- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91 LCI
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2021. november 05. péntek, 13:37
Tibus1 írta: Üdv!
E90-es 318D/143 LE (ami konstrukcióban megegyezik a 320d-vel) kocsim van, melyet 2011.10.24-én gyártottak német honban.
A dátumot csak azért írtam, mivel (állítólag) a 2011.03-tól gyártott N47-es kódú motoroknál történt változás, pozitív irányban.
Az autót különben mo-on helyezték először forgalomba 2012.05-hóban, 147E Km van benne.
Keveset használtam eddig céges autó miatt.
A lényeg, szerintetek ilyen paraméterekkel érdemes "vele" hosszútávon terveznem, vagy inkább most amíg relatíve jól el tudnám adni menjen a háztól?!
Egyik oldalt a várható (?) kiadások, a dízelek várható (?) betiltása, a másik oldalon, hogy akkor MIT vegyek ha eladom????
Előre is köszi az építő jellegű tanácsokat, véleményeket
Én nem feltétlen mondanám, hogy 2011-től pozitív irányban módosították volna ezt a motort. A lánc ugyanúgy kényes, annyi hogy itt nem 150ezer fele tépi mint a korai modellekben, 200 ezer kilóméter fele itt is ajánlott a csere. Persze aki óvatos a gázpedállal annak el futhat 250ezer fele is de nem érdemes kockáztatni. Na meg ezzel a módosítással jöttek be a kigyulladások. Bár hiába ugyanaz a motor, inkább a 20d-k gyulladnak ki de mivel echte ugyanaz a motor így a 18d-nél sem zárható ki. Alaposan mosni kell a rendszert és nem lesz gond, illetve ismerősöktől már hallottam hogy ha vissza viszed márkaszervizbe, a rossz EGR-hűtőt garanciába cserélik ingyen. Ha ezek rendben vannak akkor jó motor egyébként jó fogyasztással.
Hosszú távon is jó választás szerintem, futnak már példányok félmillió kilóméter fele is és teljesen rendben vannak, igaz a szervizelésük is.
A betiltással szerintem egyelőre ne foglalkozz, ha be is tiltiják akkor is valamelyik nagyobb nyugati város belső kerületeiben s nem a magyar vidéken.
Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2021. november 05. péntek, 13:45