valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 21:00


spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Hali nekem is ugyenez a szitu de csak hidegen inditásnál,azt mondták nekem az okosok hogy ez nem gáz nem okoz kárt a motorban bár egy kicsit aggasztó hogy nem tartja meg az olajat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz thomas45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. október 01. szombat, 20:40


sziasztok!
nekem egy 320d 150 lóerős bömösöm van. Azt vettem észre,hogy hidegen elkezdett oltári módon füstölni. Ha meghajtom,akkor eláll a füst.A nejem helyben jár a kocsival,lehet hogy az is baj.én porlasztócsúcsra tippelek,de ha van valakinek jobb ötlete azt megköszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz raven71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 11:58


Sziasztok!
1998-as 320D autóm van.
1800-as fordulatnál, hogyha kigyorsításom nagyon lassú, (szinte egyenletes gázt adok)bármilyen fokozatban van is, bele-bele ránt. Ha a gyorsításom egyenletesen emelkedő, esetleg fél gáz szintű, semmi gond vele!
Kérem aki tud ez ügyben, segítsen nekem! Köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 03:50


spongya írta:
Tano írta: Szerintem ne paráztassátok szegényt. Meleg időben a 3 mp körüli idő szerintem normális, nekem is ennyi idő alatt alszik ki a lámpa. Mostanában pedig amikor már kezdenek hidegek lenni a reggelek, kb 1 mp alatt kialszik.
Szerintem akkor kezdjen el aggódni, ha 5 vagy több mp-ig nem alszik el meleg időben.

köszi a válaszokat! tegnap egy komoly szerelővel beszéltem és ő is azt mondta ,hogy semmi gond a motorral (kis érdekességet leirok ami miatt voltam a szerelőnél,hátha valakit megment egy kis kellemetlenségtől:tesóm autoját vontattam a mühelybe mert nagyon durván zakatolt a motorja ,dizel autorol van szo,végül már cak rövid időre indult be.a mester le ellenőrizte
a vezérlését de mindent jonak talált.kicsit elgondolkodott majd megkérdezte,hogy mikor tankolt és biztos hogy gázolajat-e. A TANKBAN BENZIN VOLT...bocs az off-ért)



Azért gondolom,egy olajnyomást azért mértetek nem? Vagy csak ránézésre mondta?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. szeptember 28. szerda, 21:02


Tano írta: Szerintem ne paráztassátok szegényt. Meleg időben a 3 mp körüli idő szerintem normális, nekem is ennyi idő alatt alszik ki a lámpa. Mostanában pedig amikor már kezdenek hidegek lenni a reggelek, kb 1 mp alatt kialszik.
Szerintem akkor kezdjen el aggódni, ha 5 vagy több mp-ig nem alszik el meleg időben.

köszi a válaszokat! tegnap egy komoly szerelővel beszéltem és ő is azt mondta ,hogy semmi gond a motorral (kis érdekességet leirok ami miatt voltam a szerelőnél,hátha valakit megment egy kis kellemetlenségtől:tesóm autoját vontattam a mühelybe mert nagyon durván zakatolt a motorja ,dizel autorol van szo,végül már cak rövid időre indult be.a mester le ellenőrizte
a vezérlését de mindent jonak talált.kicsit elgondolkodott majd megkérdezte,hogy mikor tankolt és biztos hogy gázolajat-e. A TANKBAN BENZIN VOLT...bocs az off-ért)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 28. szerda, 21:03

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. szeptember 25. vasárnap, 13:27


Szerintem ne paráztassátok szegényt. Meleg időben a 3 mp körüli idő szerintem normális, nekem is ennyi idő alatt alszik ki a lámpa. Mostanában pedig amikor már kezdenek hidegek lenni a reggelek, kb 1 mp alatt kialszik.
Szerintem akkor kezdjen el aggódni, ha 5 vagy több mp-ig nem alszik el meleg időben.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. szeptember 25. vasárnap, 12:22


spongya írta:
SirToma írta:
hil írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



Nekem ezt mondtak, csak segiteni akartam.
Tisztitas akkor kilove, de akkor mire van, csak olajszint erzekelo?

