autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. július 23. szerda, 19:41


spongya írta: Üdv !Az autóm hibát jelez kb. 10 perccel indulás után, egyszerre gyullad ki a dsc és és a fék figyelmeztető lámpája (sárga) Milyen nagy a baj ,házilag tudom e orvosolni? Köszi a válaszokat


Megoldódott a problémám ,lengőkart cseréltünk.....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. július 23. szerda, 15:31


Üdv !Az autóm hibát jelez kb. 10 perccel indulás után, egyszerre gyullad ki a dsc és és a fék figyelmeztető lámpája (sárga) Milyen nagy a baj ,házilag tudom e orvosolni? Köszi a válaszokat

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 18:54


Kasas írta:

Sajnos nem tudom milyen progi volt, a szerelő nem mondta, amikor ott voltam, akkor még nem tudtam hogy ez is számít .

Hát igen, így utólag már én is úgy gondolom, hogy egyszerűbb lett volna. De az egész csak egy szaros jeladótól indult...Fene se tudta hogy ide jutok


Szia!
Csak, hogy megnyugtassalak: én először Carsoftal néztem, bár volt már akkor is IMPA-m, meg DIS-em is, csak lusta voltam elővenni és én is jeladót cseréltem (olcsóért vettem (8K)), de maradt a hiba. Akkor néztem meg INPA-val és bontottam szét a vezérlő egységet. Azóta (a leírásomon látod a dátumot)rendesen működik, nem volt hibajelzés. Aztán javítottam néhány vezérlő egységet szívességből (ingyért!!!), de senki sem jelzett vissza, hogy maradt a hiba.
hil



Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 11:25


Kasas írta:
hil írta:
Kasas írta:

Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)


Szia!
Igen, és nem válaszoltál arra, hogy milyen diaggal olvastátok ki a hibát.
hil


Sajnos nem tudom milyen progi volt, a szerelő nem mondta, amikor ott voltam, akkor még nem tudtam hogy ez is számít .

Hát igen, így utólag már én is úgy gondolom, hogy egyszerűbb lett volna. De az egész csak egy szaros jeladótól indult...Fene se tudta hogy ide jutok



Ha megnyugtat én is megpróbáltam volna orvosolni saját kezűleg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Kasas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 09:45


hil írta:
Kasas írta:

Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)


Szia!
Igen, és nem válaszoltál arra, hogy milyen diaggal olvastátok ki a hibát.
hil


Sajnos nem tudom milyen progi volt, a szerelő nem mondta, amikor ott voltam, akkor még nem tudtam hogy ez is számít .

Hát igen, így utólag már én is úgy gondolom, hogy egyszerűbb lett volna. De az egész csak egy szaros jeladótól indult...Fene se tudta hogy ide jutok



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 16. szerda, 09:47

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 06:23


Kasas írta:

Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)


Szia!
Igen, és nem válaszoltál arra, hogy milyen diaggal olvastátok ki a hibát.
hil

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 22:40


Kasas írta:
hil írta:
Kasas írta:
Pocses írta:
Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses


A csapágy nem zörög úgy mint az állat, csak amikor fel volt emelve padon, kotyogott rendesen. Szóval kivan a csapágy, de menetközben a hangját még nem hallom.
Ahol a jeladót rácsatlakoztatom az alján, a vezérléstől jövő kábelben milyen értéknek kell lennie? Mert én 2,4 V-t mértem, a szerelő azt mondta hogy 5 V-nak kéne lennie(bár annyira nem hiszek neki).

Szerk.: mindkettő jeladó ugyanaz amit vettem. De hát istenem, a Unixban nem kellene tudniuk hogy a két jeladó nem ugyanaz???
Szerk2.: mivel mindkettő jeladó ugyanaz, és a diag mindkettőnél még mindig hibát jelez, valószínűsítem hogy nem a jeladók a rosszak. Félek attól hogy az ABS vezérlőegységében lesz a bibi. Amiről van is egy részletes leírás itt a fórumon(új aranyár, bontott 30-35k, vagy javítás).

Üdv Kas

Szia Kas!
Milyen diggal néztétek a hibát? A Carsoft pl hajlamos arra, hogy minden ABS hibára a jeladót hozza fel, ami félrevezető. (saját tapasztalat).
A csapágyban nincs semmiféle jeladó, a kerékagynál látod azt a bordázást, az adja az induktív érzékelőknek a forgás jelet.
Van egy ezzel kapcsolatos írás a csináld magad oldalon, javaslom figyelmedbe (ha még nem olvastad volna), mert az Általad leírtak kísértetiesen hasonlóak.
hil



Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)


Egyszerűbb lett volna, ha elviszed olyanhoz a gépet, aki ért is hozzá, látom már nem kis költségekbe verted magad.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Kasas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 22:14


hil írta:
Kasas írta:
Pocses írta:
Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses


A csapágy nem zörög úgy mint az állat, csak amikor fel volt emelve padon, kotyogott rendesen. Szóval kivan a csapágy, de menetközben a hangját még nem hallom.
Ahol a jeladót rácsatlakoztatom az alján, a vezérléstől jövő kábelben milyen értéknek kell lennie? Mert én 2,4 V-t mértem, a szerelő azt mondta hogy 5 V-nak kéne lennie(bár annyira nem hiszek neki).

Szerk.: mindkettő jeladó ugyanaz amit vettem. De hát istenem, a Unixban nem kellene tudniuk hogy a két jeladó nem ugyanaz???
Szerk2.: mivel mindkettő jeladó ugyanaz, és a diag mindkettőnél még mindig hibát jelez, valószínűsítem hogy nem a jeladók a rosszak. Félek attól hogy az ABS vezérlőegységében lesz a bibi. Amiről van is egy részletes leírás itt a fórumon(új aranyár, bontott 30-35k, vagy javítás).

Üdv Kas

Szia Kas!
Milyen diggal néztétek a hibát? A Carsoft pl hajlamos arra, hogy minden ABS hibára a jeladót hozza fel, ami félrevezető. (saját tapasztalat).
A csapágyban nincs semmiféle jeladó, a kerékagynál látod azt a bordázást, az adja az induktív érzékelőknek a forgás jelet.
Van egy ezzel kapcsolatos írás a csináld magad oldalon, javaslom figyelmedbe (ha még nem olvastad volna), mert az Általad leírtak kísértetiesen hasonlóak.
hil



Erre a leírásra gondoltál?
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html
Mert ezt már olvastam, és én is erre gyanakodok(ABS vezérlőegység hiba)

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 21:00


Kasas írta:
Pocses írta:
Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses


A csapágy nem zörög úgy mint az állat, csak amikor fel volt emelve padon, kotyogott rendesen. Szóval kivan a csapágy, de menetközben a hangját még nem hallom.
Ahol a jeladót rácsatlakoztatom az alján, a vezérléstől jövő kábelben milyen értéknek kell lennie? Mert én 2,4 V-t mértem, a szerelő azt mondta hogy 5 V-nak kéne lennie(bár annyira nem hiszek neki).

Szerk.: mindkettő jeladó ugyanaz amit vettem. De hát istenem, a Unixban nem kellene tudniuk hogy a két jeladó nem ugyanaz???
Szerk2.: mivel mindkettő jeladó ugyanaz, és a diag mindkettőnél még mindig hibát jelez, valószínűsítem hogy nem a jeladók a rosszak. Félek attól hogy az ABS vezérlőegységében lesz a bibi. Amiről van is egy részletes leírás itt a fórumon(új aranyár, bontott 30-35k, vagy javítás).

Üdv Kas

Szia Kas!
Milyen diggal néztétek a hibát? A Carsoft pl hajlamos arra, hogy minden ABS hibára a jeladót hozza fel, ami félrevezető. (saját tapasztalat).
A csapágyban nincs semmiféle jeladó, a kerékagynál látod azt a bordázást, az adja az induktív érzékelőknek a forgás jelet.
Van egy ezzel kapcsolatos írás a csináld magad oldalon, javaslom figyelmedbe (ha még nem olvastad volna), mert az Általad leírtak kísértetiesen hasonlóak.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Kasas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 19:47


Pocses írta:
Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses


A csapágy nem zörög úgy mint az állat, csak amikor fel volt emelve padon, kotyogott rendesen. Szóval kivan a csapágy, de menetközben a hangját még nem hallom.
Ahol a jeladót rácsatlakoztatom az alján, a vezérléstől jövő kábelben milyen értéknek kell lennie? Mert én 2,4 V-t mértem, a szerelő azt mondta hogy 5 V-nak kéne lennie(bár annyira nem hiszek neki).

