autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:18


kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:16


Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:14


kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:13


valter320d írta: Na most nézzétek meg ha bontjátok a motort mert lehet megúszod egy fötengelyjel!
Ha leveszed a teknőt és leveszed a hajtókarcsészéket kiveszitek a főtengelyt,nézzétek a nyugvócsapágyakat nem mart e bele a csapágyakba nem barmolt szét valamit mert ha nem akkor csak csapágy és főtengely csere még mindig jobb mint egy komplett motor!


nemjó mert már volt cserélve a fötengely és más csápágyak vannak bent!szal mindehogy másik kell!

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:04


Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:51


YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:50


Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:45


Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:32


Na most nézzétek meg ha bontjátok a motort mert lehet megúszod egy fötengelyjel!
Ha leveszed a teknőt és leveszed a hajtókarcsészéket kiveszitek a főtengelyt,nézzétek a nyugvócsapágyakat nem mart e bele a csapágyakba nem barmolt szét valamit mert ha nem akkor csak csapágy és főtengely csere még mindig jobb mint egy komplett motor!

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 18:15


Én is azt javaslom, hogy nyugodj le és gondold át.
Ha megbízol a szerelődben, akkor borítsátok szét
és mérje fel a károkat.
Közben pedig keress bontókat, személyesen nem ismerem de
fellelhető egy bizonyos "Kasza Mester", őt eddig mindenki csak ajánlotta,
lehet éppen porosodik a műhelye sarkában egy olyan blokk ami neked kell
aprópénzért

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 17:43


le vettük a ekszijtárcsát és mozog a fötengely...szóval szarba van...enyi
[/quote]







Ha esetleg eladó lenne az autó engem lehet érdekelne!!







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 08. kedd, 17:45

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 17:35


valter320d írta:
vidarene1991 írta:
Robinson írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
Miklós tényleg nem rossz megoldás,csak elég messze van tőled kibírná e az autó?



Mit vettél észre a kattogó hang erősödik?Vagy ugyanolyan mindíg?Lehet hogy csak hajtókar csapágyas!


háát ja erösödött a kattogó hang!de teljesitményen nem vettem észre,de most már totál kivan be gyujtum ugy ugrál a motor majd ki esik...


A piramisépítést tessék befejezni! Csak a válasz szempontjából releváns (gy.k.: érintett) részeket idézzétek!


én ezzel már nem tudok menni sehova...


Lehet tört a főtengely!Ha le tudod bontani addig a pontig ahol megtudod mozdítani a főtengelyt nézd meg van e mozgása?


le vettük a ekszijtárcsát és mozog a fötengely...szóval szarba van...enyi


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 17:30


vidarene1991 írta:
Robinson írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
Miklós tényleg nem rossz megoldás,csak elég messze van tőled kibírná e az autó?



Mit vettél észre a kattogó hang erősödik?Vagy ugyanolyan mindíg?Lehet hogy csak hajtókar csapágyas!


háát ja erösödött a kattogó hang!de teljesitményen nem vettem észre,de most már totál kivan be gyujtum ugy ugrál a motor majd ki esik...


A piramisépítést tessék befejezni! Csak a válasz szempontjából releváns (gy.k.: érintett) részeket idézzétek!


én ezzel már nem tudok menni sehova...


Lehet tört a főtengely!Ha le tudod bontani addig a pontig ahol megtudod mozdítani a főtengelyt nézd meg van e mozgása?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 17:24


Robinson írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
Miklós tényleg nem rossz megoldás,csak elég messze van tőled kibírná e az autó?



Mit vettél észre a kattogó hang erősödik?Vagy ugyanolyan mindíg?Lehet hogy csak hajtókar csapágyas!


háát ja erösödött a kattogó hang!de teljesitményen nem vettem észre,de most már totál kivan be gyujtum ugy ugrál a motor majd ki esik...


A piramisépítést tessék befejezni! Csak a válasz szempontjából releváns (gy.k.: érintett) részeket idézzétek!


Oké főnök

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 17:23


Robinson írta:
vidarene1991 írta:
valter320d írta:
Miklós tényleg nem rossz megoldás,csak elég messze van tőled kibírná e az autó?



Mit vettél észre a kattogó hang erősödik?Vagy ugyanolyan mindíg?Lehet hogy csak hajtókar csapágyas!


háát ja erösödött a kattogó hang!de teljesitményen nem vettem észre,de most már totál kivan be gyujtum ugy ugrál a motor majd ki esik...


A piramisépítést tessék befejezni! Csak a válasz szempontjából releváns (gy.k.: érintett) részeket idézzétek!


én ezzel már nem tudok menni sehova...