- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E36
- Kivitel: Coupe
- Modell: 318is
- Évjárat: 1994
Elküldve: 2024. december 11. szerda, 16:31
Sziasztok!
Elég érdekes problémám akadt, írom az előzményt is, aminek lehet nincs köze az egészhez. Az autó 93-as 318is coupe.
Szóval bejött a PPPPPP az óracsoporton, ezért szereztem egy bontottat, betettem, de az autó nem indult el vele, meg sem nyekkent indítózásra, ami elég furcsa, mert előtte kiszedett órával is simán beindult. Visszatettem a régi óracsoportot, de azzal is ugyanez, teljes csend, mintha gyújtás sem lett volna már. Gondoltam nyomok egy akksi resetet, hátha, de el kellett mennem, ezért kulccsal bezártam a kocsit, a központi be is csukta mindhárom zárat.
Visszatérve már nem nyílt az autó, se vezető- sem utasoldalról, pótkulccsal sem. Nincs távirányítóm, csak sima kulcs, azzal nyitom-zárom 12 éve. Nem tudom gyárilag milyen lopásvédelem van benne, de én riasztótól nem tudok, meg semmilyen utólagos mókolásról.
Eddig kivett akksival is gond nélkül lehetett nyitni-zárni, most nem tudom mi a szitu, talán lereteszelt, de nem értem miért nem nyitja egyik kulcsa sem egyik oldalon sem. A csomagtartót ki tudom nyitni, de nem megyek vele semmire. Annak a zárját a két első ajtó központival tudta zárni, de fordítva nem működött, tehát a csomitartó zárja csak magát tudta nyitni-csukni, az első ajtókat nem.
Sikerült a vesék felől kinyitni a motorteret, próbáltam másik akksit a biztonság kedvéért, de az eredetije is jó, semmi változás. Kicseréltem egy csomó biztosítékot újra aminek kb. köze lehet ehhez az egészhez, de semmi. Tehát most ott tartok hogy a saját kulcsaival nem jutok be az autóba, bárhogy variálok a kilinccsel meg a kulcsforgatással, nulla reakció. Nem tudom, hogy köze van e az óracsoport cserének ehhez, lehet semmi, de nekem gyanús, hogy egymás után jött a két dolog.
A kérdésem, hogy mi a következő lépés, hogyan lehetne valami trükkel vagy akármivel bejutni az autóba.
Köszönöm!