Szerk.: mindkettő jeladó ugyanaz amit vettem. De hát istenem, a Unixban nem kellene tudniuk hogy a két jeladó nem ugyanaz???
Szerk2.: mivel mindkettő jeladó ugyanaz, és a diag mindkettőnél még mindig hibát jelez, valószínűsítem hogy nem a jeladók a rosszak. Félek attól hogy az ABS vezérlőegységében lesz a bibi. Amiről van is egy részletes leírás itt a fórumon(új aranyár, bontott 30-35k, vagy javítás).

Üdv Kas





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. július 15. kedd, 19:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 19:23


Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Szia!

A csapágyban is van jeladó, mindenképpen cseréld ki. Nekem ugyanez volt, csak a bal hátsó keréknél. Plusz a jeladó cserénél el is tűnt a hiba, mert ugye minden indítás után csinál a rendszer egy ellenőrzést. Azért +ban ránézettem Attilával géppel is, ekkor már semmi hibát nem talált. Nagyon noném csapágyat ne vegyél, én is az Unixban vettem SKF-et.

Üdv.: Pocses

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 19:22


Kasas írta: Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


az a baj, hogy a két jeladó hátul nem teljsen egyforma. mindig elfelejtem melyik oldali, de talán a jobb hátsó az, ami felel a km-róáért is, ugye a fogyasztáshoz is kell ez a jel. szóval két egyforma jeladó hátra nem jó.
a scapágy ababn aze setben jelentene gondot, ha a kerék már mozogna kottyanna, akkor elképzelhető, de előtte már olyan hangja van, ami elviselhetetlen egy ép eszű embernek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Kasas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 19:16


Sziasztok !

Végigolvastam ezt a topicot, hasonló problémám van nekem is, de nálam nem oldódott meg.
Amikor megvettem az autót, a kereskedő a kezembe nyomott egy új ABS jeladót, hogy ezt csak be kell tenni és elmúlik a hibakód(ABS, ASR, kézifék lámpák égnek) illetve ugye nem működik a km óra és a pillanatnyi fogyasztás mérő.
Beraktam a jeladót és semmi sem változott..Megkérdeztem pár autószerelőt, 50%-ban azt mondták 15 km-re való felgyorsítás után eltűnik a hiba magától, 50%-uk meg azt mondta diaggal törölni kell. Egyikkel se sikerült. A diag kimutatta hogy a bal és jobb hátsó jeladó nem jó. Hibatörlés után a hiba ugyanúgy fennállt. A szerelő azt is megállapította hogy a jobb hátsó csapágy nagyon gáz, azt is cserélni kell.
Bementem a Unixba és rendeltem hozzá két új jeladót(HÜCO gyártó, más nem volt nekik) darabja 32.000 Ft(ha nem lenne kedvezményem franc se tudja mi lenne :) meg egy hátsó csapágyat.
A jeladókat beraktam és még mindig nem jó, a diag ugyanazt írja(bal és jobb hátsó jeladó).
Egyik szerelő azt mondta, lehet gyári jeladó kell bele, de én már abban sem hiszek...
Lehetséges hogy a csapágy csere megoldaná a gondot? A héten viszem cseréltetni.
Lehetséges hogy tényleg gyári jeladó kell? Mert ha az utángyártott kerül 32k-ba, akkor gyári???

Segítségeteket előre is kösz.


Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 14:12


Pocses írta:
Sparta írta: Sziasztok!
Olyan probléma van, hogy kb 2hetente 1szer vagy még ritkábban
Csinál olyant az autó hogy indulásnál világít a abs asc és a kézifék.
Mikor meló után indulnek akkor meg már semmi!
Mi lehet? Jelado? Vagy kontakt hiba?


Szia!

Nézess rá diaggal, nálam is ez volt, azt egyből kiderült a bal hátsó keréknél a jeladó volt a gebasz. Csere oszt kész.

Üdv.: Pocses


Rendben köszi, a héten megnézetem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 04:42


Sparta írta: Sziasztok!
Olyan probléma van, hogy kb 2hetente 1szer vagy még ritkábban
Csinál olyant az autó hogy indulásnál világít a abs asc és a kézifék.
Mikor meló után indulnek akkor meg már semmi!
Mi lehet? Jelado? Vagy kontakt hiba?


Szia!

Nézess rá diaggal, nálam is ez volt, azt egyből kiderült a bal hátsó keréknél a jeladó volt a gebasz. Csere oszt kész.

Üdv.: Pocses