Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 18:02


ute107 írta: Hülyeség. Nekem volt a 20d-ben, de alig fogott fel valamit, csak rontott a dolgokon.
Nem tudott "lélegezni" ezen a rendszeren keresztül a motor, olajnyomásom megnőtt a kartelnyomás miatt... Dobtam is ki...
Dieselnél nagyon oda kell figyelni a kartelgáz rendes útjára...


Tiszta sor, akkor felejtős!

(Régebben volt benzines Audim, az állandóan taknyolta a pillangószelepet, utána meg vacakolt az alapjárat. Abba csodát tett a lecsapató.)

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 16:04


YELLOW írta:
Thomasito írta: Szerintetek van értelme beiktatni a rendszerbe még egy plusz olajlecsapatót? Tudom, hogy a kartergázszűrő azért van gyárilag, de inkább két dolog szűrje a mocskot ne csak egy. Van értelme vagy ez már túlbiztosítás?



plusz nem kell, inkább a gyári helyére tedd be. legalábbis úgy szokták. meg olyan, aminek átlátszó a tartálya.


Hülyeség. Nekem volt a 20d-ben, de alig fogott fel valamit, csak rontott a dolgokon.
Nem tudott "lélegezni" ezen a rendszeren keresztül a motor, olajnyomásom megnőtt a kartelnyomás miatt... Dobtam is ki...
Dieselnél nagyon oda kell figyelni a kartelgáz rendes útjára...

krisz75
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz krisz75

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 09:36


ute107 írta:
szotakdavid írta:
Jooce27 írta: Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.


Adagoló


Kijavítanám barátomat. Az Adagoló szar... bontott 100e Ft-tól, felújítás 200e Ft-tól...




Sajnos az előttem hozzá szólóknak igazuk van,az enyém is most halt be



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Gaborr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 22:34


Sziasztok! Tudna valaki nekem segíteni? Hol találom a láncfeszítőt?? Hány darab kell? 1 vagy kettő? Kitudom otthon házilag cserélni? A kocsim 2001-es 136le

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 13:07


Thomasito írta: Szerintetek van értelme beiktatni a rendszerbe még egy plusz olajlecsapatót? Tudom, hogy a kartergázszűrő azért van gyárilag, de inkább két dolog szűrje a mocskot ne csak egy. Van értelme vagy ez már túlbiztosítás?



plusz nem kell, inkább a gyári helyére tedd be. legalábbis úgy szokták. meg olyan, aminek átlátszó a tartálya.

Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 13:04


Szerintetek van értelme beiktatni a rendszerbe még egy plusz olajlecsapatót? Tudom, hogy a kartergázszűrő azért van gyárilag, de inkább két dolog szűrje a mocskot ne csak egy. Van értelme vagy ez már túlbiztosítás?



E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 22:16


szotakdavid írta:
E46tohi írta:

Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi)



Helyileg merre vagy,hátha tudunk mondani valakit akihez elviheted.


Fejér megye. Elvittem régebben egy szervizbe (régen csak szakaszosan jött elő a hang nem mindig és mikor odavittem nem produkálta éppen) rögtön rámondták hogy turbó mikor éppen nem is szólt semmi a motorba, nem szeretném hogy szétkapják 100ezrekért a turbót mikor nem is az vonyít benne :S







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. november 30. vasárnap, 22:21


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 20:42


E46tohi írta:

Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi)



Helyileg merre vagy,hátha tudunk mondani valakit akihez elviheted.

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 20:34


E46tohi írta:
Thomasito írta:
E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...



Nemtudom sajnos,hogy mikor, hallottam róla hogy az elég sokszor meghal, de szerintem nem az, mert ugye az hidegen is és alapjáraton is szólna ráadásul az biztos hogy nem régen cserélték nagyon jó állapotúnak tűnik



Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi):
YouTube videó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 30. vasárnap, 20:36

E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 17:00


Thomasito írta:
E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...



Nemtudom sajnos,hogy mikor, hallottam róla hogy az elég sokszor meghal, de szerintem nem az, mert ugye az hidegen is és alapjáraton is szólna ráadásul az biztos hogy nem régen cserélték nagyon jó állapotúnak tűnik



Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 15:38


E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...


E46tohi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz E46tohi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 15:17


Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.


Üdv



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 29. szombat, 15:28

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 27. csütörtök, 16:13


Splr01 írta: Srácok,

Adagolós lettem, ami amúgy várható is volt, mert csöpögött a gázolaj, de a végén már szinte folyt. Már be sem indul.

Tud valaki nekem egy adagolós ajánlani, aki lehetőleg kiveszi/beteszi az adagolót -bp körzetében-??

Köszönöm


Szoták Dávid.

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. november 27. csütörtök, 14:16


Srácok,

Adagolós lettem, ami amúgy várható is volt, mert csöpögött a gázolaj, de a végén már szinte folyt. Már be sem indul.

Tud valaki nekem egy adagolós ajánlani, aki lehetőleg kiveszi/beteszi az adagolót -bp körzetében-??

Köszönöm

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 19:51


Üdv

Ez a remegés mitől lehet ?

A link neve