Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 07:49


A mai nap kérdése: Hogyan jussak el a kertből a szervízig az autóval?


kempelen írta:
Bianconero írta: Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?


Új gázolajszűrővel együtt 40e forintban állt meg. Azóta nem fordult elő újra.

Nos mivel neked coupé-d van, nem tudom merre a szivattyú és a szűrő, de szűrőt mindenképpen cseréld ki, amikor beteszed a másik szivattyút.




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 06:55


Bianconero írta: Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?


Új gázolajszűrővel együtt 40e forintban állt meg. Azóta nem fordult elő újra.

Nos mivel neked coupé-d van, nem tudom merre a szivattyú és a szűrő, de szűrőt mindenképpen cseréld ki, amikor beteszed a másik szivattyút.

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 00:07


Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?

kempelen írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...

Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:55


Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...

Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:51


Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...




MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:44


Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:43


ohhh...értem márkaszervízben csináltattad?

Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája









Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 23:27


Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája






Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:42


Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája




autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:38


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája

Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:00


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Volt már ilyen cikk, de szerintem szervíz, hibakód kiolvasás: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...acska.html


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:41


Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 19:13


hil írta:
MarcellHo írta:

Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!



Szia! Nem akartam plusz munkát okozni Neked, de remélem tisztában vagy azzal (csak a teljesség kedvéért), hogy egy febr 04-i hsz. re válaszoltál most ilyen lesújtóan. Szép ébredést.......
De azért bocs!



Mikor megláttam, hogy hány hozzászólásod van amit végig kell olvasni inkább kiléptem...
Most volt időm és energiám rá!
Egyébként nem teljesen mindegy hogy mikori a hsz:



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 18:02


MarcellHo írta:

Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!



Szia! Nem akartam plusz munkát okozni Neked, de remélem tisztában vagy azzal (csak a teljesség kedvéért), hogy egy febr 04-i hsz. re válaszoltál most ilyen lesújtóan. Szép ébredést.......
De azért bocs!



MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 17:22


hil írta:
MarcellHo írta: Hello!
Nekem jelenleg az a problémám hogyha nyomom neki akkor leáll a turbó és nem megy, ha húzatom akkor egy idő után újra beindul.
Ez miért lehet?


Egyszer régen leírtam, hogy mi az ok, most nem ismételném, mert akkor nagy vita lett belőle, de bizti sokan emlékeznek még



Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!