RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:31


popovic írta:
RePTaiL írta:
popovic írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv


Hagyjad rajta még egy darabig, hideg időben könnyen lemerül az amúgy is gyenge aksi! Aztán próba! Tekert már valamennyit indításkor vagy csak kattog?



igen nagyon picit azthiszem tekert.....
de ezt az aksit cserelni kell majd vagy ha beindul akkor emehetek vele nyugodtan akarhova es legkozelebb indulni fog?!



Tavaly ugyan így jártam mint Te! Feltöltöttem és azóta is pöccre indul a vas! Szóval lehet megúszod egy feltöltéssel ha szerencséd van!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz popovic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:27


RePTaiL írta:
popovic írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv


Hagyjad rajta még egy darabig, hideg időben könnyen lemerül az amúgy is gyenge aksi! Aztán próba! Tekert már valamennyit indításkor vagy csak kattog?



igen nagyon picit azthiszem tekert.....
de ezt az aksit cserelni kell majd vagy ha beindul akkor emehetek vele nyugodtan akarhova es legkozelebb indulni fog?!



RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:19


popovic írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv


Hagyjad rajta még egy darabig, hideg időben könnyen lemerül az amúgy is gyenge aksi! Aztán próba! Tekert már valamennyit indításkor vagy csak kattog?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz popovic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:16


Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 10:54


RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 10:37


popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz popovic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 10:35


sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 09:29


Milyen motorolajat használsz benne?

szeda írta: ötleteket várnék a következő problémához!

150 lovas motor felújítás óta keményen jár.Kopogós.Meghallgattam más 20D-ket és teljesen más a hangja.A négy csúcsból az egyik felújított de mindegyik jó ezt már megnézettem.
Anno az SC motorsportnál azt mondták hogy rosszul van összerakva a vezérlés de ez a diagnózis szemre készült és hibakód sincs.
A kocsi jól működik, jól húz.Korom csak nagy gáznál van és csak gyorsításnál de nem durva.
Olyan a hangja mint egy 100 éves francia dízelnek.





Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 08:54


Egy 2004-es 20D-nek milyen környezetvédelmi besorolásúnak kellene lennie?
Az enyém forgalmi szerint 8-as, és kék matrica van a rendszámomon, de én valamiért zöldet képzelnék el oda . Tévedek?

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 26. szombat, 07:54


ötleteket várnék a következő problémához!

150 lovas motor felújítás óta keményen jár.Kopogós.Meghallgattam más 20D-ket és teljesen más a hangja.A négy csúcsból az egyik felújított de mindegyik jó ezt már megnézettem.
Anno az SC motorsportnál azt mondták hogy rosszul van összerakva a vezérlés de ez a diagnózis szemre készült és hibakód sincs.
A kocsi jól működik, jól húz.Korom csak nagy gáznál van és csak gyorsításnál de nem durva.
Olyan a hangja mint egy 100 éves francia dízelnek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 26. szombat, 07:55

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 16:04


Gáz van. Rossz minőségű a motorolaj szűrő.
Volt hogy én is valami olcsót kaptam az autóboltostól és ki kellett cserélni mert 4-5 mp-ig nem volt olajnyomás.

Hidd el. Vegyél gyárit, vagy MANN Filtert...
Azt hiszem ez már volt téma....valamelyik topicban.


Ja és az olaj sem mindegy...

Kolléga Seat Leon 1.9tdi-ben a Liqui moly motorolaj vált be, pedig az pupig van chippelve...

