hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 14:59


p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.


Szétszedtem két kulcsot is. Ép mindkettő. Nincs kiszakadva se semmi...


Szia!
No azok a mikrokapcsolók szoktak rosszak lenni, mert olyan fajta. Nem biztos, hogy ki van szakadva a nyákból. Egy ohm mérést megérhet a dolog.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 14:58


p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.


Szétszedtem két kulcsot is. Ép mindkettő. Nincs kiszakadva se semmi...


halkan kattan? hmm... na az is lehet relé hiba. égett az érintkező pogácsa és nem ad át anniy áramot, hogy meg bírja mozdítani rendesen. pedig a nyitás szokott bexarni először. lehet a te esetedben sem ártana egy relé csere a GM-en. esetleg előtte az ajtóba menő csatlakozót húzd szét, aztán kontakt spry-vel érdemes befújni, de ne wd-40, meg ilyne olajos vackokkal, tuner szpré lenne a jó.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 14:50


YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.


Szétszedtem két kulcsot is. Ép mindkettő. Nincs kiszakadva se semmi...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 13:40


p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. május 18. vasárnap, 12:51


Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vidobali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 21:43


Nem csinálok Én sem piramist.

Szal a Hall szenzort 1 hónapja javitottam, azóta a múszerfalon kijelzi a bal ajtó nyitást, elötte azt nem jelezte. De azt most is jelzi, viszont az ajtó (bal vezető oldali) nem záródik hiába megy le a pöcök, kilincsel nyitható. Ez biztos záregység hiba nem?

A vevőegységet megnézném, de nem tudom kinyitni a kisajtót, anélkül meg csak ugy tudom levenni a szárnyat ha lefeszitem, széttöröm. Amig láthatóak a vezetések, nincs látható sérülés, vagy szakadásra utaló jel.....

Na ezt hogy oldjam meg

Esetleg valakinek valami ötlete, hogy hol vagy hogyan tudnám egy pillanatra rövidre zárni a mikrokapcsolót a kis ajtón, hogy kinyíljon? Vagy, hogy honnan mennek a vezetékek ehhez a kis mikrokapcsolóhoz?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 10. szombat, 07:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 21:36


vidobali írta:
YELLOW írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



de amikor tanítottad egy ajtó sem volt nyitva ugye? úgy értem kitárva. ezt ki felejtettem a leírásból, hogy becsukva kell lennie, nem zárilag, hanem fizikálisan becsukva.
ha a tanítást követően, a zárás/nyitás cuccot nem csinálja, akkor nem veszi a jelet.
de maga a vevő nem szokott ilyen hirtelen szerintem meghalni. vagy annyi lehet, hogy mivel a kis üvegajtó sem működik, lehet el van törve ott a zssanérnál kábel, és épp a vevő kábele is el van. bár sedannal szokott gond lenni az átvezetésnél, de kitudja. mással nem lehet gond, mert másnak nincs köze hozzá. vagy leejtetted a kulcsot esetéleg? lehet elengedett rajta valami.


Szia

Mindent a leirtak szerint csináltam. Viszont egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy hiába zárom kulcsal az autót, a pöckök mind a négy ajtónál lemennek, de a vezető oldali bal ajtót ezek után is ki tudom nyitni a kilincsel. Sőt, ha a tolvaj gombal zárom akkor is nyilik kivülről ha a kilincset meghuzom. Ez elég géz, mert nem tudom lezárni az autót még kulcsal mechanikusan sem.

A vezető oldali centrálzár szerkezet okozhat ilyen problémát? Mert lehet az adta be a kulcsot és azért nem megy a távnyitás meg minden.

Másik kérdés, ha a vevőegység a hátsó ajtó szárny alatti részben van, és a mikro kapcsoló nem működik, és ugye a kulcs se nyitja távvezérléssel, mert az sem jó, hogy a büdösbe tudom kinyitni a kis ajtót, hogy le tudjam szerelni a szárnyat, hogy hozzáférjek a vevőegységhez???????



pontosan én sem tudom, sőt ez alapján nem is értem. nekem anno úgy mondták, hogy a vezető ajtóban lévő zárszerkezetben van egy hall szenzor, ami küldi a jelet zárásnál, nyitásnál a GM-nek, és az alapján működnek a többi ajtó zárjai, persze ez nagyon gyorsan zajlik le. tehát ez alapján neked a hall szenzor odamegy az érzékelőhöz, mert a többi ajtót lezárja. viszont valószínű nem reteszel le. de ennek nem kéne köze lenni-e a távos nyitáshoz.
a másikat nem tudom, de nekem ott gyanus valami vezeték szakdás az átvezetőnél.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vidobali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 21:29


