hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 17:38


hil írta:
hancurozo írta:
hil írta:
lacaca írta:
hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil





Tisztelt Hil Mielõtt szakmai dolgokban állást foglalsz és ide leírod elõbb nézz utána,hogy a diesel vagy a benzin üzemû gjmûveknek nagyobb a CO kibocsátása ! Valószínûleg meg fogsz lepõdni,de a benzinüzemû autók majdnem KÉTSZER! több CO_ot eregetnek ki mint a diesel üzemûek!!


És a korom kibocsátás??? Mert az mérgez igazán. Igazán nem akarok vitát ebbõl, ez az én személyes vélemlnyem, ki mit szeret úgy dönt. Nekem az autó napi munkámhoz kell és nem engedhetem meg magamnak, hogy úgy üljek bele, hogy beindul-e vagy nem, és haza fog-e vinni.
hil

korom? szénhidrogén? co? kár ezen vitázni. és igen volt pénz "autóra (jobb autóra)" ezért van diesel


BMP???
hil

az is diesel volt
de sajna az már a mult

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 17:36


hancurozo írta:
hil írta:
lacaca írta:
hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil





Tisztelt Hil Mielõtt szakmai dolgokban állást foglalsz és ide leírod elõbb nézz utána,hogy a diesel vagy a benzin üzemû gjmûveknek nagyobb a CO kibocsátása ! Valószínûleg meg fogsz lepõdni,de a benzinüzemû autók majdnem KÉTSZER! több CO_ot eregetnek ki mint a diesel üzemûek!!


És a korom kibocsátás??? Mert az mérgez igazán. Igazán nem akarok vitát ebbõl, ez az én személyes vélemlnyem, ki mit szeret úgy dönt. Nekem az autó napi munkámhoz kell és nem engedhetem meg magamnak, hogy úgy üljek bele, hogy beindul-e vagy nem, és haza fog-e vinni.
hil

korom? szénhidrogén? co? kár ezen vitázni. és igen volt pénz "autóra (jobb autóra)" ezért van diesel


BMP???
hil

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 17:28


hil írta:
lacaca írta:
hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil





Tisztelt Hil Mielõtt szakmai dolgokban állást foglalsz és ide leírod elõbb nézz utána,hogy a diesel vagy a benzin üzemû gjmûveknek nagyobb a CO kibocsátása ! Valószínûleg meg fogsz lepõdni,de a benzinüzemû autók majdnem KÉTSZER! több CO_ot eregetnek ki mint a diesel üzemûek!!


És a korom kibocsátás??? Mert az mérgez igazán. Igazán nem akarok vitát ebbõl, ez az én személyes vélemlnyem, ki mit szeret úgy dönt. Nekem az autó napi munkámhoz kell és nem engedhetem meg magamnak, hogy úgy üljek bele, hogy beindul-e vagy nem, és haza fog-e vinni.
hil

korom? szénhidrogén? co? kár ezen vitázni. és igen volt pénz "autóra (jobb autóra)" ezért van diesel

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 17:22


lacaca írta:
hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil





Tisztelt Hil Mielõtt szakmai dolgokban állást foglalsz és ide leírod elõbb nézz utána,hogy a diesel vagy a benzin üzemû gjmûveknek nagyobb a CO kibocsátása ! Valószínûleg meg fogsz lepõdni,de a benzinüzemû autók majdnem KÉTSZER! több CO_ot eregetnek ki mint a diesel üzemûek!!


És a korom kibocsátás??? Mert az mérgez igazán. Igazán nem akarok vitát ebbõl, ez az én személyes vélemlnyem, ki mit szeret úgy dönt. Nekem az autó napi munkámhoz kell és nem engedhetem meg magamnak, hogy úgy üljek bele, hogy beindul-e vagy nem, és haza fog-e vinni.
hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 14:30


hancurozo írta: a 320d motorja egy kivételesen jóra sikerült motor. úgy is sokat elfut, hogy nálunk nem ismerik a turbós motorok indításának és leállításának pontjait és a kezdetektõl (136le) chipelték öket fõleg nyugateurópában.
ha valki figyel rá ugyanúgy hibamentes mint a benzines.



