válaszotokat!!!


Szívesen!
Ezek automata feszítők olajnyomásra lépnek működésbe. Amit leírtál, úgy szét lehet szedni, de max kicserélni tudod a feszítőket, illetve a feszítő-vezető síneket.
Üdv.:Neo

Tom22
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 13:27


Neo954 írta:
hancurozo írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Nem rég átléptem a 300ezekm-t(320d 150Le), azt tanácsolták hogy érdemes feszítenem a vezérműláncon, máshonnan pedig azt mondták hogy míg nincs hangja ne foglalkozzak vele.Nem tudom mit tegyek.
Nektek mik a tapasztalataitok és véleményetek? (lehet már írtatok róla de nem találtam)

::


Szia!

Ha nem "surrog" a lánc, akkor ne bántsd!
De érdekelne, hogy tervezted megfeszíteni a láncot?

Üdv.:Neo


Mondjuk az engem is érdekelne,mert lassan én is 300-hoz érek,de ilyenről még nem hallottam,persze az nem azt jelenti,hogy kivitelezhetetlen!


Úgy tudod, hogy elindítod a motort.
És magától megfeszíti.: http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=25


Épp akartam írni, hogy várjunk meg téged a megoldással!


Én sem látom át hogy miért mondta hogy megrögzitit a fotengelyt+ vezérműkerekeket és akkor tudd feszíteni rajta...???,nem látom át ezért kérdeztelek Titeket.

Köszönöm a válaszotokat!!!