autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz invisibleman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. október 06. szombat, 22:35


hama_320d írta: Sziasztok. Most vásároltam egy 320d-t. Kèrdèsem az lenne honnan lehet tudni, hogy a szívósor le van e már dugózva? Csak onnan ha szèt van szedve vagy van más praktika is? Előre is köszönöm a választ


leveszed a felsö motor burkolatot és egy vékony tükörrel meg lámpával megnézed a tükörbe, befér a szivo sor alá. ott látnod kell ha tudod hogy mit kell nézni.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz hama_320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. szeptember 29. szombat, 21:45


Sziasztok. Most vásároltam egy 320d-t. Kèrdèsem az lenne honnan lehet tudni, hogy a szívósor le van e már dugózva? Csak onnan ha szèt van szedve vagy van más praktika is? Előre is köszönöm a választ

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 13:42


elpety írta:
YELLOW írta:
elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.


oki megértettem, remélhetőleg.


Sziasztok!
Esetleg van valakinek valamilyen ötlete, mitől törik el a főtengely, és mitől a vezérlés felőli oldalon az utolsó nyugvó után?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 20:15


YELLOW írta:
elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.


oki megértettem, remélhetőleg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 13:37


elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2001

státusz elpety

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 09:00


Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. május 07. hétfő, 19:13


invisibleman írta:
gueszka írta:
invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...



ma kitakaritottam ujra a MAP illetve a MAF szenzort. azota nem tapasztaltam ezt a jelenséget, de majd még meglátjuk.
azért ez a MAP szenzor hamar tud koszolodni. rakhatták volna elérhetöbb helyre is ha ilyen gyakran koszolodik. mintha most jobban is menne.





Igen, az egyik szenzor nekem is az volt... ezekkel az agyonvezérelt nagynyomású rendszerekkel sajna ez van, érzékenyek arra, ha egy szenzor elkezd hazudni... sajna nem is mindig dob hibakódot...





autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz invisibleman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 18:19


gueszka írta:
invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...



ma kitakaritottam ujra a MAP illetve a MAF szenzort. azota nem tapasztaltam ezt a jelenséget, de majd még meglátjuk.
azért ez a MAP szenzor hamar tud koszolodni. rakhatták volna elérhetöbb helyre is ha ilyen gyakran koszolodik. mintha most jobban is menne.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 10:09


invisibleman írta: sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI


Nekem volt hasonló, végül az EGR csere illetve két szenzor csere oldotta meg... a MAF/EGR kitakarítás az vagy megoldja vagy nem, igazából egy rendes diag kéne esetleg élőadat olvasás a hibajelenség közben... Sokminden lehet, de nekem az a tippem, hogy valahol a kipufogógáz visszavezető rendszer környékén érdemes nézelődni...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz invisibleman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. május 06. vasárnap, 07:00


sziasztok
motor E91 320D 163LE M47
nekem olyan jelenségem lenne hogy? egyenletes haladásnál ,( a sebesség fokozat az mindegy) kb 1400fordulaton egy hirtelen akár finiom akár erösebb gázadásra finoman megbolint, megtorpan.
rángatni nem rángat, az alapjárati fordulatszám stabil.
3honapja dugozásnál ( müanyag dugo ment bele) a szivosor teljessen lerakodás mentesitve lett.
az egr szelep is és az egr hütö is ugyan igy kitakaritva
MAP szenzor is ki lett pucolva.

valakinek volt már hasonlo?
ötlet?

KÖSZI

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 19:49


gandalfcappy írta: Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket a következővel kapcsiban
A szekerem ami e46 320d 136 lovas azt csinálja, hogy olyan 1800-2000-es fordulat körül gondolkozik, hogy menjen, vagy ne. Ez csak akkor van, ha szépen korrekten gyorsítok, és akkor is észreveszek remegést, amikor ezen a fordulaton tartva haladok. Ha 2000 felé meg lassan, a fordulat, akkor mint a sügér megindul. Ez főtengely jeladó hiba lenne, mert valakinél olvastam. Ti is találkoztatok már ezzel a bibivel, Illetve hol van ez a jeladó felszerelve?


sok minden lehet, szerintem diag kelle első körben... én nem a jeladóra tippelnék...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2017. december 07. csütörtök, 18:42


Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket a következővel kapcsiban
A szekerem ami e46 320d 136 lovas azt csinálja, hogy olyan 1800-2000-es fordulat körül gondolkozik, hogy menjen, vagy ne. Ez csak akkor van, ha szépen korrekten gyorsítok, és akkor is észreveszek remegést, amikor ezen a fordulaton tartva haladok. Ha 2000 felé meg lassan, a fordulat, akkor mint a sügér megindul. Ez főtengely jeladó hiba lenne, mert valakinél olvastam. Ti is találkoztatok már ezzel a bibivel, Illetve hol van ez a jeladó felszerelve?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 10:43


Tano írta:
kgabor írta: Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.


Gyújtás ráadás után a rendszer légteleníti magát. Annyi hogy ne indíts rá egyből, hanem várj vele egy kicsit míg a szivattyú átnyomja a rendszert.


Ok. Köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 10:05


kgabor írta: Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.


Gyújtás ráadás után a rendszer légteleníti magát. Annyi hogy ne indíts rá egyből, hanem várj vele egy kicsit míg a szivattyú átnyomja a rendszert.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. november 18. szombat, 07:48


Sziasztok!
E 46 320 diesel autómon szeretnék gázolajszűrőt cserélni.
Ilyenkor kell légteleníteni? Mire kell figyelni? Nem csináltam még.
Köszönöm a segítséget.