Itt van leírva többek között az említett sok turbóhiba legfõbb oka !!!(GRAT!!) Ajánlom mindenkinek elolvasni,és kérdezzetek mert az lényegesen olcsóbb!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 14:23


A diesel autó pát literrel eszik kevesebbet de mivel azoknak megy nagyobb a nyomatéka így jobban megy ezért jobban is nyomjuk tehát ugyanannyit eszik mint a benzines
... valamit valamiért[/quote]


Ebben nem értünk egyet ! Szerintem minden benzin üzemû autó tulaj örülne,ha az autója fogyasztása megközelítené egy dieselét!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 14:21


a 320d motorja egy kivételesen jóra sikerült motor. úgy is sokat elfut, hogy nálunk nem ismerik a turbós motorok indításának és leállításának pontjait és a kezdetektõl (136le) chipelték öket fõleg nyugateurópában.
ha valki figyel rá ugyanúgy hibamentes mint a benzines.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 14:10


hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil



Ez azért van mert egyre többen vesznek diesel autót akiknek ezelõtt benzinese volt,és fogalmuk sincs a diesel "szokásairól" ezért minden teljesen természetes dolgot hibaként értékelnek!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 14:04


hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil





Tisztelt Hil Mielõtt szakmai dolgokban állást foglalsz és ide leírod elõbb nézz utána,hogy a diesel vagy a benzin üzemû gjmûveknek nagyobb a CO kibocsátása ! Valószínûleg meg fogsz lepõdni,de a benzinüzemû autók majdnem KÉTSZER! több CO_ot eregetnek ki mint a diesel üzemûek!!

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 22:30


hil írta: Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil


A diesel autó pát literrel eszik kevesebbet de mivel azoknak megy nagyobb a nyomatéka így jobban megy ezért jobban is nyomjuk tehát ugyanannyit eszik mint a benzines
Én konkrétan imádom a diesel nyomatékát viszont nem szeretem a hangját, szagát... valamit valamiért

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 19:33


Meg sokkal jobban mérgezi a környezetet is. Én mindig úgy tartottam, ha az embernek van pénze autóra (jobb autóra) akkor legyen pénze benzinre is (nem gázolajra) és legyen tekintettel a többi embertársára is a mérgezésük terén. Ebbõl nem szeretnék vitát indítani, ez csak a saját véleményem, de kijött belõlem, nem sértegetésnek szántam, bocs, ha Valaki annak vette!
hil

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 19:03


Így van! Sokkal több embernek van dízel autója mint benzines. NA meg nem beszélve róla hogy a dízel motornak sokkal több a hibaforrása mint a benzinnek. (Eleve 1 turbo ami szinte a leggyakoribb)
BMW-be a 320D a legnépszerûbb ezáltal sokkal többek panaszkodnak arra!

hancurozo írta:
Prof írta: 1 mivel a dizel motor egy összetettebb motor igy nagyobb a hiba lehetöségének elfördulása

2 a dizel motoros autokban álltalában több a megtett km igy vélhetöen a kopás aránya is mgasabb

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil

igaz, de szerintem a dieselek százalékos aránya is magasabb.


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 19:02


hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil


Ez azért látszik így, mert sokkal több a diesel mint a benzines.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 18:53


Prof írta: 1 mivel a dizel motor egy összetettebb motor igy nagyobb a hiba lehetöségének elfördulása

2 a dizel motoros autokban álltalában több a megtett km igy vélhetöen a kopás aránya is mgasabb

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil

igaz, de szerintem a dieselek százalékos aránya is magasabb.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. január 10. vasárnap, 18:47


1 mivel a dizel motor egy összetettebb motor igy nagyobb a hiba lehetöségének elfördulása

2 a dizel motoros autokban álltalában több a megtett km igy vélhetöen a kopás aránya is mgasabb

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil