lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:44


YELLOW írta:
Sapphi írta:
YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.


hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele


Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is

Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 26. szombat, 09:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:08


Sapphi írta:
YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.


hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2004

státusz Sapphi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 23:14


YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 20:38


Sapphi írta: Sziasztok,

körülbelül egy hete lemerült a kocsimban az akkumulátor, ami azért volt érdekes, mert nem hagytam rajta semmit, aminek le kellet volna szívnia, de mégis megtörtént rátöltöttünk és azóta nem volt vele ilyen probléma viszont egy másik hiba előjött, ami viszont már aggasztóbb.

Nem mindig csinálja viszont előfordul, hogy elindítom az autót és elkezdi csekkolni a dolgokat, majd a műszerfal olyan mintha újraindulna. Illetve ez is történik alaphelyzetbe áll a kilométeróra, fordulatszám és minden. Ekkor újraindul és megint meghal és megint elindul és ezt csinálja folyamatosan... Valamikor a rádió is meghal ezzel együtt. És egy idő után aztán rendbejön.

Persze valamikor elindítom és semmi gondja sincs a kocsinak, de volt már olyan is, hogy menet közbe halt le.

Ha simán a gyújtást adom rá semmi baja nincs megy a rádió rendesen.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma vagy az aksit kéne cserélni?

Köszönöm előre is az ötleteket.


hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2004

státusz Sapphi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 19:55


Sziasztok,

körülbelül egy hete lemerült a kocsimban az akkumulátor, ami azért volt érdekes, mert nem hagytam rajta semmit, aminek le kellet volna szívnia, de mégis megtörtént rátöltöttünk és azóta nem volt vele ilyen probléma viszont egy másik hiba előjött, ami viszont már aggasztóbb.

Nem mindig csinálja viszont előfordul, hogy elindítom az autót és elkezdi csekkolni a dolgokat, majd a műszerfal olyan mintha újraindulna. Illetve ez is történik alaphelyzetbe áll a kilométeróra, fordulatszám és minden. Ekkor újraindul és megint meghal és megint elindul és ezt csinálja folyamatosan... Valamikor a rádió is meghal ezzel együtt. És egy idő után aztán rendbejön.

Persze valamikor elindítom és semmi gondja sincs a kocsinak, de volt már olyan is, hogy menet közbe halt le.

Ha simán a gyújtást adom rá semmi baja nincs megy a rádió rendesen.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma vagy az aksit kéne cserélni?

Köszönöm előre is az ötleteket.

n3m3th
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz n3m3th

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 20:52


Kabi írta: elérkezettnek látom az akkumulátor cseréjét. Ma, 5 nap csillaggarázsban állás után forgatott kettőt, majd elhallgatott. Azt mondja meg nekem valaki, hogy melyik programmal tudom átállítani az akku típusát. Ha teszek bele újat. Jelenleg valami német gyártmányú 85Ah aksi van benne, természetesen ilyet nem is lehet megtanítani neki, 80 v 90Ah-t láttam szerelőnél amikor rá volt dugva gépre, 85 nem volt. 80Ah-s Varta v Exide aksira gondoltam, jók azok?


2 hete cseréltem aksit. Az enyémben még a gyári bmw 72 Ah-s volt (e90 325i 2006). Semmit sem kellet programozni vagy állítani... energizer EM77-L3 került a helyére! Tökéletesen működik, egyedül az óra nullázódott le.
üdv

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 15:56


elérkezettnek látom az akkumulátor cseréjét. Ma, 5 nap csillaggarázsban állás után forgatott kettőt, majd elhallgatott. Azt mondja meg nekem valaki, hogy melyik programmal tudom átállítani az akku típusát. Ha teszek bele újat. Jelenleg valami német gyártmányú 85Ah aksi van benne, természetesen ilyet nem is lehet megtanítani neki, 80 v 90Ah-t láttam szerelőnél amikor rá volt dugva gépre, 85 nem volt. 80Ah-s Varta v Exide aksira gondoltam, jók azok?


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 11:20


Bitu79 írta:
Medvedisznoman írta:
hil írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így


Szerintem manuálisan nyitható az autó.Csak a kulcsot kell elfordítani a zárban...
Becseszne ha így tervezték volna meg.


Valóban fura lenne. Biztos van rá valami okosság, de inkább óvatos vagyok. Valószínűleg ki lehet nyitni az ajtót tökig felhúzott ablakkal is, de azért nem örül neki. Kedves utasaim például nem szokták tudni, hogy illik megvárni amíg az ablak lejjebb jön, csak feltépik az ajtót, szerencsétlen ablak meg nyekken jó nagyokat, engem meg az ideg megß@sz.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 07:29


Medvedisznoman írta:
hil írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így


Szerintem manuálisan nyitható az autó.Csak a kulcsot kell elfordítani a zárban...
Becseszne ha így tervezték volna meg.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:52


hil írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:41


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.




Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:36


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.


jah vágom igaz.
ő szerezz ideiglenesen egy csere akksit, ha tudsz



Az is jó ötlet.
Vagy megvárom a jóidőt és picit lehúzva hagyom az ablakot.
Mindenesetre köszi a segítséget!
Kellemes vasárnapot mindenkinek!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:31


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.


jah vágom igaz.
ő szerezz ideiglenesen egy csere akksit, ha tudsz

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:25


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.


Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:18


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik )
Köszönöm!


kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.