- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:27
Milo írta: EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:11
vidarene1991 írta:
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:05
kecsurobi írta:kecsurobi írta:Milo írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek
EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni
azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos
nekem 5.6 ot eszik igy télen hogy benne van a hidrogén hajtás
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:54
YELLOW írta:anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?
intézkedjek?
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:49
anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:47
kecsurobi írta:Milo írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek
EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni
azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:46
kecsurobi írta:Milo írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek
EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni
azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:46
Milo írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek
EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:30
Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:27
anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:27
kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.
motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:23
Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:20
Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:kecsurobi írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??
hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?
az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.
Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?
szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt
és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?
igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.
még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.