
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. május 19. kedd, 13:51
SP_323i írta:E46tohi írta:SP_323i írta:E46tohi írta:SP_323i írta:E46tohi írta:SP_323i írta:E46tohi írta:AteszE46 írta:E46tohi írta: Sziasztok!
E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!
köszi előre is
Szia!
Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxaEgy próbát megér!
Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja
Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle)
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.
Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett![]()
Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.
Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...
Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???
Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?
Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/
(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)
Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?
A tengelyemnek csak oldalirányú minimális lógása van ami ugye abból ered, hogy álló motornál nincs olajfilm a siklócsapágynál, elméletileg semmit nem jelent, hogy mozog a kar, pedig én is azt hittem, hogy akkor az is megáll, az a baj, hogy terhelésfüggő a geometria szabályzása, és azt nem látni, hogy pl kis fordulaton mennyire húz be.... :/