Rudus írta:
Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.
Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...
Bianconero írta:
Sziasztok!
Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.
Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...
Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)