compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:49


toki24 írta:
compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Értem de inditóáromat normálisan Ah-val tudsz növelni .. exide-t vettem szeirntem megérte. -7,5 fok se volt neki megeröltető ha rám értetted a hiba jelentkezését. De szerintem nem


A hiba jelentkezését nem neked szántam, mivel irtad, hogy neked minden jó eddig!
http://www.akkuauto.hu/spiralc...lator.html
Lehet inditóáramot emelni úgy hogy kis Ah társul hozzá!





toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:24


compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Értem de inditóáromat normálisan Ah-val tudsz növelni .. exide-t vettem szeirntem megérte. -7,5 fok se volt neki megeröltető ha rám értetted a hiba jelentkezését. De szerintem nem

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:16


toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 10:12


haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 09:55


Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 09:46


veszkoo85 írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


hali kedves kolléga...
nekem ebben a hidegekben az izzításos lámpa tovább világit mint amikor nincs ilyen hideg.3-5 másodpercig kb..szerintem valamelyik izzítógyertyád nem okés..


Aha, na ez már egy támpont. Mondjuk kettőt kicseréltek nyáron, amikor vettem és átnézték.
Most megmértem gyorsan és mintha nem lenne elég feszültség. 12.4 gyújtás nélkül, 11.90-11.99 gyújtással és 11.8 gyújtással lámpával.
Rátöltök aztán meglátjuk.

(A 9-es menünek kellene működnie? Mert pl nekem kilép a titkos menüből, ha a 9-esre rakom, ahol a feszültség adat lenne )


veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 09:29


haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


hali kedves kolléga...
nekem ebben a hidegekben az izzításos lámpa tovább világit mint amikor nincs ilyen hideg.3-5 másodpercig kb..szerintem valamelyik izzítógyertyád nem okés..


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:12


Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 06:52


TheMan írta:
Pocses írta:
TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Az akku állapotának nincs köze a hátsóablakfűtéshez. Az ugye meg csak "parasztvakítás" a kis ablak az akkun, jól is írtad, hogy csak annak az 1 cellának mutatja a savszintjét.
Attól még a többiben lehet megfelelő a savszint. Barátomnak 9 éves volt a gyári akku, kicserélte idén már nem reszkírozza meg a telet vele, pedig nem gyengélkedett még.


Arra gyanúztam, hogy a gyengélkedő akksi miatt nem engedi az elektronika, hogy a nagy áramfelvételű ablakfűtés menjen.



pedig jól gyanítod. nekem is úgy rémlik, ha gyenge a téma, akkor nem kapcsol be az ablakfűtés. bár ha megy a motor, akkor már lényegtelen, persze nem rögtön, mert alapjáraton nagyon kis áramot pumpál bele. próbáld meg, hogy mész vele, egy 3-4 km-t és utána kapcsold be a hátsó ablakfűtést. ha akkor sme emgy, akkor vagy a biztije szállt el, vagy a maga a fűtőszál.

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 19:08


[quote="Pocses"]
TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Az akku állapotának nincs köze a hátsóablakfűtéshez. Az ugye meg csak "parasztvakítás" a kis ablak az akkun, jól is írtad, hogy csak annak az 1 cellának mutatja a savszintjét.
Attól még a többiben lehet megfelelő a savszint. Barátomnak 9 éves volt a gyári akku, kicserélte idén már nem reszkírozza meg a telet vele, pedig nem gyengélkedett még.


Arra gyanúztam, hogy a gyengélkedő akksi miatt nem engedi az elektronika, hogy a nagy áramfelvételű ablakfűtés menjen.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 18:55


TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Az akku állapotának nincs köze a hátsóablakfűtéshez. Az ugye meg csak "parasztvakítás" a kis ablak az akkun, jól is írtad, hogy csak annak az 1 cellának mutatja a savszintjét.
Attól még a többiben lehet megfelelő a savszint. Barátomnak 9 éves volt a gyári akku, kicserélte idén már nem reszkírozza meg a telet vele, pedig nem gyengélkedett még.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 30. szombat, 18:56

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 18:55


TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Már bocsánat, de megy egyáltalán?

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 18:50


Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 21:31


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
2 éve vettem új aksit, Exide prémiumot. (100Ah)
Néhány hete délután a garázsban matattam,bekapcsoltam a rádiót. Másnap reggel döbbentem tapasztaltam, hogy szól a rádió! Na, mondtam, ma nem érek be dolgozni, mert ezt nem bírhatta ki. Van benne külön erősítő mélyládával is! Beültem, pöccre indult a gép.


rajta maradt a gyújtás? mert ha nem akkor 15-20perc után minden lekapcsol a rádió is. elvileg nem mehetett. de azt is nézd meg, ha dolozni jársz, az neked legalább 35-40km (2x), és ugye ismerve a tempódat a generátor jól tud tölteni. ilyenkor nincs baj. de aki városozik, rövid táv, annak többet elszív indításnál az akksiból az önindító, mint mait visszatölt a generátor. igen célszerű töltőre tenni, annak gázosabb, akinek nincs garázs, mert az utcán ez... ahhoz ki kell szerelni, stb. macera. de egy nagyobb akksival több a gond, főleg egy "kis" autóban.


Nem kell, hogy gyújtáson legyen. Rádióálláson is addig szól amíg csak bírja, nem kapcsol le, és valszeg neki úgy volt.


rádióállás? az az 1-es állás, vagy hogy érted?


Igen, úgy. Akkor beszéljünk számokban. 0=amikor berakod a kulcsot, 1=rádiállás vagy ACC vagy ahogy gondolod, 2=gyújtás. Ja meg 3=amikor indítózol, de ugye az nem marad úgy.


jah igen ez igaz lehet. még nem próbáltam, de ha 0-ában van, avgy nincs benen a kulcs, akármit lövök fel, az kikapcsol 15 perc után. sőt a lámpákat úgy állítottam be, hogy kulcskivételre lekapcsol. mármint ha előtte menetközben be volt.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 21:27


YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
2 éve vettem új aksit, Exide prémiumot. (100Ah)
Néhány hete délután a garázsban matattam,bekapcsoltam a rádiót. Másnap reggel döbbentem tapasztaltam, hogy szól a rádió! Na, mondtam, ma nem érek be dolgozni, mert ezt nem bírhatta ki. Van benne külön erősítő mélyládával is! Beültem, pöccre indult a gép.


rajta maradt a gyújtás? mert ha nem akkor 15-20perc után minden lekapcsol a rádió is. elvileg nem mehetett. de azt is nézd meg, ha dolozni jársz, az neked legalább 35-40km (2x), és ugye ismerve a tempódat a generátor jól tud tölteni. ilyenkor nincs baj. de aki városozik, rövid táv, annak többet elszív indításnál az akksiból az önindító, mint mait visszatölt a generátor. igen célszerű töltőre tenni, annak gázosabb, akinek nincs garázs, mert az utcán ez... ahhoz ki kell szerelni, stb. macera. de egy nagyobb akksival több a gond, főleg egy "kis" autóban.


Nem kell, hogy gyújtáson legyen. Rádióálláson is addig szól amíg csak bírja, nem kapcsol le, és valszeg neki úgy volt.


rádióállás? az az 1-es állás, vagy hogy érted?


Igen, úgy. Akkor beszéljünk számokban. 0=amikor berakod a kulcsot, 1=rádiállás vagy ACC vagy ahogy gondolod, 2=gyújtás. Ja meg 3=amikor indítózol, de ugye az nem marad úgy.