Dieselpower1978
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Dieselpower1978

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. augusztus 07. vasárnap, 19:40


Sziasztok!
Nekem is sorozatos problémám van ezzel kapcsolatban. E46 320D-m van. Nem volt elegendő turbónyomás gázadásnál 2000-es fordulattól kezdődően megtorpant. Légtömegmérőt cseréltem (bolond módon kínait ) elkezdett kihagyni az alapjárat, és menet közbeni torpanásra, rángatásra lettem figyelmes. Azt mondták légtömegmérő rossz. Kicseréltem egy elég komoly (VDO) minőségűre. A rángatás megszünt, alapjárat ugyanúgy kihagy, de már kisebb tartományban. (hidegen, és üzemmelegen nem csinálja) Ha rákapcsolom a klímát, azzal minden esetben csinálja, és nagyobb intenzitással. Ilyenkor van, hogy akár 200-al is leesik az alapjárat egy pár másodpercre szabályos időközönként. ECU restartot csináltam (aksisaru le- fel) de ez sem oldotta meg. Még gépre nem volt rátéve, hogy mit mutat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. július 22. péntek, 18:03


ha a légtömegmérő rosszalkodik,pl koszos, akkor menet közben gázadásra torpan, esetleg rángat.
itt ebben az esetben addig van ez amíg hideg a motor, tehát lehet valami hőfokszenzor, vagy jeladó lesz a ludas.

joko55
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz joko55

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. július 22. péntek, 17:58


Így van, tisztítsd ki, van kifejezetten erre való spray(u.anolyan mint a féktisztító csak vmivel gyorsabb a párolgási ideje), én még annyit csináltam hogy az összes lambdaszonda vezetéket a tövénél kicsit megmozgattam(kontakthiba miatt), ill. nézd át a szívóoldal gumi csöveit valszeg farsot szív vhol, - nagy motor =nagy hő =az meg idővel megeszi a gumit, nekem volt rajt egy kicsi repedés ott szívta valszeg a farsot, többmint valószínű h ezek között lessz a kehe




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 22. péntek, 16:23


Hangya írta: Udv
Nekem 320d-m van 2004 automata váltos
Olyat csinál hogy inditáskor ejtegeti a fordulatot és ettol ilyen hohogo hangja lesz és ha sebeségbe rakom akkor is rént 1-2 és abba haggya de ez ha megyek vele már elmulik mondhatni csak az inditástol számitott 10-15percig csinál ilyet . Mondtak már sok mindent porlaszto csucstol kezdve de eddig még nem jottek rá a szerelok
Ha valakinek van tippe kérem irjon koszonom


Szerintem légtömegmérő romlott el. Az is szokott ilyet csinálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz Kerozin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. július 22. péntek, 16:01


Hangya írta: Udv
Nekem 320d-m van 2004 automata váltos
Olyat csinál hogy inditáskor ejtegeti a fordulatot és ettol ilyen hohogo hangja lesz és ha sebeségbe rakom akkor is rént 1-2 és abba haggya de ez ha megyek vele már elmulik mondhatni csak az inditástol számitott 10-15percig csinál ilyet . Mondtak már sok mindent porlaszto csucstol kezdve de eddig még nem jottek rá a szerelok
Ha valakinek van tippe kérem irjon koszonom



Nekem is ugyan ez a problémám, de nekem benzinesem van 328i automata. Úgy gondolom a porlasztó csúcsok cseréjét az kihagyhatod. Ma megyek szerelőhöz más okból de ezt is megkérdezem majd.


Hangya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hangya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. június 22. szerda, 10:40


Udv
Nekem 320d-m van 2004 automata váltos
Olyat csinál hogy inditáskor ejtegeti a fordulatot és ettol ilyen hohogo hangja lesz és ha sebeségbe rakom akkor is rént 1-2 és abba haggya de ez ha megyek vele már elmulik mondhatni csak az inditástol számitott 10-15percig csinál ilyet . Mondtak már sok mindent porlaszto csucstol kezdve de eddig még nem jottek rá a szerelok
Ha valakinek van tippe kérem irjon koszonom

kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. június 22. szerda, 09:44


Igen, legtomegmero.

