MattM325 írta:
Szerintem felcserélted a neveket, amikre válaszoltál. Szétsütés: Gyárilag sem egybe öntötték ki, hanem ragasztották... Kiolvasztod-beszereled-visszaolvasztod. 3 egyszerű lépés, de Te tudod! Ha betörik a szélvédőd azt se cseréld mert ragasztva van és befog ázni.
Ha a párásodástól vannak aggályaid, és a kínai neven sincs thai-csincsangot választod, majd az fog csak igazán párásodni,arról nem is beszélve, hogy nem látsz vele semmit!
Nekem még anno E36-ban volt dectane meg utángyártott gyári jellegű, mind selejt volt...
De te tudod, nézd körbe a témát és aztán dönts. Vagy amit akarsz.
hát részlet kérdés, vagyis nem jó így fogalmazni...
a sima karika ugyanúgy betakar, igaz xenon-osnál, csak a refibe. de mondjuk halogénnál mindenhova. miért lehetne rosszabbul látni pl egy dectane-nal? ugyanúgy készül a foncsor, plexi az plexi. az izzón sok múlik. mondjuk én a saját nevemben tudok beszélni, engem anniyra nem zavar ritkán használom sötétben, nekem ott a 990Ft-os/pár izzó is elegendő de tényleg. nekem ezért is felesleges lenne a xenon, nem hazsnálnám ki

vagy max a DRL-t kéne bekapcsolni a refire.
az én személyes véleményem, hogy ahgynám gyáriba az ő helyében. de tőlem megcsinálhatja.
én komplett dectane lámpát akaram venni, egy időben nagyon, aztán sosem volt. bő egy év után a deviles srác haver telefonál, hogy van lámpa. mondom több mit egy évet vártam, másra elment a lóvé, nem érdekel. (jelzem sehol nem lehetett kapni, ebay-en sem).
a másik, én a karikát, ha azt tennék, már írtam, de egy külön kapcsolóra direkt 12V-ra tenném, bár lehet raknék bele egy kis előtét ellenállás kombót. így akkor világít amikor én akarom, nem kell hozzá égetni a hátsót (pl talikon), nem kell szilózni a helyz. jelző helyét, stb.