- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 18:14
Sziasztok!
Olyan prolémám van,hogy adagolo csere után,hidegen indul a verda.
Melegen csak nehezen.
Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 18:14
Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 18:40
Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 19:14
Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 16:52
Sky írta:Tano írta:Fort írta: "elektromos kiegészítő fűtés" Erről írnátok egy kicsit bővebben?Mikor működik,mit fűt és hogyan?
Ez lényegében egy elektromos vízmelegítő. Melegíti a hűtővizet hogy a motor elöbb bemelegedjen, illetve ha fűtésre van szükség. Külső hőmérséklet és vízhőfok függvényében kapcsol be illetve ki. Pl -5 foknál 86 fokos vízhőfokig működik, míg +10 foknál már csak 50 fokos vízhőmérsékletig. A motorvezérlő működteti négyszögjellel, és a megnövekedett elektromos igénybevétel miatt ilyenkor az alapjárati fordulatot megemeli 930-ra. Röviden ennyi.
Helló!
Ehhez a témához még annyit, hogy azt sem lehet tudni, hogy ez az elektromos kieg. fűtés egyáltalán működik-e, vagy néha igen, néha nem. Ha nem, azt nem jelzi a műszerfalon semmi. Lehet, hogy itt sok autóban nem működik, csak a gazdája nem tud róla. Télen, hidegindítás után kb 500 m megtétele után ha megállsz, felnyitod a motorháztetőt és a kezeddel megnézed a Tano által belinkelt hőcserélő külsejét, hogy mennyire meleg, vagy hideg, abból tudod megállapítani hogy jó, vagy nem. Természetesen egy diag. ellenőrzés is kimutatja (ez elegánsabb, de drágább).
Üdv:Sky
Elküldve: 2015. február 13. péntek, 20:29
bmw320d4 írta:toki24 írta:
No eljutottam Miki-hez szétkapták a váltót a kocsitól és mint kiderült a lendkerék főtt meg a kocsiban a főtengely ép hálaisten
Elküldve: 2015. február 13. péntek, 18:16
toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta: Hali!
Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!
nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod
Jogos köszi.![]()
nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...
PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$DDDDDDDDDDD
az nem mérvadó ár azért...
de szerintem nincs eltörve neked, de mind1...
Holnap kiderül bmw320d4 kolega majd biztos kideríti. csakmost találtam egyet bontottan 40rugoóért ha esetleg az kéne akkor érted lehessen lépni ne komplett blokk kelljen ha oda fajulna a dolog![]()
Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:55
SP_323i írta:lela írta:SP_323i írta:lela írta:
A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet
Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...
A kartelgáz szűrővel volt gáz
Anno régebben le lett cserélve lecsapatósra, de most szivacsosat találtunk benne. Arra tudok gondolni, hogy volt egyszer egy turbó geometria megszorulásom és akkor a szerelő srác kicserélte csak b@szott szólni.
Na most az nem úgy működik, hogy berakja a lecsapatós helyére, mert oda még kell egy távtartó is a szivacsos alá. Nálam ez nem volt úgyhogy akadálytalanul ment az olajos kartergáz a szívó oldalra ...
Most rendesen új házzal van bent a szivacsos...
cserébe törhetem a fejem, hogyan pucoljam ki a HF járatokat
Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:23
lela írta:SP_323i írta:lela írta:
A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet
Amikor én levettem nekem is volt benne egy pici, de igazából ott csak inkább olajosnak kellene lenni.Én csak kitöröltem egy ruhával mert az ujjammal belenyúlva lentebb már nem volt csak olaj.Nem tudom a kartelgázszűrőd milyen állapotú, ugyanis belegondolva ott az olajgőz jut el az égéstérbe a szívósoron keresztúl, qvázi az olajgőzt (motorolajat) égeti el.Tehát onnan kifele áramlik inkább a levegő, esetleg ha túltőt a turbó, és benyomja az EGR kipuffgázt oda is. Ezért egy rakás szar ez az egész, de hát a környezetvédelmi normák...
Elküldve: 2015. február 13. péntek, 08:17
YELLOW írta:SP_323i írta:
A kartelgáz szűrővel volt gáz
az még mindig karter
Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 22:55
SP_323i írta:lela írta:
A szelepfedél okés, de az folytatódik a HF-ben is. Gondolom ott is hasonló a helyzet
Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 22:16
SP_323i írta:
A kartelgáz szűrővel volt gáz
Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 21:25
YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta: Hali!
Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!
nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod
Jogos köszi.![]()
nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...
PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$DDDDDDDDDDD
az nem mérvadó ár azért...
de szerintem nincs eltörve neked, de mind1...
Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 21:23
lela írta:
Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 19:59
toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta: Hali!
Nem tudja, valaki hogy a 136 lovas és a 150 lovas 20D főtengelye egyezik e?!
nem valószínű, de realoem-ben kiválasztasz egy 136 lovast megnézed ott milyen cikkszámot dob, majd a 150 lovasét és összehasonlítod
Jogos köszi.![]()
nem azért, csak neked is ugyanannyi idő megkeresni és biztosra kideríteni, mint nekem, vagy bárkinek...
PErsze,persze meg is néztem .Sajnos nem azonos a cikkszám. Jó kis árat találtam 1100$DDDDDDDDDDD