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 11:37


[/i]Ezek az adalékok több féle alkotót (teflon, fémvegyületek) tartalmaznak, de lényegében egyféle képpen működnek: a mikrobarázdákba beleépülve csökkentik a súrlódást. Ez addig rendben is van míg csapágyakról beszélünk esetleg olajban futó más alkatrészekről (Kompresszornál pl kiváló, vagy váltónál is jó lehet), de a henger falán aggályos ez a fajta "javító" tevékenység, hiszen a hónolásnak pont az a célja, hogy megálljon ott az olaj, míg a dugattyú lefelé mozog. Erre a jelenségre még nem hallottam egyértelműen, hogy "igen ez jó" vagy "igen ez rossz".
Az e39 fórumon igen nagy balhé kerekedett ebből, mikor egymásnak ugrottak a kollegák.
Remélem itt nem lesz ilyen.
[/quote]

A motor öblítőkkel nincs bajom de az arra való hogy 15 perc alatt átöblítse a blokkot.
Azt viszont nagyon keményen elítélem amikor valaki egy hibás alkatrészt akar megjavítani csodaszerekkel. Én többek között ennek a levét szívom az autómmal!
Az sem megoldás hogy "vastagabb olaj" kerül bele.A gyári adatokat azért adják meg hogy betartsuk.
Aki így akar spórolni az duplán fizet!
Nem akarok senkit megbántani de nagyon nagy divat az ilyen gányolás.

Reggel kimentem megnézni hogy mennyit ég az olaj lámpa indítás után.2 másodperc sem volt.szinte rögtön elalszik.Mindezt egy 180.000km-es motor műveli.Szerintem ott tutira valami gáz van.
A motor legjobban indításnál kopik! Ha akkor nincs meg az olajnyomás az később nagy bajt okozhat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 21. péntek, 11:39

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 10:52


szeda írta:
Prolong pénzkidobás.Minden adalék egy szar.Van egy szelep minden motorban ami a szűrőnél gátolja meg hogy a szűrőházból kifolyjon az olaj.Szerintem valami ilyesmi gondod van.
Mindenki azt hiszi hogy az ilyen kenceficék maguktól javítanak?
Bár amióta van inteliges mosópor...



Ezek az adalékok több féle alkotót (teflon, fémvegyületek) tartalmaznak, de lényegében egyféle képpen működnek: a mikrobarázdákba beleépülve csökkentik a súrlódást. Ez addig rendben is van míg csapágyakról beszélünk esetleg olajban futó más alkatrészekről (Kompresszornál pl kiváló, vagy váltónál is jó lehet), de a henger falán aggályos ez a fajta "javító" tevékenység, hiszen a hónolásnak pont az a célja, hogy megálljon ott az olaj, míg a dugattyú lefelé mozog. Erre a jelenségre még nem hallottam egyértelműen, hogy "igen ez jó" vagy "igen ez rossz".
Az e39 fórumon igen nagy balhé kerekedett ebből, mikor egymásnak ugrottak a kollegák.
Remélem itt nem lesz ilyen.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 08:19



Prolong pénzkidobás.Minden adalék egy szar.Van egy szelep minden motorban ami a szűrőnél gátolja meg hogy a szűrőházból kifolyjon az olaj.Szerintem valami ilyesmi gondod van.
Mindenki azt hiszi hogy az ilyen kenceficék maguktól javítanak?
Bár amióta van inteliges mosópor...

valter320d írta:
valter320d írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Hali nekem is ugyenez a szitu de csak hidegen inditásnál,azt mondták nekem az okosok hogy ez nem gáz nem okoz kárt a motorban bár egy kicsit aggasztó hogy nem tartja meg az olajat!


nekem van 1 ötletem majd legközelebbi olajcserénél kipróbálpk valamit kap egy számmal vastagabb olajat 5w-40 és prolongot kiv.vagyok a hatásra.




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2011. október 20. csütörtök, 21:03


valter320d írta:
spongya írta: hali ! az olaj nyomás jelző lámpa csak 3-4 másodperc után alszik ki 2d motornál,miután beindult , ez kicsit nekem gyanús,mivel még az mtz -nél is hamarabb kialszik.jol gondolom -e ?ha igen mi lehet a gond?


Hali nekem is ugyenez a szitu de csak hidegen inditásnál,azt mondták nekem az okosok hogy ez nem gáz nem okoz kárt a motorban bár egy kicsit aggasztó hogy nem tartja meg az olajat!


nekem van 1 ötletem majd legközelebbi olajcserénél kipróbálpk valamit kap egy számmal vastagabb olajat 5w-40 és prolongot kiv.vagyok a hatásra.