YELLOW írta:
kito írta: Sziasztok,

Koszi a segiteseget mindenkinek. A problema ugy nez ki megoldodott, a kovetkezoket csinaltam:

Labda szonda kitisztitasa erre alkalmas spray-vel
Olaj betoltes ( mar eleg kozel volt a minimumhoz)
hutoviz feltoltese maximumra

Nem tudom mi hozhatta rendbe, de a teny hogy 3 honapja nem ingadozik a fordulat.

koszi megegyszer,

Kito


gondolom légtömegmérő tisztításra gondoltál... arra van kifejezetten spray






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 15:12


kito írta: Sziasztok,

Koszi a segiteseget mindenkinek. A problema ugy nez ki megoldodott, a kovetkezoket csinaltam:

Labda szonda kitisztitasa erre alkalmas spray-vel
Olaj betoltes ( mar eleg kozel volt a minimumhoz)
hutoviz feltoltese maximumra

Nem tudom mi hozhatta rendbe, de a teny hogy 3 honapja nem ingadozik a fordulat.

koszi megegyszer,

Kito


gondolom légtömegmérő tisztításra gondoltál... arra van kifejezetten spray



kito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz kito

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 14:51


Sziasztok,

Koszi a segiteseget mindenkinek. A problema ugy nez ki megoldodott, a kovetkezoket csinaltam:

Labda szonda kitisztitasa erre alkalmas spray-vel
Olaj betoltes ( mar eleg kozel volt a minimumhoz)
hutoviz feltoltese maximumra

Nem tudom mi hozhatta rendbe, de a teny hogy 3 honapja nem ingadozik a fordulat.

koszi megegyszer,

Kito



anubisz írta:
kito írta:
anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.


Szia,

En is erzek kipuffogoszagot, mostanaban mar allandoan. uh. csak belsokeringetessel megy a legkondi. A motor is egyeletlenul jar. Ha megadod a Kanadai oldal cimet, megnezem mirol beszelnek pontosan.

udv.

Kito


Mindjárt utána nézek és be linkelem,ha tudsz angolul egyszerű lesz,ha nem használj Google Cromot az be forditja Magyarra,bár nem tökéletes de lehet érteni.Én csak első hideg indittáskor érzem,máskor nem.Napközben soha.

Itt van egy hitelesnek mondható valami http://www.enginebuildermag.co...005695.pdf
nem találom pont azt az írást, de írd be a keresőbe hogy E46 bad ccv kiad egy csomó oldalt,általában külföldi fórumokat
Itt is érdemes szemezgetni http://www.e46fanatics.com/for...amp;page=3
Szerintem nem a kipufogógáz lehet az hanem ami a forgattyúházba képződik olaj füst vagy mi,azt be enged az utastérbe,a rossz CCV itt is ír valami ilyet. lehet valahol ereszt nekünk,vagy lukas,és onnan egyből bejön az utastérbe a szag,




csongor88

státusz csongor88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. március 30. szerda, 22:13


Robinson írta:
csongor88 írta: sziasztok

75 roverem van bmw motorral egy par hete kezdodott a problema..........
eloszor csak alapjaratban egyszer egyszer leesett meg megnott a fordulatja a motornak de vagy ket napja menet kozben is elkezdett "szorakozni" ilyenkor nagyon fustol nemelegett gazolaj szaga van es az ingadozas eleri az 1000 rpm kulonbseget is, szervizben meg nem voltam de ha van egy par otlet szivesen elfogadom
koszonom





Akkor se leszünk jóban, ha egy kérdést több helyre írsz Ajánlom elolvasásra a fórum szabályzatot!


bocs .........

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. március 30. szerda, 22:07


csongor88 írta: sziasztok

75 roverem van bmw motorral egy par hete kezdodott a problema..........
eloszor csak alapjaratban egyszer egyszer leesett meg megnott a fordulatja a motornak de vagy ket napja menet kozben is elkezdett "szorakozni" ilyenkor nagyon fustol nemelegett gazolaj szaga van es az ingadozas eleri az 1000 rpm kulonbseget is, szervizben meg nem voltam de ha van egy par otlet szivesen elfogadom
koszonom





Akkor se leszünk jóban, ha egy kérdést több helyre írsz Ajánlom elolvasásra a fórum szabályzatot!

csongor88

státusz csongor88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. március 30. szerda, 22:04


sziasztok

75 roverem van bmw motorral egy par hete kezdodott a problema..........
eloszor csak alapjaratban egyszer egyszer leesett meg megnott a fordulatja a motornak de vagy ket napja menet kozben is elkezdett "szorakozni" ilyenkor nagyon fustol nemelegett gazolaj szaga van es az ingadozas eleri az 1000 rpm kulonbseget is, szervizben meg nem voltam de ha van egy par otlet szivesen elfogadom
koszonom





