jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 15:50


De legalább a többi alkatrész is hibátlanul működik, most már tudod.

Jackson írta: Utólag én is okos lettem, de ma délelőtt derült ki a légtömegmérő lesz a gebasz, vagyis én nagyon remélem. Köszönöm a tanácsot




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 15:07


Utólag én is okos lettem, de ma délelőtt derült ki a légtömegmérő lesz a gebasz, vagyis én nagyon remélem. Köszönöm a tanácsot

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 20:19


Basszus akkor miért fizeted ki a 100 ezreket ha nem jó a kocsi??????

Jackson írta: Csak már tényleg az a fájó hogy mindig atom jó autószerelőnek képzeli magát és mégsem tudja megcsinálni az autóm de a 100 rugót lazán elkéri a semmire :S




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 18:51


Csak már tényleg az a fájó hogy mindig atom jó autószerelőnek képzeli magát és mégsem tudja megcsinálni az autóm de a 100 rugót lazán elkéri a semmire :S

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 17:27


Jackson írta: meglessük azt is akkor


ki kell próbálni egy jóval, rögtön kiderül



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 16:55


meglessük azt is akkor

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 16:38


Jackson írta: Légtömegmérő lehúzása már megvolt Nem az lesz.


Az enyémen ha lehúzod, akkor sem megy. Nem minden 320d-n megy olyankor jobban. Ha légtömegmérő rossz, nem ír be hibát, viszont élőadatnál látod hogyan változik az álltala küldött érték.
Szerintem 99%, hogy az a hibás.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 16:25


Légtömegmérő lehúzása már megvolt Nem az lesz.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 15:49


Szia!

Légtömegmérő????
Próbáld meg azt, hogy lehúzod a légtömegmérő csatiját és mész vele.

üdv.

Jackson írta: Szevasztok!
Kérdés!
99' BMW e46 320D 136L
Jelenség: az autó 95%-ban nem akar menni, nem húz (trabant-tól is lassabb), 5%-ban néha elkapja az ívet és gyorsul ahogy kell (ritka! általában ha eltelik több mint 24 óra s utána indítom be, vagy kátyúba megyek )
Autószerelők száma: meghaladja a 10-et!!!
Hibakódolvasás: nem mutat ki hibát!
Főbb tudnivalók: porlasztók cserélve (Kasza Imrétől), turbó felújítva (120 rugó -1 hete), computer szerint adagoló fasza, szűrök a-tól z-ig cserélve, újabb alkatrészek kerültek lecserélésre.
Kérdésem a következő csupán fentiek ellenére miért nem húz az autó? Csak ez az egy gondom van semmi MÁS!
Megköszönöm a jó tanácsokat...
Jackson






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 22. szombat, 15:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 15:05


Szevasztok!
Kérdés!
99' BMW e46 320D 136L
Jelenség: az autó 95%-ban nem akar menni, nem húz (trabant-tól is lassabb), 5%-ban néha elkapja az ívet és gyorsul ahogy kell (ritka! általában ha eltelik több mint 24 óra s utána indítom be, vagy kátyúba megyek )
Autószerelők száma: meghaladja a 10-et!!!
Hibakódolvasás: nem mutat ki hibát!
Főbb tudnivalók: porlasztók cserélve (Kasza Imrétől), turbó felújítva (120 rugó -1 hete), computer szerint adagoló fasza, szűrök a-tól z-ig cserélve, újabb alkatrészek kerültek lecserélésre.
Kérdésem a következő csupán fentiek ellenére miért nem húz az autó? Csak ez az egy gondom van semmi MÁS!
Megköszönöm a jó tanácsokat...
Jackson

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 20. csütörtök, 10:57


gabor7610 írta:
Alesi írta:
wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).

nekem is hasonló problémám volt a hőfokkal.az egr termosztát cseréje csodákra képes,

Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül, tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.

Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.

Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...






az egr termosztát cseréje megoldhatja a problémát


Ha valakit érdekel nekem van 3db-om az AGR termosztátból http://schmiedmann.hu/termek/t...hez_0.html



gabor7610
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz gabor7610

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 19. szerda, 23:09


Alesi írta:
wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).

nekem is hasonló problémám volt a hőfokkal.az egr termosztát cseréje csodákra képes,

Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül, tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.

Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.

Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...






az egr termosztát cseréje megoldhatja a problémát

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 19. szerda, 23:10

djanie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz djanie46

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. január 19. szerda, 22:27


sziasztok,figyelemfelhivás mindenkinek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volt ez a problémám amit irtam 2011 01-07 napján nagy fehér füst hütöviz elfogyot stb.......... nem hengerfej probléma csak az a höcserélö amire az egr termosztát van rácsavarozva tönkre ment így fojt bele a víz a kipufogoba és fehér gőzé alakult,számomra ez nagyon nagy tanulság volt azért irom hogy mások tanuljanak belöle




szia,köszi,a webasto ugy tudom csak nagy minuszokban kapcsol,de nagy probléma odadtam az autot kokány szerelönek most semmi nem stimel,idegesit az egész ünnepek alatt mentem 1300km semmi gond ma mentem 200km-et eltünt kb 3dl fagyálló hátul fehér füst,két honapja cserélte a hengerfej tömitést meg nyomásbroba minden felujitva 200000pénz,ilyen emberek veszik el a kedvem a bmw töl



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 11:51


wizzaerr írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az normális, hogy ilyenkor télen, hidegben, alig hajlandó a vízhőfokmérőm középső állásba állni?

Gyakorlatilag normál, városi használat mellett valamivel alatt mindig megáll, kivéve, ha elkezdem egy kicsit észnélkül taposni, de utána meg van, hogy visszahűl kicsit...a baj, hogy tavaly télen nem emlékszem, hogy lett volna ezzel probléma.



Ha az első vonalnál megáll, akkor az rossz termosztátot jelent. Nekem is 320d-m van és tegnap cseréltünk nagy termosztátot, azóta tökéletes (12óránál megáll és nem ingadozik). Az enyémben csak 1 termosztát van ami faceliftesnél ritka. A titkos menüben ellenőrizheted a vízhőmérsékletet, 88 C fok körül kell lennie, ha ennél alacsonyabb akkor ne pörgesd a motort és cseréld azt a termosztátot mihamarabb. (nekem 10600Ft volt a legjobb ajánlat).



Az első vonalnál azért tovább megy, mondom kicsivel 12 ora előtt áll meg ha megáll (olyan 11:15 körül, tehát nem olyan vészes a különbség.
Az aggasztó inkább az, hogy ha egyszer beáll középre, akkor onnan miért hajlamos visszamenni (egyébként nem mindig csinálja ezt, függ a hőfoktol). Mindegy, ha tényleg ilyen 10e FT környéki költségről van szó, akkor következő szerviznél csere. De azért ezt a titkosmenüs dolgot majd még kipróbálom.

Na, közben hazafelé meg is néztem a BC-s módszerrel. Nekem normálisnak tünik, de azért leirom a tapasztalatokat.
Szóval kb 20 perces városi kocsikázás, aztán 15 perces várakozás miatti egy helyben járatás, 60 fokig viszonylag egyenletesen, bár elég lassan melegedett, utána folyamatosan ingázott 60-64 között (első csik, itt azért nem nagyon akart tovább menni), nagy nehezen felment olyan 70ig, majd a 15 perces állás során ment el 80 fok környékéig (gondolom ez az üzemi), utána aztán már 84 és 77 között ingázott összevissza, attól függöen, hogy hajtani, vagy állni kellett.

Nekem ez igy egészségesnek tünik, bár mondjátok meg, ha nem.
Sajnos ez nem feltétlenül jelenti, hogy jo is, mert a múltkor pl. Bécsbe menet nem volt függőlegesben a mutató, hanem kicsivel alatta (sztem 70fok körül), és ez autópályatempónál elég aggasztó, még akkor is, ha minusz 15 fok volt...




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. január 18. kedd, 21:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 10:06


YELLOW írta:
elmondtam, hogy nem pörgetem. a 20 km egy sacc per kb adat. amúgy legyen 10km. de elmondtam, hogy mi az oka. ez tök reális. nekem ha beáll akkor ott is marad. én azt mondtam, hogy ha nyit a nagy kör, akkor picit lejebb megy a mutató, ami totál világos.
sőt én télen úgy megyek, hogy a fűtés nem megy, azaz befúvás sincs. amikor az első fehéret eléri, akkor nyitom rá a fűtést. na ilyenkor majdnem lemegy a kék jelzésig. ugye egy hideg rész belemegy a rendszerbe. ez is totál érthető. általában az első csíkot 3-4 km alatt eléri, de mivel akkor nyitom rá a fűtést ezért lehül, majd idő kell neki, hogy újra meleg legyen. ezért 10km-20km ez az idő. nekem ezen kívül nem ingázik, meg semmi. titkosmenüben követve, teljesen jól nyit a termosztát, sőt a venti is jókor kapcsol.



akkor jól van akkor...