autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Hjani71

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. szeptember 21. hétfő, 08:38


Üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumon, regisztráltam, mert szeretném megköszönni a sok javaslatot, amit a különböző bejegyzésekben olvastam, melynek segítségével újra van erő a motorban
A jelenség az volt, hogy 3000-es fordulat alatt egyszerűen nem ment a kocsi. Aztán a megoldás is egyszerű volt (mondom így utólag), vákuumcső csere, illetve EGR szelep takarítás megoldotta a problémát. Hogy igazából mi volt a gond, azt nem tudom, mert egyszerre történt a csövek cseréje és a szelep kitakarítása.
Szóval még egyszer KÖSZÖNÖM azokat a hozzászólásokat, melyek segítettek a motor "újraélesztésében"

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz dinitrous

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. szeptember 19. szombat, 10:28


dinitrous írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.


Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.





Mindenkinek üzenem, aki ugyanezzel a hibával szembesül! : LÉGTÖMEGMÉRŐ! Lehúzva, kipróbálva észhez tért!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 16:53


Csabika136 írta: Köszönöm!
Vajon miért lehet a forgalmiban az amit írtam?


Gondolom a nemzetközi adatbázisban amiből az okmányiroda dolgozik ilyen kódal szerepel, nem a gyártók saját gyári kódját használja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 16:30


Tano írta:
Csabika136 írta: Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!


A kettő ugyanaz. A gyári megnevezés az M47D20, a nem gyári megnevezés a 204d1.


Köszönöm!
Vajon miért lehet a forgalmiban az amit írtam?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 15:21


Csabika136 írta: Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!


A kettő ugyanaz. A gyári megnevezés az M47D20, a nem gyári megnevezés a 204d1.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 14:23


Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz dinitrous

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. szeptember 12. szombat, 16:41


toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta: Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?


én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.


Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.


Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. szeptember 12. szombat, 16:43


státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 11:33


YELLOW írta:
nickname írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



vagy rossz helyen fordult le és Szibériában van



Ezt a szenzort hol találom?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 08:34


nickname írta:
nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



vagy rossz helyen fordult le és Szibériában van

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. szeptember 09. szerda, 07:15


nagyiii írta: Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?


Szenzor hiba



státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2015. szeptember 08. kedd, 20:37


Sziasztok.
320d belépő levegő hőmérséklet -50C fok ez mit jelenthet?

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 30. vasárnap, 20:36


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.


esetleg letudod írni hogy mennyi az ideális szög fordulaton? Átnéztem az autót és kiderült hogy elba@#tam mert a jeladós porlasztót nem dugtam vissza viszont azóta nem volt lehetőségem diagot rádugni valószínű ezért volt 0 végig.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 03:43


papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 00:32


szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 26. szerda, 04:43


papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!