hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 17:14


valdii írta: Sziasztok!

Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4

Segítsetek!
"gyujtásvezérlõ"? dieselben? izzítás szeintem. a szûrõidet nézd meg + a légtömegmérõ is lehet. a szelepek a vezérlésnél nem tudnak leragadni. de abból hogy a fogyasztásmérõd ennyit mutat arra lehet következtetni hogy a vezérlõ valami miatt csak ezt a mennyiséget engedi. /vízhõfok, beszívott levegõ/ a csatlakozókat ellenõrizd

státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 16:41


Sziasztok!

Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4

Segítsetek!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 12:44


Nekem pontosan ennél a km tartománynál volt ugyan ez!Egy hónapot bírt és turbó cserém lett!
Az ok az volt,hogy a kartergázszûrõ nem volt benne cserélve!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 08:46


Prof írta: 150 Le motor van benne de a turbonak szép normálsi hangja van minden tartomáányban szerintem megfelelöen tölt



...ha ereget, attól még megfelelõen tölthet, csak kezdi csipegetni az olajat a kikopott turbotengely mellett, de szerintem elõször nézzétek meg a kartergáz szûrõt és környékét.

petike

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 08:23


150 Le motor van benne de a turbonak szép normálsi hangja van minden tartomáányban szerintem megfelelöen tölt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 08:20


Prof írta: fehér intenziv füstöt kezdett el eregetni enyhe kékes beütéssel terhelésnél az autom mitöl van "garantált 125E Km" olajfogyás abszolult nem észlelhetö csere ciklusok közt


...lehet a turbód kezd megdögleni, de én a helyedben elõször megnézném a kartergáz szûrõt, lehet az van eldugulva, ha még a szûrõbetétes verzió van benne, ha a új fajta lecsapatós, akkor valószínûleg turbo cserés lesz a verda

petike

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 08:11


fehér intenziv füstöt kezdett el eregetni enyhe kékes beütéssel terhelésnél az autom mitöl van "garantált 125E Km" olajfogyás abszolult nem észlelhetö csere ciklusok közt


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. augusztus 17. hétfő, 18:14


bmw3 írta: Gázolajszûrõ merre található a 320d-ben?


A kocsi alján a váltó mellett. Meg kell emelni, hogy ki tudd cserélni.

státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2009. augusztus 17. hétfő, 11:30


Gázolajszûrõ merre található a 320d-ben?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. augusztus 04. kedd, 10:09


bomos535 írta: Frizo! En tizezrenket cserelem mert ez a dilim, de a szerelom azt mondta hogy max jelzesen kell allnia a szintnek es ezt allitolag sokan nem tudjak. Udv



A szerelõdnek mond meg ,hogy néha olvasson szakirodalmat is !

státusz gabedavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 23:03


frizo írta: Sziasztok!

bocs, hogy kérdezek, valaki már biztos megírta, de nincs idõm végigolvasni az egész fórumot, mert pakolom össze a cuccaimat. Frankfurtba megyek dolgozni. Hosszú idõre.
Az autot vinném magammal, de nem azzal fogok dolgozni járni.

Azt szeretném megtudni, hogy e46 320d touring automata ráncfelvarrásos verzióju autoba hány km-ként kell motorolajat cserélni!?

Papp Károly klubbtagtól vettem meg az autot, 160.000km nél volt olajcsere. sajna nem tudom mikor kéne legközelebb. egyszer jelzett az olaj ellenõrzés lámpa akkor 1 litert utána töltöttem. most a pálca szerint épp középen van a szint. jelenleg 178.000km van az autóban. A számítogép azt jelzi, hogy 11ezer valamennyi kilométer mulva menjek inspekcióra. átlagfogyasztásom olyan 6,5.


szia,
én minden 10.000 nél csere + szürõk...összes ja és jól eszik
az enyém sima és 8-5.5 között. ha 80-100 al gurulunk ide oda akkor 5.5 ha megyek rendesen 7-8...

bomos535
autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 728i
Évjárat: 2001

státusz bomos535

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 22:27


Frizo! En tizezrenket cserelem mert ez a dilim, de a szerelom azt mondta hogy max jelzesen kell allnia a szintnek es ezt allitolag sokan nem tudjak. Udv

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2008

státusz pappkari

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 20:34


cseréld ki ,mert igy meghálálod a kicsikének a kedvességet ahogy fuvaroz téged

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:50


köszönöm a gyors választ! akkor 180ezernél cserélek, az 20ezres intervallum lesz. holnap hajnalban indulok, kénytelen leszek kinn kicseréltetni.

státusz Steeef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:23


Szia.A szerviz inspekciódat kijelzi a mûszeregységeden amikor gyújtást teszel.Ez az intervallum elvileg 30.000km,de én mindig javaslom a max. 20000-ként.Üdv.