Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 21:45


Csum írta: milyen aksival adják ki a bmw ket? vagy is a 320d-et?

ToMiRRo írta: Ez engem is érdekelne. 2.2i motorról lenne szó, csak az érdekelne hány Ah-s akksi van benne gyárilag.
Köszi

RealOEM szerint 70 v 80 Ah. Mivel 8 éves az autótok, érdemes a nagyobb Ah-ást választani.
320D - http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=30
320ci - http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=30

ToMiRRo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz ToMiRRo

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 20:59


Ez engem is érdekelne. 2.2i motorról lenne szó, csak az érdekelne hány Ah-s akksi van benne gyárilag.
Köszi

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 15:02


gyárliag milyen aksival adják ki a bmw ket? vagy is a 320d-et?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 20:11


Ja , az oldalán.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 16:47


behúzó tekercs, az elem merre található? rajta van az önindítón gondolom...

Burns írta:
YELLOW írta: és vajon tudok-e szénkefét bele szerezni, ha esetleg kell? menynire macerás a leszedés, vagy szétszedés? gondolom olaj vagy ilyesmi nem fog elfolyni...



Szétbontás elõtt célszerû lenne még egy mérést csinálni. Hibát okozhat még, ha a behúzótekercs szegmense átégett, vagy elszenesedett.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 15:39


YELLOW írta: és vajon tudok-e szénkefét bele szerezni, ha esetleg kell? menynire macerás a leszedés, vagy szétszedés? gondolom olaj vagy ilyesmi nem fog elfolyni...



Szétbontás elõtt célszerû lenne még egy mérést csinálni. Hibát okozhat még, ha a behúzótekercs szegmense átégett, vagy elszenesedett.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 14:35


és vajon tudok-e szénkefét bele szerezni, ha esetleg kell? menynire macerás a leszedés, vagy szétszedés? gondolom olaj vagy ilyesmi nem fog elfolyni...

Burns írta:
YELLOW írta: nah nekem az ürge szerint 230A-t vesz fel, én 160A-t láttam, bár a csúcsot akkor láttam amikor pont indult, ugye nehéz így követni szemmel... ha esetleg rossz az önindító, akkor, mit lehet még vele csinálni?

Burns írta:
YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A


Szét kell bontani, és kitisztítani. A kommutátor elkoszolódása (rossz szén/bronzkefe) okozhat ilyet. Esetleg a csapágyak szorulása.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 14:13


YELLOW írta: nah nekem az ürge szerint 230A-t vesz fel, én 160A-t láttam, bár a csúcsot akkor láttam amikor pont indult, ugye nehéz így követni szemmel... ha esetleg rossz az önindító, akkor, mit lehet még vele csinálni?

Burns írta:
YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A


Szét kell bontani, és kitisztítani. A kommutátor elkoszolódása (rossz szén/bronzkefe) okozhat ilyet. Esetleg a csapágyak szorulása.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 13:35


nah nekem az ürge szerint 230A-t vesz fel, én 160A-t láttam, bár a csúcsot akkor láttam amikor pont indult, ugye nehéz így követni szemmel... ha esetleg rossz az önindító, akkor, mit lehet még vele csinálni?

Burns írta:
YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 13:26


YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 02. hétfő, 13:16


nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia. jah a prospektuson pont egy E46 volt

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 19:30


Csereld ki, en 1 eve tudom hogy szarozik.....jott a hidegebb ido , kicsereltem es semmi problema .......

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 17:23


én nem küzdök (sír) háá nem érted amit írok? mindegy! jövõhéten úgyis új akksi lesz!!!

hil írta:
YELLOW írta: én tudom, hogy az akksi rossz, vagyis 7 éves akksinál egyértelmû! csak korábban ha rátöltöttem azért tovább bírta, most meg nem, azért egy hét alatt nem romlik enynit az állapot szerintem. és csak gyanakodás valami fogyasztóra, pl valaki írta, hogy a csomagtér világítás nem kapcsol le... ilyesmikre gondolok... nah de jövõhéten lesz új akksi!!!

Padre323i írta: hil kollégának maximálisan igaza van.Hogyha "elrontottam" az indítást és 2-szer kellet tekernem a kulcsot,a másodiknál imádkoztam hogy beinduljon.Hidegen-melegen.Próbáltam az ékszíjat,generátort,titkos fogyasztót hibáztatni,de a vége új akksi vásárlás lett.Láss csodát:azóta kicserélték az autómat.
Ajánlom Yellow!


De igen Yellow! Egyik napról a másikra is tud ennyit romlani és amit leírtál, az biztos jele az aksi életvégének. Én azt nem értem, hogy miért kûzdesz egy szar aksiért, mikor nem sajnálod a pénzt a 100 -as benzinre, ami teljesen felesleges kidobás.

hil


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 17:18


YELLOW írta: én tudom, hogy az akksi rossz, vagyis 7 éves akksinál egyértelmû! csak korábban ha rátöltöttem azért tovább bírta, most meg nem, azért egy hét alatt nem romlik enynit az állapot szerintem. és csak gyanakodás valami fogyasztóra, pl valaki írta, hogy a csomagtér világítás nem kapcsol le... ilyesmikre gondolok... nah de jövõhéten lesz új akksi!!!

Padre323i írta: hil kollégának maximálisan igaza van.Hogyha "elrontottam" az indítást és 2-szer kellet tekernem a kulcsot,a másodiknál imádkoztam hogy beinduljon.Hidegen-melegen.Próbáltam az ékszíjat,generátort,titkos fogyasztót hibáztatni,de a vége új akksi vásárlás lett.Láss csodát:azóta kicserélték az autómat.
Ajánlom Yellow!


De igen Yellow! Egyik napról a másikra is tud ennyit romlani és amit leírtál, az biztos jele az aksi életvégének. Én azt nem értem, hogy miért kûzdesz egy szar aksiért, mikor nem sajnálod a pénzt a 100 -as benzinre, ami teljesen felesleges kidobás.

hil

Celtic

státusz Celtic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 10:13


YELLOW írta: én tudom, hogy az akksi rossz, vagyis 7 éves akksinál egyértelmû! csak korábban ha rátöltöttem azért tovább bírta, most meg nem, azért egy hét alatt nem romlik enynit az állapot szerintem. és csak gyanakodás valami fogyasztóra, pl valaki írta, hogy a csomagtér világítás nem kapcsol le... ilyesmikre gondolok... nah de jövõhéten lesz új akksi!!!

Padre323i írta: hil kollégának maximálisan igaza van.Hogyha "elrontottam" az indítást és 2-szer kellet tekernem a kulcsot,a másodiknál imádkoztam hogy beinduljon.Hidegen-melegen.Próbáltam az ékszíjat,generátort,titkos fogyasztót hibáztatni,de a vége új akksi vásárlás lett.Láss csodát:azóta kicserélték az autómat.
Ajánlom Yellow!


Ha égve marad a csomagtér világitás, akkor 3 nap múlva már nehezen indul a kocsi, de a 4. nap-ra már nem indul be (persze 3-4 nap álló kocsinál). Tapasztalat