Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 07:31


esetek 80%ban shell kúton

[quote="BarG"]Hol tankolsz, és mit?


Csum írta: igen akkoriban is írtam, de akkor se kaptam semmi eredményre vezetõ választ! de most legalább tudom,hogy úgyan ez a jelenség szerepel E60 nál is! hátha valakinek sikerül megfejteni e is a problémát.....

YELLOW írta: arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

Csum írta: és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 20:50


Hol tankolsz, és mit?


[quote="Csum"]igen akkoriban is írtam, de akkor se kaptam semmi eredményre vezetõ választ! de most legalább tudom,hogy úgyan ez a jelenség szerepel E60 nál is! hátha valakinek sikerül megfejteni e is a problémát.....

YELLOW írta: arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

Csum írta: és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 12:47


Már volt pár dízellel dolgom és ilyen körülmények között egyik sem indult el úgy hogy az indítás utáni 2-3 másodpercben egyenletesen járt volna minusz 8-9 fokban elsõ indítás és tökig lehûlt motor mellett. Pedig azok zsír új autók voltak, igaz nem személy, hanem kisteherautók.

Sõt azt is elmondhatom, hogy az enyém is pont hasonlóan indult el tegnap egy heti állásban és az elsõ két-három másodpercben ez is kereste a hengereit. Egyébként minusz 1-2 vagy plusz 1-2 fokban már nem csinálja így abszolut nem aggódom a dolog miatt.

Tehát az a véleményem ha plusz egy-két vagy nulla fok környékén is így indul, akkor kezdj el aggódni. Addig ne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 12:36


[quote="Csum"]
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


Nyugodj meg a másik autóm ( 525td ) is szokott ilyet csinálni ! Már öt éve hajtom és semmi gondja nincs. Egyébként biztosra veheted,hogy nem csak a te autód produkál ilyen" furcsaságokat" csak mások nem veszik észre (vagy nem akarják észrevenni!!)

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:57


igen akkoriban is írtam, de akkor se kaptam semmi eredményre vezetõ választ! de most legalább tudom,hogy úgyan ez a jelenség szerepel E60 nál is! hátha valakinek sikerül megfejteni e is a problémát.....

[quote="YELLOW"]arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

Csum írta: és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:55


arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

[quote="Csum"]és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:40


és milyen megoldást találtak rá?

[quote="YELLOW"]amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:37


amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

[quote="Csum"]
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:28


[quote="lacaca"]
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:27


[quote="Csum"]részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:05


Alesi írta:
YELLOW írta: ilyen hidegbe miért ne? szerintem nem baj az... bár nekem nem dízel van, de néha nállam is elõfordul, hogy ingadozik a fordulat... szerintem természetes, hogy egy több óráig mínuszban lévõ motor kelletlenül jár

Csum írta:
Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????


Az enyem ebben az idoben ugyanott allt mellette, es nekem nem csinalt semmi ilyesmit, ugyhogy szvsz nem normalis, hogy ezt csinalta. Bar az teny, hogy a hideg tud erdekes dolgokat muvelni a dizellel.


így van ezért lett gyertya majd vezérlõ aztán aksi csere!!! mert hogy ezek voltak a hiba lehetõségek amiket a szerelõm becsekkolt! nah de egyik se jött be mert még mindig csinálja ás már lassan ott tartok,hogy lelocsolom azt fel gyújtom!!!!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 11:01


YELLOW írta: ilyen hidegbe miért ne? szerintem nem baj az... bár nekem nem dízel van, de néha nállam is elõfordul, hogy ingadozik a fordulat... szerintem természetes, hogy egy több óráig mínuszban lévõ motor kelletlenül jár

Csum írta:
Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????


Az enyem ebben az idoben ugyanott allt mellette, es nekem nem csinalt semmi ilyesmit, ugyhogy szvsz nem normalis, hogy ezt csinalta. Bar az teny, hogy a hideg tud erdekes dolgokat muvelni a dizellel.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 10:46


részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!!

YELLOW írta: ilyen hidegbe miért ne? szerintem nem baj az... bár nekem nem dízel van, de néha nállam is elõfordul, hogy ingadozik a fordulat... szerintem természetes, hogy egy több óráig mínuszban lévõ motor kelletlenül jár

Csum írta:
Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 10:42


ilyen hidegbe miért ne? szerintem nem baj az... bár nekem nem dízel van, de néha nállam is elõfordul, hogy ingadozik a fordulat... szerintem természetes, hogy egy több óráig mínuszban lévõ motor kelletlenül jár

Csum írta:
Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 10:31


Alesi írta:
Csum írta: ez csak egy kérdés volt, igazából nem értek hozzá viszont kicseréltem már az aksit az indítás vezérlõt és a gyertyákat is viszon minusz 7-8 fok környékén még mindig úgy indúl be a kocsi, hogy az elsõ 2-3másodperc alatt nem egyenletesen jár a motor hanem dadog és ezért következtettem erre!! senki nem találkozott még ilyen jelenséggel?

YELLOW írta: leragad? azt hogy? hát akkor eltörik a hajtókar nem? attól mozognia kell... nekünk az opelosba nem megy egy henger, de attól mozog, csak robbanás nem történik benne...

Csum írta: lehetséges az hogy reggeli elsõ indításnál olyan minuszokban mint amik most voltak az egyik henger le ragad és ezért indul reggel dadogósan!!????


Inditasnal fel-le mozog a fordulatszammero es hulye hangja van a motornak? Mert egyik baratom E60 525D-je csinalt ilyet kb ket hete Debrecenben, mikor megjott az elso ho, es jo hideg volt. Par masodpercig igy jart, utana leallitotta, ujra indit, megint egyenetlenul jart, majd abbahagyta. Tisztara olyan volt, mintha nem menne egy henger, de nem tudom mi volt vegul a baja, mert o nem foglalkozott vele utana, eleg volt, hogy nem csinalta...


nah ekte ugyan ezt csinálja nekem is!! mindig minuszban reggeli elsõ indításnál!!! mi lehet ez valaki segitsen már mert tök tanácstalan vagyok!!! cseréljem ki az autot is????