« előző12345következő »

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. április 19. csütörtök, 19:38


alfatone írta:
Eapa írta: Nekem huhogós hangot adott ki néha, ezt a szelepet hívják huhogós szelepnek is. Az alapjáratom nekem jó volt, kivéve amikor huhogott egy kicsit, akkor szívott falsot. Fõleg azok vannak veszélyben akik városban járnak sokat.

Holnapra jön nekem a szelep. Ha megszûnik a huhogás, amit már nagyon utáltam, egyszer meghívlak egy sörre.


OK, szeretem a sört)))

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 19. csütörtök, 16:13


Eapa írta: Nekem huhogós hangot adott ki néha, ezt a szelepet hívják huhogós szelepnek is. Az alapjáratom nekem jó volt, kivéve amikor huhogott egy kicsit, akkor szívott falsot. Fõleg azok vannak veszélyben akik városban járnak sokat.

Holnapra jön nekem a szelep. Ha megszûnik a huhogás, amit már nagyon utáltam, egyszer meghívlak egy sörre.

státusz jokko_105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 23:51


Köszönöm az edigi segitséget Eapa.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 20:15


Eapa írta: A szelepet a Wallis-ban lehet megrendelni, vagy bármely BMW alkatrészeket szállító cégnél, pl. BMWteile.hu. Kb. most 9.000 HUF lehet az ára. Én a helyedben a hozzá csatlakozó csöveket is cserélném és az olajnívópálca csövén lévõ O-gyûrût is.


Te hogy a bánatba raktad fel ezt az utóbbi O gyûrût??? Én kétszer mentem ki egy-egy tábla milkáért és hûtõvizes borogatást alkalmaztam fogyasztás közben, megfogadva, hogy az életbe többet nem veszem ki, annyira nehezn tudtam visszarakni az újat. Ha jól emlékszem valami szilikonnal kentem meg egy kicsit, és csak úgy men vissza a helyére, de a kezemen nem sok bõr maradt azt nem felejtettem el....Ha jól rémlik a pálca tokjának a teteje kihúzott állapotban beleütközött valalmi le nem szerelhetõbe és emiatt nem tudtam az enyémen visszacsúsztatni.....de lehet, hogy csak rossz napom volt....

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 19:57


A szelepet a Wallis-ban lehet megrendelni, vagy bármely BMW alkatrészeket szállító cégnél, pl. BMWteile.hu. Kb. most 9.000 HUF lehet az ára. Én a helyedben a hozzá csatlakozó csöveket is cserélném és az olajnívópálca csövén lévõ O-gyûrût is.

státusz jokko_105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 18:46


Eapa még mindig nem irttad meg menyibe kerül ez a szelep és hol lehet kapni?Az edigi segitséget köszönöm.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 14:49


alfatone írta:
Eapa írta: Nekem huhogós hangot adott ki néha, ezt a szelepet hívják huhogós szelepnek is. Az alapjáratom nekem jó volt, kivéve amikor huhogott egy kicsit, akkor szívott falsot. Fõleg azok vannak veszélyben akik városban járnak sokat.

A cseréhez le kell engedni az olajat?
Ez a huhogó hang gázadáskor jelentkezett neked? Lehet hogy az enyém ezért huhog olyankor??


Az olajat nem kell leengedni, fõleg lassú elinduláskor lehet hallani. Ha huhogós hangot hallasz az biztos, hogy ez a hibafajta.


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 14:02


Eapa írta: Nekem huhogós hangot adott ki néha, ezt a szelepet hívják huhogós szelepnek is. Az alapjáratom nekem jó volt, kivéve amikor huhogott egy kicsit, akkor szívott falsot. Fõleg azok vannak veszélyben akik városban járnak sokat.

A cseréhez le kell engedni az olajat?
Ez a huhogó hang gázadáskor jelentkezett neked? Lehet hogy az enyém ezért huhog olyankor??

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 12:33


Nekem huhogós hangot adott ki néha, ezt a szelepet hívják huhogós szelepnek is. Az alapjáratom nekem jó volt, kivéve amikor huhogott egy kicsit, akkor szívott falsot. Fõleg azok vannak veszélyben akik városban járnak sokat.

státusz jokko_105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 12:22


Te miért cserélted ki? Neked is szar volt az alapjárat? A 4-es csövet kitakarítottam, de nem lett jó. Hol lehet ilyet kapni és mennyiért?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 16. hétfő, 18:37


Szerintem járó motornál nem illik kinyitni a sapkát, vagy kihúzni a mérõpálcát. Egyszer véletlen kihúztam a pálcát, és nekem is hülye hangot adott. Vagy ez nem normális jelenség??

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. április 16. hétfő, 15:06


jokko_105 írta: '98-as E46 320I-m van. Néha nincs alapjárat. A fals levegõket átnéztem, az alapjárat állítót+ a fojtószelep-házat kitakarítottam, gyertyák is most lettek kicserélve, de még mindig nem jó. Vmikor olyan, mintha nem menne minden henger, de kis gázadásra már simán jár. A szívósor alatt van egy nyomásszabályzó-szelepnek hívott vmi(belül egy membrán van benne), amibe a kartergáz is bele van kötve+a benzinnyomás-szabályzóhoz is innen megy a vákuum(ezen a csövön alapjáraton nincs rendes vákuum, pedig sztem kellene, hogy legyen). Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntõ sapkát, a membrán berregõ hangot ad és a motor is fuldoklik. Ha vki tudja, mi a baj, ill. hogy mûködik ez a nyomásszabályzó akármi, segítsen már! Képet is tettem fel róla(az 1-es számú alkatrész). Elõre is kösz!
http://realoem.com/bmw/showpar...;amp;fg=15



Ha nem vagy szerelõs típus akkor csináltasd meg valaki hozzáértõvel. Elsõ körben megnézném, hogy a 4-es csõ nincs-e eldugulva, általában az szokott, ha nincs akkor szelep csere. Én megcsináltam szívósor leszedése nélkül, de ahhoz vékony kezek kellenek)) Ez a szelep leválasztja a kartergázban lévõ olajat, ha nem tud visszafolyni akkor megy be a szívósorba, összeretkezni mindent.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 16. hétfő, 14:44


Szia,

Habár most dízelem van, régebbi benzines autóimnál(Volkswagen) nekem mindig a légtömegmérõ volt szar, továbbá a légömegmérõ után volt egy gumaharmonika-kanyar a szivócsövön, annak az alján volt egy alig észrevehetõ repedés...

státusz jokko_105

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. április 16. hétfő, 14:09


'98-as E46 320I-m van. Néha nincs alapjárat. A fals levegõket átnéztem, az alapjárat állítót+ a fojtószelep-házat kitakarítottam, gyertyák is most lettek kicserélve, de még mindig nem jó. Vmikor olyan, mintha nem menne minden henger, de kis gázadásra már simán jár. A szívósor alatt van egy nyomásszabályzó-szelepnek hívott vmi(belül egy membrán van benne), amibe a kartergáz is bele van kötve+a benzinnyomás-szabályzóhoz is innen megy a vákuum(ezen a csövön alapjáraton nincs rendes vákuum, pedig sztem kellene, hogy legyen). Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntõ sapkát, a membrán berregõ hangot ad és a motor is fuldoklik. Ha vki tudja, mi a baj, ill. hogy mûködik ez a nyomásszabályzó akármi, segítsen már! Képet is tettem fel róla(az 1-es számú alkatrész). Elõre is kösz!
http://realoem.com/bmw/showpar...;amp;fg=15

« előző12345következő »