Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 12:28


lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 16. péntek, 12:28

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 11:33


kempelen írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Tisztelettem mindenkinek, ki szeretném pucolni az egr rendszert és a turbot, meg amit lehet e tájékon, tudnátok segiteni, hogy milyen cuccot kell e hozza vennem, és v.mi instrukciot, hogy hogyan áljak neki, mühely van, hobi chooper szerelo vagyok, köszönöm


Hi!
A tisztításához olyan szert használj, ami oldja az olajas szennyeződést, de nem eszi meg a műanyagokat és a gumit. Hidegzsíroldó, brigéciol stb...
A rendszerekről találsz rajzot az ETK-ban. A turbót macerás szétszedni, de ha belevágsz erről is akad leírás a neten. Amit ott érdemes lehet tisztítani az a turbó utáni csőrendszer és az intercooler, ez csatlakozik rá az EGR-re, valamint a beömlőt is érdemes lekapni és kimosni, mert az EGR-ből jövő trutyi ott is lerakódik. Kb ennyi, ezek viszonylag könnyen le és visszaszerelhetők.


Hidegzsíroldóval óvatosan (!) mert az nem tesz jót az alumínium felületnek és az egr szelep háza abból van. Egyébként így van, ahogy Tano mondja.



Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 11:01


Tano írta:
lorand007 írta: Tisztelettem mindenkinek, ki szeretném pucolni az egr rendszert és a turbot, meg amit lehet e tájékon, tudnátok segiteni, hogy milyen cuccot kell e hozza vennem, és v.mi instrukciot, hogy hogyan áljak neki, mühely van, hobi chooper szerelo vagyok, köszönöm


Hi!
A tisztításához olyan szert használj, ami oldja az olajas szennyeződést, de nem eszi meg a műanyagokat és a gumit. Hidegzsíroldó, brigéciol stb...
A rendszerekről találsz rajzot az ETK-ban. A turbót macerás szétszedni, de ha belevágsz erről is akad leírás a neten. Amit ott érdemes lehet tisztítani az a turbó utáni csőrendszer és az intercooler, ez csatlakozik rá az EGR-re, valamint a beömlőt is érdemes lekapni és kimosni, mert az EGR-ből jövő trutyi ott is lerakódik. Kb ennyi, ezek viszonylag könnyen le és visszaszerelhetők.


Hidegzsíroldóval óvatosan (!) mert az nem tesz jót az alumínium felületnek és az egr szelep háza abból van. Egyébként így van, ahogy Tano mondja.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 09:32


lorand007 írta: Tisztelettem mindenkinek, ki szeretném pucolni az egr rendszert és a turbot, meg amit lehet e tájékon, tudnátok segiteni, hogy milyen cuccot kell e hozza vennem, és v.mi instrukciot, hogy hogyan áljak neki, mühely van, hobi chooper szerelo vagyok, köszönöm


Hi!
A tisztításához olyan szert használj, ami oldja az olajas szennyeződést, de nem eszi meg a műanyagokat és a gumit. Hidegzsíroldó, brigéciol stb...
A rendszerekről találsz rajzot az ETK-ban. A turbót macerás szétszedni, de ha belevágsz erről is akad leírás a neten. Amit ott érdemes lehet tisztítani az a turbó utáni csőrendszer és az intercooler, ez csatlakozik rá az EGR-re, valamint a beömlőt is érdemes lekapni és kimosni, mert az EGR-ből jövő trutyi ott is lerakódik. Kb ennyi, ezek viszonylag könnyen le és visszaszerelhetők.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 22:06


Tisztelettem mindenkinek, ki szeretném pucolni az egr rendszert és a turbot, meg amit lehet e tájékon, tudnátok segiteni, hogy milyen cuccot kell e hozza vennem, és v.mi instrukciot, hogy hogyan áljak neki, mühely van, hobi chooper szerelo vagyok, köszönöm

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 20:29


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...

Nem okoskodok ez a szakmámAdalékolni az alapolajat az olyan mint ha olajbázisú festéket vízzel akarnád "felütni"hogy jobb legyen a takarása!Tehát ez akkora hülyeség mint az alapolaj+adalék!


te miről beszélsz? ez alapján, olyan mintha azt mondanád, hogy én arra gondoltam, hogy az olajat benzinnel adalékolják.
mert mit jelent az adalék szó?, valamit hozzá adni. a hasonlatod az olajfestékkel, nem az igazi. miért nincs olaj adalék, ami vegyül az olajjal? metabond? vagy sorolhatnám.
bocs de te beszélsz hülyeséget, és szándékosan kötekszel.


Attól,hogy a B.P megvette a castrol-t és az aral-t igenis gyárt olajat.Annak idején a G.M is megvette a SAAb-ot és utánna is gyártott autót...vagy a continental megvette a barum-ot és a BARUM márka nem szünt meg.
Fejleszt külön a B.P is az aral is a castrol is!Mindenkinek más a technologiája attól,hogy egy ugyanazon konszernhez tartozik.
Vegyük mondjuk, kifejlesztettek egy bizonyos olajat legyen 10w-50...ezt amikor kifejlesztették akkor észak-afrikából származó kőolajból PÁRÓLTÁK le.A receptúra dokumentálva lett kb:1000 féle paraméterrel megadva, az olaj sikeres és kell a mai napig is,igen ám de ez a koncepciós olajmező leapadt új olajmezőre van szükség ami éppen 3000 km arréb mondjuk irakban van r'go ezen olaj előállítása ugyanúgy folyik a fogyasztó semmit nem vesz észre mert ugyanazt kapja.

