autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:32


YELLOW írta:
harmas írta:
A benzinesek meg már itt köröznek fölöttünk, h milyen rossz a dizli







Há' nem megmondtam

A sokat fogyasztósnak: csak leszedném az adagolót, és beméretném, mert az "elvileg jó" az nem jó... (meg a csúcsokat is, még egyszer)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:27


Milo írta: EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni

OFF
F*szom ebbe a sok piramisba gyerekek!
ON
Ha belegondolsz, akkor az EGR beragadása nem okozná. Egyrészt ha nem megfelelően működik, akkor ezt is beírná a hibatárolóba. Ha nyitva lenne állandóan, akkor a légtömegmérő kevesebbet mérne, így inkább kevesebb lenne a befecskendezés. Ha pedig lezárod, akkor igaz hogy többet mérne a légtömegmérő, de még ekkor sem nőne meg annyira a befecskendezés mértéke, hogy ennyivel megdobná a fogyasztást. Mellesleg reklamálna a motorvezérlés is, hogy eltérőek az értékek. Máshol lesz szerintem a probléma.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:22


harmas írta:
A benzinesek meg már itt köröznek fölöttünk, h milyen rossz a dizli






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:11


vidarene1991 írta:


Hello!hát én már nem tudom mit csináljak...jó darabig megint nem lesz kocsi...lehet veszek vele másik csupasz motrot,de az is minimum 800 euro [/quote]


Ácsi egy pillanatra!
Az csak akkor lesz 800 Ojró, ha továbbra is használod, (miközben egyre nagyobb hangja). Ha időben szét van szedve, és megállapítva, h pontosan mi a baja (feltételezve a leírtakból, h főtengely) akkor "csak" 80-100E Ft megúszható a javítás. Ha szétrobbantod a blokkot akkor ez X3. Ezt ne várd meg.

A benzinesek meg már itt köröznek fölöttünk, h milyen rossz a dizli




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 20:05


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos



nekem 5.6 ot eszik igy télen hogy benne van a hidrogén hajtás


de jó neked.én igy télen most egy 7 L el is megelégednék



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:54


YELLOW írta:
anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?


intézkedjek?


ajjaj

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:49


anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?


intézkedjek?


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:47


kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos



nekem 5.6 ot eszik igy télen hogy benne van a hidrogén hajtás

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:46


kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos


köszönöm azért


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:46


Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:30


Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:27


anubisz írta: nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?


szerezz nekem 320d motrot 150 pónissat

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:27


kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:23


nagyon pörög ez a Topik, nincs valami amibe mi is bele tudunk szólni Yellowal?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 19:20


Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?