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. március 30. szerda, 22:05

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 11:05


am a kipufogó szagnak talán meg lett az oka. Nemrég voltam szervizbe,ki fúj fent egész a blokk alatt a katalizátor.Csalóka mert hallani csak éppen lehet, ha meg emeli az ember és alá áll.Úgyhogy onnan jött be a szag az utastérbe. Hétfőn meg hegesztik.Neked is érdemes arra keresgélni a kipufogó füst eredetét. Vissza nézték a CCV szelepem is volt cserélve tavaly, úgyhogy elméletileg az sem lehet rossz.Lehet neked is ott fúj ki valahol,mert onnan egyből az utastérbe megy a szag.Köcsög egy hiba,látni nem látsz semmit.Akkora luk meg nincs rajta,hogy hangja legyen. Le kell szedni az egész rendszert.
Még jó hogy meg emeltük,mert a motor olaj szűrő ház alól is szivárog az olaj.Ott is tömítést kel cserélni.Olyan szépen össze olajoz mindent.
Még annyi, hogy voltak égés kimaradásaim a 6 hengerbe,úgy 1 hónapja,fogtam meg cseréltem a trafót,az egyes hengerével. Ha trafó lenne, az egyeshez kellene hibát írnia most. Volt benne két égés kimaradás, újra 6,5 henger. Úgyhogy trafó nem lehet. Bár mostanában nem csinálja,ezt még a múltkor írta be. Vagy 3 X raktam bele üzemanyag rendszer tisztító adalékot, viszont érezhetően jobb lett. Most -5 nél se fullad vissza hideg indításkor.
Ki tudja menyi szar lerakódás volt már benne. Még mindig nem tökéletes, de sokkal jobb.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 22. kedd, 11:21

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 17:03


Hát kérek időpontot a BMW be,megnézetem már tényleg, biztos van ilyen vákuum mérő műszerük,meg méretem,mert tényleg nekem ugyan ezek a tünetek,kíváncsi vagyok már.Annyi hogy nem ad ki ilyen sípoló hangot,attól még lehet repedt valahol egy cső.4-vagy 5 cső csatlakozik a CCV hez.és mindet szét zabálja a meleg.Cserélni se szabad csak ujj csövekkel mert omlanak,mállnak szét mikor szedi le az ember.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 16:54


Forgattyúház szellőztető rendszerének
Ellenőrizze a 1994-2007 BMW
Motorok
Minden jelenlegi BMW motor (M42
(1 / 94), M44, M52, S52, M60,
M62 és M73 motorok) bele
A nyomás-vezérelt forgattyúház szellőztető rendszerének. Ha az olajfogyasztás
kérdések kerülnek diagnosztizáltak, ez a
információ hasznos lehet.
A forgattyúház szellőztető rendszerek használata a különböző forgattyúház szellőztető szelepek függően a motor
típusnak az 1. ábrán látható alább.
Bár a szelepek minden másképp néz ki, hogy hasonlóan működnek segítségével
a tavaszi és a rekeszizom a gyülekezés
ellenőrzik a forgattyúház nyomását. Egy
megfelelően működő nyomásszabályzó szelep célja, hogy fenntartsa a
enyhe vákuum (kb. 10 -
15 mbar) a forgattyúház, amely
biztosítja a megbízható forgattyúház szellőztető
során az összes motor üzemi körülmények között.
Hibás forgattyúház szellőztető szelep okozhat a következő panaszok:
• A motor fut durva;
• vijjogó a forgattyúház
szellőzőszelep, és
• Ellenőrizze a motor fény - esetleges hibák DME tárolni: gyújtás minden
palackok, oxigén-érzékelő / keverék
hibák, stb
Hogy segítse a hibaelhárítás
a fenti panaszok egy speciális eszköz (p / n
99 00 0 001 410) került kidolgozásra, hogy gyorsan ellenőrizni a nyomást
kontrollált forgattyúház szellőztető rendszerének. Lásd még a szolgálati információt közlemény száma 04 08 98
További információ a
laza csöves manométer eszköz.

Egy nyers fordítás a pdf -ből. Még hogy nem okoz sok hibát a forgattyúház szellőztető szelep. Csak itt felsorol vagy négyet. Durván jár a motor,hibakódok,gyújtás kimaradás,levegő keverék képzési hibák,a fő ok hogy zabálja a kocsi az olajat, de volt akinek szét nyomta az olaj a tömítéseket mert eldugult, akkora nyomás lett a forgattyúházba. Tiszta olaj volt az egész motortér: