wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. február 29. péntek, 17:11


Hát ezek gyári vadi új csúcsok a régit nem kellett ott hagyni (mert általában ott kell mivel ezeket úgy nevezi az ETK ,hogy csere csúcsok) és a beszerelés is benne volt 80000ft/db és persze 4henger logikusan szorozva 4-el. Sajnos még mindig nem tettem túl magam az összegen ezért nem írom le. De több kolléga is irta ,hogy lehet olcsóbban is hozzájutni de sajnos csak az euro4-es csúcsokhoz. Azok 60eFt körül beszerezhetõek. A szerelés meg átlagosan 10-20eFt ki hol csinálja és persze modic-olni is kell a verdát mert a computernek meg kell ismerkednie az új csúcsok sorozatszámával. Ami érdekes ,hogy a computer az észrevette amikor elirták a sorozatszámot és jelezte ,hogy itt nem stimmel valami nézd meg jobban és javitsd ki és miután kijavítottuk elfogadta a kocsivezérlõ.

pati
Hát igazából a fogyasztás méröt még nem néztem de majd megfigyelem mondjuk az biztos hogy a motor azt csinálja amit a fordulatszámmérõ mutat mert amikor igy elkezd ingadozni akkor be is remeg a motor nem csak úgy a müszer ingadozik.

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. február 29. péntek, 15:58


Megkerdezhetem, hogy 20D-be mennyibe kerul 1 porlasztocsucs? Csak kivancsiagbol, nekem 30D-be 85korul volt. Nekem egyebkent akkor halt le mikor a fekete korom melle egyik nap "feher fust" tarsult, par nap mulva mar besem indult...

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2008. február 29. péntek, 12:41


wagusty írta: Sziasztok tipustársak!

De egy gondom mai napig nem oldódott meg az alapjárat továbbra is ingadozik 50-80km-el gurulva üresben és a jelenség se nem lett sürübb se nem ritkább szerintem totál nincs ezzel kapcsolatban bárkinek van valami ötlete mitöl lehet ez a gond szivesen várom.

Köszi elõre is!

Hi! Ilyenkor a fogyasztásmérõd is mocorog? Mert akkor szerintem semmi baja, nekem mind a kettõ ezt csinálta ha gurult az autó üresben. Ha megálltam abbahagyta.

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2008. február 28. csütörtök, 17:27


Azt meglehet kérdezni mennyibe kerül egy ilyen csere?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. február 28. csütörtök, 17:15


Sziasztok tipustársak!

Hát elmondhatom ,hogy hétfõn kicseréltettem az összes porlasztócsúcsot (320d 150LE) tök jó meg minden föleg ,hogy az volt a legnagyobb bajom már mióta megvan a verda (1,5év) ,hogy kormol és nem kicsit hanem konkrétan mikor odaléptem neki akkor fekete koromba borult a mögöttem lévõ kocsi. Eddigi fogyasztásom városban (BP) télen nyáron 8-8,5liter pedig nem mondhatom ,hogy nyomtam volna neki mivel nagyon ciki volt a korom. De most mintha kicserélték volna egy kicsi korom sem jön a kipuffból fogyasztás 7-7,5liter városban dugóban araszolgatva és néha mivel mostmár nincs korom nyomtam is neki. Ellenben mivel a kocsi mostmár pontosabb üzemanyag befecskendezést kap és ezidáig megszoktam ,hogy mennyire húz a többlet üzemanyaggal ahoz képest mostmár gyengébb lett. Mondjuk az kompenzálja a dolgot ,hogy kevesebbet eszik.
De egy gondom mai napig nem oldódott meg az alapjárat továbbra is ingadozik 50-80km-el gurulva üresben és a jelenség se nem lett sürübb se nem ritkább szerintem totál nincs ezzel kapcsolatban bárkinek van valami ötlete mitöl lehet ez a gond szivesen várom.

Köszi elõre is!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 27. szerda, 17:38


Hmmm...ez igaz, de tapasztaltam már olyat, hogy ott rossz volt pont ilyen határesetekkor

Azért köszi!

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. február 27. szerda, 17:27


A frogalmidban benne kell hogy legyen a környezetvédelmi besorolás, abból megtudod hogy euro3-as vagy 4es a géped.


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 25. hétfő, 21:04


Sziasztok!

Meg tudnátok nekem mondani, hogy a 320d-k mikortól EURO4-esek? A realoem.com-on néztem az injektort az enyémhez (alvázszám alapján), de azt nem tudta megmondani, hogy most az eu3-as vagy eu4-es injektor való bele, mindkettõt kiírta, de tuti van különbség...

Köszi elõre is!

bomos535
autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 728i
Évjárat: 2001

státusz bomos535

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 09:35


Szia CSALA! Lenne egy kerdesem hozzad. Hasonlo az en verdam is,megtudhatnam hol buheraltak meg a verdadat mert en is szeretnek mosolyogni? Koszi

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 17:42


Na most meghallhatta a kocsim, hogy le akarom cserélni, és sokkal jobban megy (gyanítom jót tett az az injektor csere)

szocsa: nekem már régóta húzodott ez a dolog, de a MODIC csak akkor írta ki, hogy hiba van a nagynyomású rendszerben, mikor már nagyon halódott a csúcs... alapjárat ingadozás viszont ezer más gond is lehet

b0gar: nekem automata, és ha adok neki egy padlógázt, akkor azért 4500ig legalább ki szokta huzatni (bár ilyenkor inkább az utat figyelem, fõként a városban ) Azért írtam ennyire magas fordulatot, mert itt látszódott legjobban, hogy dõlt a kocsiból a füst, 2-3000 tájékán csak elhanyagolható mennyiségû volt.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 15:58


SoundkeY írta:
szocsa írta: nekem is ingadozik az alapjárat, de 1 szerelõ azt mondta hogy légtömegmérõm miatt. am a számitogép kimutatja a porlasztó csucs hibát is?


legtomegmero szarakodasa milyen hibakat ad ?
pl nyomom neki es pillanatra megtorpan neha ? ( mondjuk lehet az esp....stb szabalyzott le )

Nekem az volt a tapasztalatom légtömegmérõvel kapcsolatban,h egyáltalán nem ment az autó,nem volt megtorpanás.
Könyörögni kellett neki,h 120km/h-t elérjem

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 11:35


szocsa írta: nekem is ingadozik az alapjárat, de 1 szerelõ azt mondta hogy légtömegmérõm miatt. am a számitogép kimutatja a porlasztó csucs hibát is?


legtomegmero szarakodasa milyen hibakat ad ?
pl nyomom neki es pillanatra megtorpan neha ? ( mondjuk lehet az esp....stb szabalyzott le )

státusz szocsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 10:55


singletrack írta: Nagyon nem kell aggódni, én jó nagy mennyiségû füstrõl beszélek! Olyan szinten, hogy padlózáskor fehérbe burkolódzik a mögötted jövõ (Amúgy halál ciki is sztem, úgyhogy elkezdek keresni vmi benzinest...)


nekem is ingadozik az alapjárat, de 1 szerelõ azt mondta hogy légtömegmérõm miatt. am a számitogép kimutatja a porlasztó csucs hibát is?

státusz Csala

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 10:40


Megvettem. 320d touring 2000' 136LE. Kipróbáltam, nyomkodtam neki, és felhívtam a tunningost. Ezelött egy 530d touringom volt, a 193LE-s. Furcsa volt a 4 henger. Hangosnak tûnt, és úgy éreztem rázza az autót. Késõbb kiderül, hogy el van szakadva az egyik motortartó bak. Csere. Azóta jobb. A vásárlást követõ órában, már padon volt a kocsi a mûhelyben. Gyári 136LE kb.280Nm, ez volt a kiinduló. Leszívták az agyát, kis programozás, agy vissza, és a mért adat 161LE, és 360Nm. A nyomatékmérése nem sikerült tökéletesen, mert csúszott a kuplung. Garanciát adtak a motorra, a váltóra, és az új kuplungra, hogy a tunning miatt, ezeknek semmi bajuk nem lesz. Lehetne tovább is húzni, de akkor füstölni fog, és nem vállalnak garanciát sem. Ki az utcára, nyomogatás mosoly..
Jobb lett.. Kuplung csere, levegõszûrõ csere, kartergáz szûrõ csere. Ki az utcára. Nagy mosoly.. Most megy igazán. Ha csak ütöm, 7 fölé nem megy a fogyasztás. Normál használat mellett 5,9-et mértem 1062km-t mentem egy tank gázolajjal. Jó a vas. Csak BMW alkatrészeket veszek hozzá, mert nem drága. Fõleg ha van egy jó forrásod.. Kuplung tárcsa, munkahenger, kinyomócsapágy 50e ben megállt, és gyári.

Lassan jön a jóidõ, mindenkinek jó száguldozást!
Szerezzetek be egy radardetektort, és vigyázzatok magatokra!
Üdv!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 10:00


b0gar írta: Nem igazán értem ezt. Singletrack azt írod , hogy 4000 felett kezd jobban füstölni. Én nem is tudom mikor huzattam addig. Talán néha amikor lepadlózom, de az nagyon ritkán van. 5000-nél már letilt.

Soundkey: egyik hétvégén összefuthatnánk. Beállunk egymás mellé és jól összehasonlítjuk a verdákat. Tök ugyanolyan mindekettõnké. Meg füstöt vizsgálunk.


Oke en benne vagyok , az is jo hogy vmi szabad helyen 1-2 esbe ellenorizzuk egymaset., Amugy nalam 4500 nal tilt ( visszadobja , nincs uzemanyag erezni ) , de 4000 fole nincs ertelme huzatni - mas is mondta -