YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:42


valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:37


westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:31


westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.




nemm kell mindenhova beírni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 08. szombat, 14:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz westsidergang

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:30


Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:05


ute107 írta:
szotakdavid írta:
Elöször kormolás,ha nem segit akkor egy turboshoz elviszed kitakarítja neked nem javaslom a házilagos takarítást.




Szotakdavid! Nálam is hasonló a probléma, és "meggyanúsítasz" hogy nincs kikormolva?!

Ez nem az lesz... egyik esetben sem... sajnos.


Kedves Ute107:ne haragudj a feltételezésért
Nekem is néha leragadt a geom,kikormoltam rendesen azóta nem jelntkezett a hiba,de ez csak kezdeti strádiumban megoldás.A te esetedben adagoló lesz szerintem.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:00


szotakdavid írta:
Elöször kormolás,ha nem segit akkor egy turboshoz elviszed kitakarítja neked nem javaslom a házilagos takarítást.




Szotakdavid! Nálam is hasonló a probléma, és "meggyanúsítasz" hogy nincs kikormolva?!

Ez nem az lesz... egyik esetben sem... sajnos.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 20:44


kecsurobi írta: Üdv nekem is van olyan hogy meg meg torpan és 5 ösbe hiába nyomomm 8ig megy ki a mutató de valamikor meg megyen jól azt mondják a turbo ragad vagy ki kell takaritani vagy kikormolni

Nem tudom lehet valami más lene a baj?


Elöször kormolás,ha nem segit akkor egy turboshoz elviszed kitakarítja neked nem javaslom a házilagos takarítást.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 20:42


Dewd46 írta:
Értem. Az kimaradt, hogy reggel vettem új gázolajszűrőt, sajnos nem oldotta meg a problémát. Mindenesetre akkor viszem magammal a légtömegmérőt, és akkor már egy porlasztó szettet is, végül is elfér a csomagtartóban. Köszi, hogy figyelmeztettél!


Várom a beszámolód!!!
Remélem jó lesz!

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 17:59


YELLOW írta:
igen ám, csak tudni kel az összefüggéseket. attól, hogy azt írja ki hibának, még lehet az is, hogy azért, mert nem jut oda elég anyag. és akkor máris lehet az amit írtam, hogy üa. szűrő.
ez olyan, hogy beír lambdaszonda hibát, és nem annak van baja, hanem pl a keverékképzésnek, vagy a gyújtásnak bárminek. csak épp ott érzékel hibát. alapvetően ha nem mostanában volt szűrő csere talán érdemes megpróbálni, sokan olajcserekor azt is cserélik mindig.

Értem. Az kimaradt, hogy reggel vettem új gázolajszűrőt, sajnos nem oldotta meg a problémát. Mindenesetre akkor viszem magammal a légtömegmérőt, és akkor már egy porlasztó szettet is, végül is elfér a csomagtartóban. Köszi, hogy figyelmeztettél!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 17:23


Dewd46 írta:
ute107 írta:
Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Már gépre tettük, lentebb írtam is a hibakódot. Az a szelep amit kidobott pedig az adagolóban van. Hiába nulláztuk ki, újra előjött amikor visszaraktuk gépre. Aki felrakta a bontott adagolót szinte hetente cserél turbót vagy adagolót, már találkozott is ezzel a problémával. Vasárnap viszem vissza hozzá a gépsast, hétfőn már esik is neki.

Légtömegmérőm van tartalékba, de ha az lenne rossz, akkor szerintem kidobná hibának a gép.


igen ám, csak tudni kel az összefüggéseket. attól, hogy azt írja ki hibának, még lehet az is, hogy azért, mert nem jut oda elég anyag. és akkor máris lehet az amit írtam, hogy üa. szűrő.
ez olyan, hogy beír lambdaszonda hibát, és nem annak van baja, hanem pl a keverékképzésnek, vagy a gyújtásnak bárminek. csak épp ott érzékel hibát. alapvetően ha nem mostanában volt szűrő csere talán érdemes megpróbálni, sokan olajcserekor azt is cserélik mindig.

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 17:19


ute107 írta:
Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Már gépre tettük, lentebb írtam is a hibakódot. Az a szelep amit kidobott pedig az adagolóban van. Hiába nulláztuk ki, újra előjött amikor visszaraktuk gépre. Aki felrakta a bontott adagolót szinte hetente cserél turbót vagy adagolót, már találkozott is ezzel a problémával. Vasárnap viszem vissza hozzá a gépsast, hétfőn már esik is neki.

