Sziasztok!
Olvasva a fórumot nagyon sok értékes hozzászólást olvastam. 1-2 dologhoz hozzászólnék, illetve kérdésem is lenne.
Egy első kiadású (98-as) 320D óttóm van. Barátomtól vettem, most garantált 255e km van benne(első tulaj volt)! Legnagyobb gondom eddig az adagoló miatt volt, 160K felújítási költség után pöpec a gép...sokkal jobban megy mint előtte! Generátor 1x behalt, a többi mind kopó alkatrész csere(hátsó leng.csill, lengőkar, fékek)! Mondjuk az el.ab.emelőkkel még mindig szívok! Valaki írta, hogy indítás után 1-2 mps-ig ég az olajnyomás lámpa, és csak a kialvása után lesz csendes a motor! Ennél az autónál(legalábbis az enyémnél) 0km-es kora óta így van! Ahogy megjön a normális olajnyomás, elcsendesül. Sokat használom városban, ezért néha magasabb fordulaton országúton megjáratom a kicsikét, had tisztuljon.
Évente kap új olajat(megtett km-től függetlenül)és minden szűrő cserélve van. Kartelgáz szűrő 2 évente...de ezt nem hagyom ki, mert így autópályán kb 1 literrel kevesebbet fogyaszt!(5.9 teljes terhelés 140-150km/h...ki is akadok mindig rajta:lol
Kérdés: 1, Olajszint jelzőm (sárga olajnyomás lámpa) 2 éve világít, indítás után 5 mp-vel és ég kb 10mp-ig. Természetesen a szint az tökéletes, kb semennyi olajat nem fogyaszt
Valahol azt olvastam, h olajcserekor a dekni aljáról le lehet ezt a csodát tekerni, és ha kitisztítja a szaki, talán meggyógyul és nem kell 40k-ért újat venni bele!!!
Kérdés 2, Tök meleg motornál néha úgy viselkedik, mintha leállna a turbó...de csak tök meleg motornál! PL: megyek 80-nal alacsony gázállással 4.ben pár mp-ig...aztán gyorsítani szeretnék, de nem megy, mintha a turbó állna...lábam a gázpedálom ugyan olyan szögben, és 1-2 mp után megint megy mint a marha!!! Persze, hogy ne legyen egyszerű a helyzet, ezt ritkán csinálja csak!
Ha valaki válaszolna nagyon megköszönném!!!