Még annyi,hogy nem akartam kötekedni,de már nem bírom ki szó nélkül,hogy TE mindenhez értesz legyen az pamut póló,olaj,gumi,elektronika,futómű bármi Te azonnal ha hülyeség ha nem leírodés szerepelsz.Bírtam majd másfél évig most kijött belőlem ,de azért "jó koma "vagy Te csak néha sok!





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. március 11. vasárnap, 20:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz tomi28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 20:11


jons írta:
tomi28 írta:
Na mint kozben kiderult,megvan a nyomás,a railben is,de nem fecskendeznek be a porlasztók!A computer letilthatja a befecskendezést? Vagy esetleg valami más lehet a baj?


Nézd, ez így csak találgatás. Rá kell dugni gépre és az majd nagy valószínűséggel megmondja mi a gond. Helyileg hol vagy? Lehet, hogy a közeledben van egy kollega aki rá tud nézni.



Londonban! Most már más választásom nem lesz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 11. vasárnap, 20:14


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 19:51


tomi28 írta:
Na mint kozben kiderult,megvan a nyomás,a railben is,de nem fecskendeznek be a porlasztók!A computer letilthatja a befecskendezést? Vagy esetleg valami más lehet a baj?


Nézd, ez így csak találgatás. Rá kell dugni gépre és az majd nagy valószínűséggel megmondja mi a gond. Helyileg hol vagy? Lehet, hogy a közeledben van egy kollega aki rá tud nézni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz tomi28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 19:39


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
tomi28 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?


Én is jártam igy tavaj, a jobb oldali tangkban az uzemannzag szivatyún van egy szürö amit csak szivatyúval együt lehet cserélni, teljesen ellepte v.mi szurok szerü annyag, megpucoltam és azóta tökéletes. szerintem sürgösen nézd meg


én pont emiatt nem írtam oda konkrétan melyik szűrőre gondolok. az összeset végig kell nézni, ami abban a körben van. még mindig az a legolcsóbb megoldás. mielőtt valami nagynyomású cuccot venne bele


jó biztos


Na mint kozben kiderult,megvan a nyomás,a railben is,de nem fecskendeznek be a porlasztók!A computer letilthatja a befecskendezést? Vagy esetleg valami más lehet a baj?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 16:49


Tegnap vettem 7 litert ebből, literjét 2300 Ft-ért. Ebbe nem köthet bele senki.

Ha érdekel honnan, írj privátot.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 11. vasárnap, 16:50

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 14:58


kempelen írta:
lorand007 írta:
kempelen írta:
lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


Jó egy kis vita van, de az nem árt. Megbeszéljük amit lehet és mindenki mehet tovább.



Persze kell ez is, de én már nem tudom milyen olajat tegyek az autoba


Megbízható helyről származó neves gyártók olaja vagy szintén megbízható márkaképviselettől származó bmw olaj a megfelelő minősítésekkel.
Ezen belül bármit választhatsz. Most hiába mondanék konkrét 'A'-t, ha jön a másik és konkrét 'B'-t ajánl. Ha a fenti kritériumnak megfelel úgyis mindegy melyiket választod.

A gyári minősítés Longlife04 5W-30. Ami ennek megfelel a fentiek függvényében az mehet bele nyugodtan.




Autonet-töl van, kaptam persze számlát róla, cégre vettem nem magénszemelyként,1750, 1800 volt literje ,már nem tudom pontosan





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. március 11. vasárnap, 15:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 14:03


zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...

Nem okoskodok ez a szakmámAdalékolni az alapolajat az olyan mint ha olajbázisú festéket vízzel akarnád "felütni"hogy jobb legyen a takarása!Tehát ez akkora hülyeség mint az alapolaj+adalék!


te miről beszélsz? ez alapján, olyan mintha azt mondanád, hogy én arra gondoltam, hogy az olajat benzinnel adalékolják.
mert mit jelent az adalék szó?, valamit hozzá adni. a hasonlatod az olajfestékkel, nem az igazi. miért nincs olaj adalék, ami vegyül az olajjal? metabond? vagy sorolhatnám.
bocs de te beszélsz hülyeséget, és szándékosan kötekszel.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 14:00


YELLOW írta:
zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...

Nem okoskodok ez a szakmámAdalékolni az alapolajat az olyan mint ha olajbázisú festéket vízzel akarnád "felütni"hogy jobb legyen a takarása!Tehát ez akkora hülyeség mint az alapolaj+adalék!


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:59


[quote="YELLOW"]
zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...[/quote
Nem okoskodok ez a szakmámAdalékolni az alapolajat az olyan mint ha olajbázisú festéket vízzel akarnád "felütni"hogy jobb legyen a takarása!Tehát ez akkora hülyeség mint az alapolaj+adalék!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:50


zoliika írta: "A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!


miért nem így van? cáfolj meg! tessék. lehet okoskodni...
én is rátudok bökni bármit. indokold meg, hátha tudsz valamit...