státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. január 20. péntek, 18:23


Doxa320d írta:
tusi_ írta:
viktor írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!


Nagytarcsa Váltó utca 6. hivatalos Zf szervíz. Ott mindent meg kapsz hozzá. Talán már olajat is cserélnek.


Cserelnek, en is ott csinaltattam. Kb 4 ora, de ebben a hidegben lehet csak 3


Hali!

Neked mennyibe jött ki?
szűrőt is cserélnek ilyen esetben ?
köszi



Szurot - azaz a deklit, mert egyben van - olajat es a tim eckart modszert vegzik el. Kb 140 volt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 20. péntek, 18:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 20. péntek, 11:03


Doxa320d írta:
tusi_ írta:
viktor írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!


Nagytarcsa Váltó utca 6. hivatalos Zf szervíz. Ott mindent meg kapsz hozzá. Talán már olajat is cserélnek.


Cserelnek, en is ott csinaltattam. Kb 4 ora, de ebben a hidegben lehet csak 3


Hali!

Neked mennyibe jött ki?
szűrőt is cserélnek ilyen esetben ?
köszi



Én csak a cuccot vettem ott, kb másfél éve. Akkor 50 ezer körül fizettem mindenért, szűrő, olaj, csatlakozó tömítőgyűrű. Máshol csak a szűrőt vagy az olajat adják ennyiért.


Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. január 20. péntek, 09:53


tusi_ írta:
viktor írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!


Nagytarcsa Váltó utca 6. hivatalos Zf szervíz. Ott mindent meg kapsz hozzá. Talán már olajat is cserélnek.


Cserelnek, en is ott csinaltattam. Kb 4 ora, de ebben a hidegben lehet csak 3


Hali!

Neked mennyibe jött ki?
szűrőt is cserélnek ilyen esetben ?
köszi



státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 20:06


viktor írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!


Nagytarcsa Váltó utca 6. hivatalos Zf szervíz. Ott mindent meg kapsz hozzá. Talán már olajat is cserélnek.


Cserelnek, en is ott csinaltattam. Kb 4 ora, de ebben a hidegben lehet csak 3

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 19:02


Üdv!Valaki talákozott már olyannal hogy ha reggel vagy több orás állás inditás után inditja az autot olyan kattogo hang jön a motortérből mintha vmi lemez pattogna vagy ilyesmi de mintha nem a motorból jönne a hang?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Filo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 16:01


Sziasztok!

Autóm 320d E46 2000-es , 130 lovas. Volt vele csomó "apróság" ( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.

Ami érdekes és lehet valami köze hozzá:
- Légtömegmérőt megnéztem az INPA-va, alaphelyzetben 6-ot mutat, majd indítás után és menet közben felmegy 34-55-60 stb értékekre ( kiakad a skála , hogy miért nem a kilométeróra csinálja ezt?!) , ami szépen változik is a fordulatszámmal ...Viszont az INPA skálája 1-16-ig van. Na most mit kellene mutatnia? Mi a normál érték? Nem találom sehol.
Turbónyomás meg van. kb 1,5 volt a max érték amit láttam.

Tutihibás létömegmérőt felrakta, szarul is működött és még hülyeségeket is jelzett az INPA.
Ha a légtömegmérő vacakol, ( 5 vezetékes) tudok rajta valamit mérni, hogy tutirossz, vagy ez valami programozási hiba?

Vagy, a fenti hiba független az egész légtömegmérőtől?


Üdv

Filo





autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 19. csütörtök, 08:51


Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!


Nagytarcsa Váltó utca 6. hivatalos Zf szervíz. Ott mindent meg kapsz hozzá. Talán már olajat is cserélnek.


Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 19:42


Sziasztok!

2005-ös évjératú e90-es 320D-ben (M47 D20 (204D4) szeretném cserélni az autómata váltó olaját! Nem volt még autómata váltós autóm,ezért nem tudom értek hozzá,de szépen vált a váltó.
250.000Km van benne,de nem tudom,hogy az előző tulaj mikor cserélhette benne.(ha cserélte egyáltalán)
Szeretném megelőzni a bajt!
Milyen olajat érdemes bele venni,illetve mennyire macerás egy ilyennek a cseréje? Tudnátok esetleg linket dobni?

Köszönöm előre is!

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. január 17. kedd, 18:50


mici1974 írta:
tusi_ írta:
mici1974 írta: hát a dpf nem lehet mert ki van belezve igy vettem persze nem tudtam hogy ki van belezve.most van az elsö diesel autom még hülye vagyok hozzá szal ha turboval van gond azt lehet állitatni szervizbe?


Szvsz ez nem turbo. Ha lassan nyomod le a pedalt -rgo nem lerugod - akkor huz rendesen? Csopog az olaj?
Inkabb injektornak tunik. Esetleg, ahogy Yellow mondja egy diag jo lenne. Lehet van rajta valami gagyi tuningbox, vagy meg rosszabb, chipsztuning.