YELLOW írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



de amikor tanítottad egy ajtó sem volt nyitva ugye? úgy értem kitárva. ezt ki felejtettem a leírásból, hogy becsukva kell lennie, nem zárilag, hanem fizikálisan becsukva.
ha a tanítást követően, a zárás/nyitás cuccot nem csinálja, akkor nem veszi a jelet.
de maga a vevő nem szokott ilyen hirtelen szerintem meghalni. vagy annyi lehet, hogy mivel a kis üvegajtó sem működik, lehet el van törve ott a zssanérnál kábel, és épp a vevő kábele is el van. bár sedannal szokott gond lenni az átvezetésnél, de kitudja. mással nem lehet gond, mert másnak nincs köze hozzá. vagy leejtetted a kulcsot esetéleg? lehet elengedett rajta valami.


Szia

Mindent a leirtak szerint csináltam. Viszont egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy hiába zárom kulcsal az autót, a pöckök mind a négy ajtónál lemennek, de a vezető oldali bal ajtót ezek után is ki tudom nyitni a kilincsel. Sőt, ha a tolvaj gombal zárom akkor is nyilik kivülről ha a kilincset meghuzom. Ez elég géz, mert nem tudom lezárni az autót még kulcsal mechanikusan sem.

A vezető oldali centrálzár szerkezet okozhat ilyen problémát? Mert lehet az adta be a kulcsot és azért nem megy a távnyitás meg minden.

Másik kérdés, ha a vevőegység a hátsó ajtó szárny alatti részben van, és a mikro kapcsoló nem működik, és ugye a kulcs se nyitja távvezérléssel, mert az sem jó, hogy a büdösbe tudom kinyitni a kis ajtót, hogy le tudjam szerelni a szárnyat, hogy hozzáférjek a vevőegységhez???????



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 18:06


vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



de amikor tanítottad egy ajtó sem volt nyitva ugye? úgy értem kitárva. ezt ki felejtettem a leírásból, hogy becsukva kell lennie, nem zárilag, hanem fizikálisan becsukva.
ha a tanítást követően, a zárás/nyitás cuccot nem csinálja, akkor nem veszi a jelet.
de maga a vevő nem szokott ilyen hirtelen szerintem meghalni. vagy annyi lehet, hogy mivel a kis üvegajtó sem működik, lehet el van törve ott a zssanérnál kábel, és épp a vevő kábele is el van. bár sedannal szokott gond lenni az átvezetésnél, de kitudja. mással nem lehet gond, mert másnak nincs köze hozzá. vagy leejtetted a kulcsot esetéleg? lehet elengedett rajta valami.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vidobali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 16:52


hil írta:
vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



Kulcstanítás ez alapján megtörtént

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de nem reagál semmi.

A jelenség, hogy a kulcs távirányítója nem nyitja az ajtókat, a tolvaj gomb viszont viszi az összes ajtót, kivéve a hátsó ajtón a kis ajtót.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 16:32


vidobali írta:



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



Szia!
(piramis építést bezártam) Lehet, hogy csak a kulcsokat kéne betanítani. Ennek menetét Yellow már sokszor megírta, számomra bonyi, mindig elfelejtem. Amennyiben ez megtörtént, akkor mi a további jelenség? Én úgy tudom (lehet rosszul), ha az egyik kulcsot tanítod, akkor a másikat is kell azonnal, mert csak az, amit betanítottál fogja működtetni a zárakat. Kulccsal tudod zárni/nyitni az ajtókat??? A távnyitón ha a csomitetőt nyitod, akkor az működik-e?
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vidobali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 15:24


hil írta:
vidobali írta:

Nah, ground modulon cseréltem a kér relét, semmi eredmény, vettem egy ground modult, a szemem láttára szerelték ki, működött, hazavittem beszereltem és még mindig nem nyit a kulcs, a belül lévő tolvaj gomb működik rendesen. Kulcsokba cseréltem elemet, tanítani is próbáltam a kulcsokat de semmi.

Öttlet?