A piros kannás lámpárol van szó...egyébként a motor is nagyon zajos addig amig kialszik a lámpa, csak utána halkul el...én mint laikus arra gondolok,hogy valami szelep mehetett tönkre ami megtartja az olajat még áll a motor.



vagy épp egy járat eltömődött, amin eljutna a szelepekhez az olaj. én a Te esetedben javasolnék egy adalékot, ami átmossa a motort, ezt a cuccot beteszed az olajhoz, járatod, mész vele egy kicsit, majd le kell engedni. állítólag az eltömődött járatokat szépen ki tudja tisztítani.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. szeptember 25. vasárnap, 12:12


SirToma írta:
hil írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



Nekem ezt mondtak, csak segiteni akartam.
Tisztitas akkor kilove, de akkor mire van, csak olajszint erzekelo?

A piros kannás lámpárol van szó...egyébként a motor is nagyon zajos addig amig kialszik a lámpa, csak utána halkul el...én mint laikus arra gondolok,hogy valami szelep mehetett tönkre ami megtartja az olajat még áll a motor.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 25. vasárnap, 12:18

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 21:17


hil írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



Nekem ezt mondtak, csak segiteni akartam.
Tisztitas akkor kilove, de akkor mire van, csak olajszint erzekelo?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 20:21


hil írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



Főleg télen - 10 fokba nem előnyős ha csak másodpercek múlva épül fel az olajnyomásod. Ennek járj utána,ha tényleg a piros nem alszik ki egyből.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 20:04


spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Annak a lámpának két funkciója van: piros az olajnyomás hiányára, sárga az alacsony olajszintre figyelmeztet. most Neked melyikkel van problémád???
Azt az olajszint szenzort, ami az olajteknő alján van takarítgathatod napestig, megjavulni nem fog. Egyébként viszkozitást nem figyel és az olaj minőségét sem. Valóban felejtős utángyárit venni, csak a Hella a jó hosszú távon.



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 19:31


spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Szia.

20d-nel elofordul.
A motor aljaban van egy olaj viszkozitas mero, az szokott a gond lenni.
Nekem is beadta a derekat. Takaritast is mondjak hogy erdemes megprobalni, bar ezt en most pont elfelejtettem. Ujba pedig a yari Hella-t javasoljak, mert aki probalt mast, ugyanugy bedoglott par honap mulva. Olyan 20korul van az ara ha jol emlekszem. Keresd meg m_attila-t.

Udv:Toma

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2011. szeptember 24. szombat, 13:17


Hello
Mostanában úgy vettem észre,hogy rángatósabb lett a motor.Inpat ráraktam
és ezeket az adatokat mértem a motoron
Selective Mengenkorrektur

Zylinder 1: -0,54mg/hub
Zylinder 2:0,58mg/hub
Zylinder 3:1 mg/hub
Zylinder 4:-1,29 mg/hub

Ezeknek kb. nem egy szinten kéne mozogniuk?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:11


hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 09:57


nickname írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.


Igen lehet , mivel a bakokat 80.000 km enként cserélni kell, bár esetedben a kipufogó felfüggesztését, is átnézném

Nekem most cserélték motor+váltó tartó bakot munkadíjjal egy 50.000 ft volt "eredeti gyári alkatrésszel"

mondjuk azt a 102e km lehet hogy megkérdőjelezném, ha nem első tulajtól vetted.




Magyarországi, első tulajtól vettem 3 éve, 55.000km-rel, és mivel hétköznap nagyrészt céges autóval járok, ezért én se pakoltam bele őrülten sokat . A kipuff felfüggesztés az ki lett cserélve kb fél évvel ezelőtt, amikor elkezdett a rezonátor dob rosszalkodni, mivel nem jöttek rá mi a baj. Szóval én is motortartóra szavazok. Tud esetleg ez más kárt is okozni?