Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:44
YELLOW írta:Sapphi írta:YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?
Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?
https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0
Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?
Köszönöm szépen ismételten.
hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele
Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is
Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 26. szombat, 09:52