üdv hát ugy szokott jelentkezni a probléma hogy pl ma munka utánelinditottam járattam kicsit lassan elindultam boltba kicsit melegedett kihuzattam raktam 3 ba hirtelen gáz és torppan és füst mint állat gáz vissza utána lassan nyomom és megy boltbol vissza kihuzat és akkor már nrm csinálta meg pályán se szokta csak egyszer kétszer vagy inkább ugy mondanám egyszer kétszer csinálja hosszabb uton utána már lehet neki nyomni


amugy otthon magyarba elvittem diagra erre utalot nem találtak de a turbonál volt kis olajfolyás


mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. január 17. kedd, 18:35


tusi_ írta:
mici1974 írta: hát a dpf nem lehet mert ki van belezve igy vettem persze nem tudtam hogy ki van belezve.most van az elsö diesel autom még hülye vagyok hozzá szal ha turboval van gond azt lehet állitatni szervizbe?


Szvsz ez nem turbo. Ha lassan nyomod le a pedalt -rgo nem lerugod - akkor huz rendesen? Csopog az olaj?
Inkabb injektornak tunik. Esetleg, ahogy Yellow mondja egy diag jo lenne. Lehet van rajta valami gagyi tuningbox, vagy meg rosszabb, chipsztuning.


üdv hát ugy szokott jelentkezni a probléma hogy pl ma munka utánelinditottam járattam kicsit lassan elindultam boltba kicsit melegedett kihuzattam raktam 3 ba hirtelen gáz és torppan és füst mint állat gáz vissza utána lassan nyomom és megy boltbol vissza kihuzat és akkor már nrm csinálta meg pályán se szokta csak egyszer kétszer vagy inkább ugy mondanám egyszer kétszer csinálja hosszabb uton utána már lehet neki nyomni

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. január 17. kedd, 18:20


mici1974 írta: hát a dpf nem lehet mert ki van belezve igy vettem persze nem tudtam hogy ki van belezve.most van az elsö diesel autom még hülye vagyok hozzá szal ha turboval van gond azt lehet állitatni szervizbe?


Szvsz ez nem turbo. Ha lassan nyomod le a pedalt -rgo nem lerugod - akkor huz rendesen? Csopog az olaj?
Inkabb injektornak tunik. Esetleg, ahogy Yellow mondja egy diag jo lenne. Lehet van rajta valami gagyi tuningbox, vagy meg rosszabb, chipsztuning.

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. január 17. kedd, 18:01


hát a dpf nem lehet mert ki van belezve igy vettem persze nem tudtam hogy ki van belezve.most van az elsö diesel autom még hülye vagyok hozzá szal ha turboval van gond azt lehet állitatni szervizbe?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 21:47


tusi_ írta:
YELLOW írta:
mici1974 írta: Üdv!Szeretném kérdezni hogy valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autót kihuzatom és felkapcsolom következő fokozatba hirtelen gázadásnál az autó megtorpan elkezd nagyon füstölni és nem húz csak ha visszaengedem a gázt és lassan kezdem nyomni?amúgy e90 320 d!


nekem ez olyan (nem tudom biztosra), mintha túl töltene a turbo. lehet egy lefújó szeleppel jobb lenne.
vagy a DPF állapota milyen? lehet már gatyán van.


Inkabb tul sok nyalat kap egyszerre. Jobb lenne lefujoszeleppel? Minden turboban van lefujo szelep. Gazelvetelnel a suritokerek lenyomna a szivosort ha nem lenne bov.


nagyobb.
lehet húzva van a moci. nem tudom. de mint mindig diag élőadat segítene egy picit.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 20:48


YELLOW írta:
mici1974 írta: Üdv!Szeretném kérdezni hogy valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autót kihuzatom és felkapcsolom következő fokozatba hirtelen gázadásnál az autó megtorpan elkezd nagyon füstölni és nem húz csak ha visszaengedem a gázt és lassan kezdem nyomni?amúgy e90 320 d!


nekem ez olyan (nem tudom biztosra), mintha túl töltene a turbo. lehet egy lefújó szeleppel jobb lenne.
vagy a DPF állapota milyen? lehet már gatyán van.


Inkabb tul sok nyalat kap egyszerre. Jobb lenne lefujoszeleppel? Minden turboban van lefujo szelep. Gazelvetelnel a suritokerek lenyomna a szivosort ha nem lenne bov.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 07:26


mici1974 írta: Üdv!Szeretném kérdezni hogy valaki találkozott e már olyan problémával hogy ha az autót kihuzatom és felkapcsolom következő fokozatba hirtelen gázadásnál az autó megtorpan elkezd nagyon füstölni és nem húz csak ha visszaengedem a gázt és lassan kezdem nyomni?amúgy e90 320 d!


nekem ez olyan (nem tudom biztosra), mintha túl töltene a turbo. lehet egy lefújó szeleppel jobb lenne.
vagy a DPF állapota milyen? lehet már gatyán van.