Szia!
Visszakerestem, de nem találtam, hogy mi az eredeti problémád az ajtó zárással. Esetleg megírhatnád! Konkrétan a relé beszerzésének lehetőségét kérdezted, arra válaszoltam (gondolván, már ki van szűrve, hogy ez okozza bajt Nálad).
hil



Igazad van, elnézést, pótlom a sztorit

E46 320D Touring 2000 évjárat, mentem dolgozni, indulok itthonról, távnyitóval nyitom az ajtót, minden stimmel. Odaérek melóhelyhez, akarom lezárni, de nem müködik. Mondom lemerült biztosan az elem. Elemet kiszedtem, kimértem, minden stimmel 3,1V leadja az elem, Akkor lehet a kulcsban lévő elektronika, fogom a pótkulcsot, semmi, nem nyit nem zár. teljesen halott. Megmérem az elemet abban 2,9V a feszültség, tehát a pótkulcsban is renben az elem. Beülök, a középkonzol gombja viszi az ajtókat, működik, de távnyitóval nem. Akku lehúz, hátha csak egy reset kell a rendszernek, se semmi. Hol keressem a hibát? Biztosítéktáblán minden rendben, mind a négy KP zár bizti jó (49, 52, 58, 60). Relét még nem néztem, de ha a belső gomb viszi, akkor nem hiszem, hogy a relével lenne gond.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vidobali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 15:21


YELLOW írta:
vidobali írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta: Sziasztok

Nálam is jelentkezett ez a probléma, érdeklödök, hogy tudtok-e Magyar beszerzési forrást a V23084-C2001-A303 reléhez, vagy csak az e-bay-ről lehet beszerezni?


http://www.soselectronic.hu/

http://www.soselectronic.hu/?s...C2001-A303





Szia

Köszönöm, de itt már néztem, azt írja, hogy "Már nem szállítható tétel"
Azért felhivom őket holnap

Szia!
De van alternatív termék, amiből jelenleg 520db van raktáron. Abból 1db csak elég lesz Neked.
http://www.soselectronic.hu/?s...-1393267-2

hil



Szia

Köszönöm a segítséget, már megrendeltem



Nah, ground modulon cseréltem a kér relét, semmi eredmény, vettem egy ground modult, a szemem láttára szerelték ki, működött, hazavittem beszereltem és még mindig nem nyit a kulcs, a belül lévő tolvaj gomb működik rendesen. Kulcsokba cseréltem elemet, tanítani is próbáltam a kulcsokat de semmi.

Öttlet?



akkor már csak a jel vevő maradt a C oszlopon, vagy annak környéke. a másik oldali C oszlopon viszont a rádió antenna erősítője van.


Szia

Touringom van, a C oszopnál semmi, de gondolom a hátsó szárny alatt keresgéljek igaz?
Ebben csak az a szörnyű, hogy a kisablak microkapcsolója rossz, a kulcs nem nyitja a kisablakot, viszont a szárny csavarjait csak akkor érem el, ha a kisaablak nyitva van


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 14:53


vidobali írta:

Nah, ground modulon cseréltem a kér relét, semmi eredmény, vettem egy ground modult, a szemem láttára szerelték ki, működött, hazavittem beszereltem és még mindig nem nyit a kulcs, a belül lévő tolvaj gomb működik rendesen. Kulcsokba cseréltem elemet, tanítani is próbáltam a kulcsokat de semmi.

Öttlet?



Szia!
Visszakerestem, de nem találtam, hogy mi az eredeti problémád az ajtó zárással. Esetleg megírhatnád! Konkrétan a relé beszerzésének lehetőségét kérdezted, arra válaszoltam (gondolván, már ki van szűrve, hogy ez okozza bajt Nálad).
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 14:50


vidobali írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta:
hil írta:
vidobali írta: Sziasztok

Nálam is jelentkezett ez a probléma, érdeklödök, hogy tudtok-e Magyar beszerzési forrást a V23084-C2001-A303 reléhez, vagy csak az e-bay-ről lehet beszerezni?


http://www.soselectronic.hu/

http://www.soselectronic.hu/?s...C2001-A303





Szia

Köszönöm, de itt már néztem, azt írja, hogy "Már nem szállítható tétel"
Azért felhivom őket holnap

Szia!
De van alternatív termék, amiből jelenleg 520db van raktáron. Abból 1db csak elég lesz Neked.
http://www.soselectronic.hu/?s...-1393267-2

hil



Szia

Köszönöm a segítséget, már megrendeltem



Nah, ground modulon cseréltem a kér relét, semmi eredmény, vettem egy ground modult, a szemem láttára szerelték ki, működött, hazavittem beszereltem és még mindig nem nyit a kulcs, a belül lévő tolvaj gomb működik rendesen. Kulcsokba cseréltem elemet, tanítani is próbáltam a kulcsokat de semmi.

Öttlet?



akkor már csak a jel vevő maradt a C oszlopon, vagy annak környéke. a másik oldali C oszlopon viszont a rádió antenna erősítője van.