Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 16:41


tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tonet64

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 16:35


Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tamas781105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 19:04


Tano írta:
Tamas781105 írta: Nem tudk tesztet csinalni mert egyaltalan semmi nem megy csak a vilagitas.Most voltam szervizben ratettek a gepre de az nem csatlakozik a müszerfal vezerlövel csak a motorvezerlövel


Hm, olyan mintha lecsúsztak volna a kábelei, nem szokott ez elhalálozni csak úgy. Próbáld meg le és visszadugni a csatlakozókat rajta. Ha utána sem jó, kimérni hogy kap-e delejt a csatlakozónál. Ezen a vonalon már el lehet indulni.


köszönöm ez a tervem beszeltem BMW szerelövel ö szerinte meghalt a müszerfal de nem biztos. sajnos ott van az a de szo

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 17:18


Tamas781105 írta: Nem tudk tesztet csinalni mert egyaltalan semmi nem megy csak a vilagitas.Most voltam szervizben ratettek a gepre de az nem csatlakozik a müszerfal vezerlövel csak a motorvezerlövel


Hm, olyan mintha lecsúsztak volna a kábelei, nem szokott ez elhalálozni csak úgy. Próbáld meg le és visszadugni a csatlakozókat rajta. Ha utána sem jó, kimérni hogy kap-e delejt a csatlakozónál. Ezen a vonalon már el lehet indulni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tamas781105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 16:05


Tano írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Műszerfal tesztet próbáltál már? Vagy egyáltalán semmi sem működik a mászerfaladon?


Nem tudk tesztet csinalni mert egyaltalan semmi nem megy csak a vilagitas.Most voltam szervizben ratettek a gepre de az nem csatlakozik a müszerfal vezerlövel csak a motorvezerlövel

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 15:17


Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Műszerfal tesztet próbáltál már? Vagy egyáltalán semmi sem működik a mászerfaladon?

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 15:12


Tamas781105 írta:
Pocses írta:
Tamas781105 írta:
elgeri írta:
Tamas781105 írta:
minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?


Én se tudok többet, de ezt már több fórumban olvastam, hogy aksicsere nem is olyan egyszerű, valamit programozni, tanítani kell vele. Azért kicsit vicces, hogy egy aksicsere miatt is BMW szervizbe kell menni Én legalábbis már eldöntöttem, hogy nem szívatom magam, és majd hozzáértővel cseréltetem ki.


En is nevetsegesnek tartom az egeszet.Szerelövel is beszeltem legjobb modja az akksi cserenek,hogy egy masik akksival athudalni es akkor nem felejt.(de en nem akksi csarban dolgozok,es mi van akkor ha heggeszuk a kocsit.Akkor akksisaru le)


Nálam is volt anno lakatosmunka a verdán, a szaki simán lekötötte az akkut, majd meló után vissza, és semmi még a rádióm sem állítódott el.


Hat ez az annyi emberrel beszeltem senki nem latott ilyen hibat.De nem a BMW-vel van a gond.Töbtöl hallottam a többi tipusnal meg roszabb a helyzet


Én tegnap cseréltem Varta Black-re, semmi gond nem volt, a km szamlalo es az ora nullazodott le. Nem igazán értem mitől lehet




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tamas781105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 13:15


Pocses írta:
Tamas781105 írta:
elgeri írta:
Tamas781105 írta:
minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?


Én se tudok többet, de ezt már több fórumban olvastam, hogy aksicsere nem is olyan egyszerű, valamit programozni, tanítani kell vele. Azért kicsit vicces, hogy egy aksicsere miatt is BMW szervizbe kell menni Én legalábbis már eldöntöttem, hogy nem szívatom magam, és majd hozzáértővel cseréltetem ki.


En is nevetsegesnek tartom az egeszet.Szerelövel is beszeltem legjobb modja az akksi cserenek,hogy egy masik akksival athudalni es akkor nem felejt.(de en nem akksi csarban dolgozok,es mi van akkor ha heggeszuk a kocsit.Akkor akksisaru le)


Nálam is volt anno lakatosmunka a verdán, a szaki simán lekötötte az akkut, majd meló után vissza, és semmi még a rádióm sem állítódott el.


Hat ez az annyi emberrel beszeltem senki nem latott ilyen hibat.De nem a BMW-vel van a gond.Töbtöl hallottam a többi tipusnal meg roszabb a helyzet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 13:14


jokerface írta: A múltkor azt mondta itt valaki,hogy lehet akkutöltés alatt cserélni az akksit újra. Addig a töltö szolgáltat annyi energiát,hogy ne törlődjön semmi a memóból.


Ilyenről nem hallottam még, de nekem is csak az időt kellett újra beállítani meg ugye a BC kezdte újra az átlagszámításokat indítás után ennyi volt.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 13:08


A múltkor azt mondta itt valaki,hogy lehet akkutöltés alatt cserélni az akksit újra. Addig a töltö szolgáltat annyi energiát,hogy ne törlődjön semmi a memóból.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 12:43


Tamas781105 írta:
elgeri írta:
Tamas781105 írta:
minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?


Én se tudok többet, de ezt már több fórumban olvastam, hogy aksicsere nem is olyan egyszerű, valamit programozni, tanítani kell vele. Azért kicsit vicces, hogy egy aksicsere miatt is BMW szervizbe kell menni Én legalábbis már eldöntöttem, hogy nem szívatom magam, és majd hozzáértővel cseréltetem ki.


En is nevetsegesnek tartom az egeszet.Szerelövel is beszeltem legjobb modja az akksi cserenek,hogy egy masik akksival athudalni es akkor nem felejt.(de en nem akksi csarban dolgozok,es mi van akkor ha heggeszuk a kocsit.Akkor akksisaru le)


Nálam is volt anno lakatosmunka a verdán, a szaki simán lekötötte az akkut, majd meló után vissza, és semmi még a rádióm sem állítódott el.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tamas781105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 12:17


elgeri írta:
Tamas781105 írta:
minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?


Én se tudok többet, de ezt már több fórumban olvastam, hogy aksicsere nem is olyan egyszerű, valamit programozni, tanítani kell vele. Azért kicsit vicces, hogy egy aksicsere miatt is BMW szervizbe kell menni Én legalábbis már eldöntöttem, hogy nem szívatom magam, és majd hozzáértővel cseréltetem ki.


En is nevetsegesnek tartom az egeszet.Szerelövel is beszeltem legjobb modja az akksi cserenek,hogy egy masik akksival athudalni es akkor nem felejt.(de en nem akksi csarban dolgozok,es mi van akkor ha heggeszuk a kocsit.Akkor akksisaru le)

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 11:58


Tamas781105 írta:
minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?


Én se tudok többet, de ezt már több fórumban olvastam, hogy aksicsere nem is olyan egyszerű, valamit programozni, tanítani kell vele. Azért kicsit vicces, hogy egy aksicsere miatt is BMW szervizbe kell menni Én legalábbis már eldöntöttem, hogy nem szívatom magam, és majd hozzáértővel cseréltetem ki.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tamas781105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 11:09


minimal írta:
Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.


A biztositekokkal keztem 2x-is atneztem le is mertem öket.Semmi valtozas Az okosok azt mondjak ujra kell tanitani.DE mit?

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 23:00


Tamas781105 írta: Sziasztok! Nagy gondba vagyok.Van egy e46-os 320d-m akkumlatort kelett cserelni azota nincsen müszerfal visszajelzes semmire. Mi lehet a gond?


Nézd át a kesztyűtartóban a biztosítékokat.