hancurozo írta:
a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.
Ez teljesen érthetõ. De kérdem én, miért kell egy céget elkezdeni alázni, aki kedvezményt ad nekünk. Nyilván nem cask a két szép szemünkért, hanem azért, mert nekik is jó, de ettõl függetlenül... Nem hozzád intézem a kérdést, hanem ahhoz, aki paraszt stílusban adja elõ magát.
Én meg vagyok elégede az ATC-vel, és akit érdekel a tudományuk, elmegy hozzájuk, akit nem, az nem megy. Ennyi kb a történet. Viszont egy másik cég miatt megpróbálni negatív fényben feltüntetni õket több mint pofátlan suttyó parasztság.
A végére még annyit írnék: minden mûveletnél ott voltam, minden mûveletet elmagyaráztak, és végignéztem, a cikkbõl kiderül, hogy valamit még le is fényképeztem. Ennek ellenére azt állítani, hogy átb@sztak... szégyelje magát akinek inge, bár krvára el sem fog jutni a csökött agyáig.