Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 09:37


danken írta: Sziasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6434440
Ebben gondolkodom! Valaki adna tanácsot hogy miket nézzek meg nagyon az autón?
Köszönöm



A legjobb, ha miután körbenézted és tetszik, és úgy döntesz megveszed,
rászánsz 10 ezer forintot, és elviszed egy műhelybe átnézetni.
Ha az eladó ebbe nem egyezik bele, akkor meg se nézd.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 09:03


danken írta: Sziasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6434440
Ebben gondolkodom! Valaki adna tanácsot hogy miket nézzek meg nagyon az autón?
Köszönöm


ha már így megkérdezted...
- furcsa, hogy a vezetőülés pont azon része nem látszik, amin a legjobban észre venni a kiülést
- az első lökös jobb oldala le van fittyenve
- új rendszám, ami azt jelenti, mostanában hozták be bontásra és inkább kis ráfordítással (értsd nézzen ki valahogy) járóképessé tették, majd lesz valami kis hülye aki megveszi, vagy sokáig állt és kivonatták a forgalomból, amíg összelegózzák. (persze azt szokták mondani, hogy új rendszámot kértek, mert ilyen oylan mesékkel)
- ózdi... asszem nincs mit mondanom.

ha gondolod nézd meg, ha nincs túl messze, de vagy két nagy állatot vigyél magaddal, sok pénz ne legyen nálad...

státusz danken

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 08:12


Sziasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6434440
Ebben gondolkodom! Valaki adna tanácsot hogy miket nézzek meg nagyon az autón?
Köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 16:00


YELLOW írta:
lalada írta:
béna volt a bömis csávókám
Idézet: láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )



a srác itt is fenn volt az oldalon. hirtelen nem is emlékszem ki az...


Igen, én is emlékszem rá, valamilyen Laci névvel szerepelt.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy ez nem egy sima Trabi volt ám.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 10:33


lalada írta:
béna volt a bömis csávókám
Idézet: láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )




a srác itt is fenn volt az oldalon. hirtelen nem is emlékszem ki az...

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 10:28



béna volt a bömis csávókám
Idézet: láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 09:54


lalada írta:
szerintem 20d -vel (min 150ló) azért jó pár benzines kis szöcskének oda lehet verni simán.. nem kell félni. próbáld meg. hogy a 20d harmatgyenge? ezt meg se hallottam..szerintem nem egy autót vezetünk.. vagy


láttad a videót a trabival? (na akkor az első mondatod fogalmazd át )



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 09:38



szerintem 20d -vel (min 150ló) azért jó pár benzines kis szöcskének oda lehet verni simán.. nem kell félni. próbáld meg. hogy a 20d harmatgyenge? ezt meg se hallottam..szerintem nem egy autót vezetünk.. vagy
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
kíváncsi vagyok hány kört bírna egy 20d motor úgy hogy nyomja neki az ember rendesen a Nordschleifén.

Szerintetek egy 20d vagy 30d való egyáltalán pályanapra? Jogos hogy a 20d gyenge mint a harmat, de én is gondolkoztam már hogy elmennék pl ilyen totalcaros pályanapra, csak egy picit szórakozni. Nincs más autóm, ezzel kell beérnem. Próbálgatni az autó határait, tanulni egy kis vezetéstechnikát, csakhogy én azért félnék hogy ledobja magáról a turbót vagy valami hasonlót 1 ilyen hajtósabb nap után.


Szerintem egy 30d-t el lehet vinni egy kicsit meghajtani. (pár kör erejéig) De egy 20d-t nincs értelme kínozni.

20d esetében, az autó határait alkalmanként közúton is simán ki lehet autózni. Ebbe még egy kis szórakozás is belefér... (ha a forgalmi viszonyok lehetővé teszik...) Ettől függetlenül pályanapra szerintem nem való.




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:04


csbalu írta:
kíváncsi vagyok hány kört bírna egy 20d motor úgy hogy nyomja neki az ember rendesen a Nordschleifén.

Szerintetek egy 20d vagy 30d való egyáltalán pályanapra? Jogos hogy a 20d gyenge mint a harmat, de én is gondolkoztam már hogy elmennék pl ilyen totalcaros pályanapra, csak egy picit szórakozni. Nincs más autóm, ezzel kell beérnem. Próbálgatni az autó határait, tanulni egy kis vezetéstechnikát, csakhogy én azért félnék hogy ledobja magáról a turbót vagy valami hasonlót 1 ilyen hajtósabb nap után.


Szerintem egy 30d-t el lehet vinni egy kicsit meghajtani. (pár kör erejéig) De egy 20d-t nincs értelme kínozni.

20d esetében, az autó határait alkalmanként közúton is simán ki lehet autózni. Ebbe még egy kis szórakozás is belefér... (ha a forgalmi viszonyok lehetővé teszik...) Ettől függetlenül pályanapra szerintem nem való.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 21. péntek, 16:34



YouTube videó

kíváncsi vagyok hány kört bírna egy 20d motor úgy hogy nyomja neki az ember rendesen a Nordschleifén.

Szerintetek egy 20d vagy 30d való egyáltalán pályanapra? Jogos hogy a 20d gyenge mint a harmat, de én is gondolkoztam már hogy elmennék pl ilyen totalcaros pályanapra, csak egy picit szórakozni. Nincs más autóm, ezzel kell beérnem. Próbálgatni az autó határait, tanulni egy kis vezetéstechnikát, csakhogy én azért félnék hogy ledobja magáról a turbót vagy valami hasonlót 1 ilyen hajtósabb nap után.

Menj már a picsába egy Trabantm egelőzött

YouTube videó

Ugyanez kívülről:

YouTube videó

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 21. péntek, 16:42

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. december 11. kedd, 17:02


Basanyi írta: Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi



Turbó geometria tisztitás /feltapad/ V.Turbofelujítás a lehetséges gyógymód.Kellemes karácsonyi ünnepeket+boldog újévet. Januárban jelentkezem.
Üdvözlettel: Basanyi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 15:44


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok







má idegességembe írtam neki privit, persze kicsit félregépelve, aztán még kioktat, hogy ah hozzá szólok, akkor írjak helyesen, persze a kössz szót ő sem tudja. meg különben is fogjam be a pofámat kb, mert jó helyekre írta be a nyavajáját. ja jó helyekre még szerencse.... HOGY NEM NYITOTT NEKI ÚJ TOPIC-OKAT.... csak épp 10 helyre. attól ugysem kap hamarabb választ, főleg ha pl egy hétig fel sem lép az, aki tudja a jó választ


Pedig szerintem nem nehéz a hiba oka csak vissza kéne egy kicsit olvasni neki.

Yellow ők csinálják jól akik regisztrálnak egyből nyitnak 20 topicot és egy szarságot beírnak 10 helyre,nem értem ha ennyire zavarja a hibája akkor mért nem keres egy BMW SZERELŐT aki egyből megmondja mi a baja.Az ilyen türelmetlen embernek nem fórumoznia kellene hanem a gumiszobába sínylődnie!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 15:36


szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok







má idegességembe írtam neki privit, persze kicsit félregépelve, aztán még kioktat, hogy ah hozzá szólok, akkor írjak helyesen, persze a kössz szót ő sem tudja. meg különben is fogjam be a pofámat kb, mert jó helyekre írta be a nyavajáját. ja jó helyekre még szerencse.... HOGY NEM NYITOTT NEKI ÚJ TOPIC-OKAT.... csak épp 10 helyre. attól ugysem kap hamarabb választ, főleg ha pl egy hétig fel sem lép az, aki tudja a jó választ

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 15:29


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok







valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:59


YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok