gyalogerika írta:
gyalogerika írta:
bmw320d4 írta:
gyalogerika írta:
YELLOW írta:
gyalogerika írta:
Bezártam az autót távirányítóval. nem nyilott utána távirányítóval, az ablakokat engedte le amikor nyító gombot nyomtam. csak a bicska kulccsal nyilik ki a jobb oldali ajtó. Nem müködik a központi zár, a három másik ajtó azóta is zárva van! én se értem !!:frigo két hónapig állt az autó, ez lehet a gond???
így már értem. lehet be kellene tanítani a kulcsot. bár nem tom ennél, hogyműködik. bár ha az ablakot leengedte, akkor igazából tudja a kódját, tehát nyitnia kell. az a baj, ezek az újabb szériákról elég kevés infónk van, nagyon én nem is mélyültem bele. talán ha eccer veszek.
talán bmw320d4 segít, ha akar ő biztos vágja
bmw320d4 segítenél nekem?
megpróbálom !! Köszönöm
Kiment a zárak biztije, cseréld ki, aztán meg a rossz zárakat is. (Típushiba)
KÖSZÖNÖM a SEGÍTSÉGET
73-as bíztosíték, 15 amperes és minden jól müködik!!!
Hozzáértés!!
A 73-as biztosíték biztos nem ment ki, mert olyan nincs!
E90-nél az ajtókért a 2-es, 19-es, 56-os, 57-es és 63-as biztosítékok felelnek. Ezen belül is szinte biztos, hogy az 57-es kiégése okozta a meghibásodást (típushiba E90-nél!). A megoldás egyszerű: a meghibásodott 57-es 15A-s biztosítékot ki kell cserélni 20A-sra! Nem véletlenül 20A-sra, mert a 15A-s újból ki fog égni előbb vagy utóbb! Utána gyújtás, központi zár belül becsuk-kinyit gyújtás le, kiszáll és tökéletesen kell működnie a nyitónak! És ez nem "sufnituning tanács", a BMW márkaszervizekben is ez a bevett protokoll ennek a típushibának a javítására. Nekem a Wallis Pestnél csinálták meg egy perc alatt, ingyen! Amúgy otthon is egyszerűen kivitelezhető, csak le kell kapni a kesztyűtartóban a műanyag panelt (2 tekerőt elforgatsz), kiveszed a kapcsolási rajzot aminek ott kell lennie, megkeresed rajta hol az 57-es, kiveszed a 15A-est a szedővel (ami szintén a biztosíték dobozon van) meggyőződsz, hogy tényleg kiégett-e, majd beteszed a 20A-est és a többit már írtam.