Légtömegmérőm van tartalékba, de ha az lenne rossz, akkor szerintem kidobná hibának a gép.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 17:05


Üdv nekem is van olyan hogy meg meg torpan és 5 ösbe hiába nyomomm 8ig megy ki a mutató de valamikor meg megyen jól azt mondják a turbo ragad vagy ki kell takaritani vagy kikormolni

Nem tudom lehet valami más lene a baj?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 16:45


Dewd46 írta:
Az alapjárat rendben van, nem ingadozik. Hidegen melegen pöccre indul. Érdekes, hogy első indulás után párszáz méterig szépen húz, ahogy kell, aztán bumm, elgyengül. Van, hogy kicsit, van, hogy a felüljárón a nehézpótos levillog...

A turbónyomást hogyan figyeled? Gépre dugva, vagy van külön műszered beépítve? Mondjuk nekem mindegy, mert még a motortérben van a körcsatlakozó, nem a lábtér felett az OBD2.




Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Ma lesz egy sima OBD-vel megpróbálom kitalálni a hibát, de INPA kellene ha jól tudom.

Kecskemét "környékén" van egy szaki aki tudna neked segíteni szerintem!


Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 16:33


ute107 írta:
Alapjáratod ingadozik?

Nekem olyan lett egyik napról a másikra, hogy kissé ingadozik az alapjárat, néha (inkább melegen) nehezen indul, és ha egy adott tempóval megyek pl. 90km/h óra 5-ben, és padlógáznál, valójában nem történik semmi. Turbónyomás marad ott ahol áll, fordulat emelkedik mint egy rokkant csiga, fogyasztásmérő max 12-ig megy fel.
Tegnap az érdi emelkedőn vissza kellett kapcsolnom 4-be, hogy haladjak.

Ami érdekes a történetben, hogy 2500 alapjáratot ha lassan eröltetve eléri egy ilyen probléma közben az autó, akkor hirtelen a turbónyomás 1,7-re ugrik, majd a fogyasztásmérő elfekszik és megindul az autó.

Érdekes, mert porlasztók újak, légtömegmérő új, vákuumcsövek újak, turbo tisztítva.

Véleményem szerint adagoló lesz, gépre kellene rakni, de még meghalni sincs időm.



Az alapjárat rendben van, nem ingadozik. Hidegen melegen pöccre indul. Érdekes, hogy első indulás után párszáz méterig szépen húz, ahogy kell, aztán bumm, elgyengül. Van, hogy kicsit, van, hogy a felüljárón a nehézpótos levillog...

A turbónyomást hogyan figyeled? Gépre dugva, vagy van külön műszered beépítve? Mondjuk nekem mindegy, mert még a motortérben van a körcsatlakozó, nem a lábtér felett az OBD2.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 13:51


Dewd46 írta:
Basanyi írta: Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi


Üdv.

Beszéltem a szerelővel aki összerakta, elmondása szerint van 2 szelep az adagolóban, azok szoktak felragadni, találkozott már ilyennel. Ki kell tisztítani/cserélni és elvileg ennyi. Ha valóban ez a gond, akkor feltétlen megírom, hogy mi lett a történet vége.


Alapjáratod ingadozik?

Nekem olyan lett egyik napról a másikra, hogy kissé ingadozik az alapjárat, néha (inkább melegen) nehezen indul, és ha egy adott tempóval megyek pl. 90km/h óra 5-ben, és padlógáznál, valójában nem történik semmi. Turbónyomás marad ott ahol áll, fordulat emelkedik mint egy rokkant csiga, fogyasztásmérő max 12-ig megy fel.
Tegnap az érdi emelkedőn vissza kellett kapcsolnom 4-be, hogy haladjak.

Ami érdekes a történetben, hogy 2500 alapjáratot ha lassan eröltetve eléri egy ilyen probléma közben az autó, akkor hirtelen a turbónyomás 1,7-re ugrik, majd a fogyasztásmérő elfekszik és megindul az autó.

Érdekes, mert porlasztók újak, légtömegmérő új, vákuumcsövek újak, turbo tisztítva.

Véleményem szerint adagoló lesz, gépre kellene rakni, de még meghalni sincs időm.