Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 21:47


Sracok, egy jo tanacs amikor a teljesitmeny es nyomatek görbeket nezegetitek. A nyomatekgörbenek ott kell maximumanak lennie, ahol a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti (nemi matematikai es mechanikai ismeretekkel differencialegyenletek segitsegevel le lehet vezetni ezt). Ha nem ott van, akkor valami turpissag van a dologban.

Szemy

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 15:28


Tano írta:
Robinson írta:


Na és tegnap összemértétek valakivel a gyorsulásokat? Én is kiváncsi vagyok milyen lett, lévén nekem is 136-os vasam van...


Jövõhét...

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 15:24


*** mostantól az ilyen hozzászólások törölve leszenk. Nem másért, pusztán azért, mert a véleményeket normális hangnemben is el lehet mondani. A mocskolódós vagdalózós stb. tipusú hozzászólásoknak semmi értelme. Az elfogultság nem probléma, ha nem érzõdik valakinek minden szavából oly módon, hogy közben mást meg negatív fényben próbál feltüntetni. Ez nem politika, ne csináljunk úgy, mint nagyérdemû politikusaink. Ha véleményed van, írd le, de azt elfogadható formában tedd. ***

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 15:10


Robinson írta:


Na és tegnap összemértétek valakivel a gyorsulásokat? Én is kiváncsi vagyok milyen lett, lévén nekem is 136-os vasam van...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:58


Robinson írta:
hancurozo írta: a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.


Ez teljesen érthetõ. De kérdem én, miért kell egy céget elkezdeni alázni, aki kedvezményt ad nekünk. Nyilván nem cask a két szép szemünkért, hanem azért, mert nekik is jó, de ettõl függetlenül... Nem hozzád intézem a kérdést, hanem ahhoz, aki paraszt stílusban adja elõ magát.

Én meg vagyok elégede az ATC-vel, és akit érdekel a tudományuk, elmegy hozzájuk, akit nem, az nem megy. Ennyi kb a történet. Viszont egy másik cég miatt megpróbálni negatív fényben feltüntetni õket több mint pofátlan suttyó parasztság.

A végére még annyit írnék: minden mûveletnél ott voltam, minden mûveletet elmagyaráztak, és végignéztem, a cikkbõl kiderül, hogy valamit még le is fényképeztem. Ennek ellenére azt állítani, hogy átb@sztak... szégyelje magát akinek inge, bár krvára el sem fog jutni a csökött agyáig.

én személy szerint nagyon örülök minden ilyen kedvezményes lehetõségnek.
én is chipen gondolkodok lehet ATC lessz belõle. még nem döntöttem melyik cég lessz.
körbejártam a témát, és láttam furcsa "tuning cégeket".
a 2 említett cégnél még nem jártam.
az hogy elmagyarázza és megmutatja mit miért állít az autón az csak elõny. /nem vinném olyan helyre ahol nem állhatok mellette.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:57


[quote="MenyusBMW"]
ducati113 írta:
ducati113 írta:
Én csak azt mondtam ha valaki elmegy ehhez a sráchoz többet kap mint egy chip tuning.


Biztos érdekes lehet a "többet kapás". Én heteró vagyok, úgyhogy az a része engem nem érdekel. Inkább legyen a tuning mellé egy rendes mérésem, mint bármi más!

Minden magára valamit adó cég rednelkezik paddal. Anélkül nem is lehet látni a tartomány beli eltéréseket. Orovok közül is lét féle létezik, aki kézzel méri a vérnyomásod meg aki EKG-val. Nem tudom, de valahogy a gépet talán nemvéletlenül találták ki.


Bocs, úgy tudom, EKG-val nem lehet vérnyomást mérni, gondolom, másra gondoltál
hil

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:31


Azt

YELLOW írta: akkor ez azt jelenti, hogy a 148 LE-bõl keréken 104 LE van? az elég kevés... akkor nekem keréken van 60 LE

SoundkeY írta: hancurozo:

http://www.bmw3er.hu/modules/c...resize.jpg

Itt van kereken es fotengelyen szamolt is!
En nem chippeltem csak bemerettem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:22


akkor ez azt jelenti, hogy a 148 LE-bõl keréken 104 LE van? az elég kevés... akkor nekem keréken van 60 LE

SoundkeY írta: hancurozo:

http://www.bmw3er.hu/modules/c...resize.jpg

Itt van kereken es fotengelyen szamolt is!
En nem chippeltem csak bemerettem.


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:18


hancurozo:

http://www.bmw3er.hu/modules/c...resize.jpg

Itt van kereken es fotengelyen szamolt is!
En nem chippeltem csak bemerettem.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:16


hancurozo írta: a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.


MenyusBMW:
Pont erre celoztam en is .
Elviszed chippelni latsz egy gorbet.....adatokat es aztan kiallsz a haver ellen es nem azt latod/tapasztalod.
De erzesre elhiszed es aztan megse.....ezert mondtam hogy mindenkeppen MERES+VALOSAG egyutt.

Mint ahogy te is lenyomtal egy 272 ( 286 ) lovas 335-ot.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. november 07. szombat, 14:19

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 14:12


hancurozo írta: a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.


Ez teljesen érthetõ. De kérdem én, miért kell egy céget elkezdeni alázni, aki kedvezményt ad nekünk. Nyilván nem cask a két szép szemünkért, hanem azért, mert nekik is jó, de ettõl függetlenül... Nem hozzád intézem a kérdést, hanem ahhoz, aki paraszt stílusban adja elõ magát.

Én meg vagyok elégede az ATC-vel, és akit érdekel a tudományuk, elmegy hozzájuk, akit nem, az nem megy. Ennyi kb a történet. Viszont egy másik cég miatt megpróbálni negatív fényben feltüntetni õket több mint pofátlan suttyó parasztság.

A végére még annyit írnék: minden mûveletnél ott voltam, minden mûveletet elmagyaráztak, és végignéztem, a cikkbõl kiderül, hogy valamit még le is fényképeztem. Ennek ellenére azt állítani, hogy átb@sztak... szégyelje magát akinek inge, bár krvára el sem fog jutni a csökött agyáig.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 13:49


a mérésnél sajna sok cég csak vakításra használja a padot. a komolyabb padok 2 teljesítményt mér 1 akeréken, és 1 a fõtengelyen. ezt a hajtáslánc veszteségekbõl számítja. ha valaki csak kókler az itt is tudja piszkálni a padot hogy a várt eredmény jelenjen meg./a sima fékpadon is van állítási lehetõség 30%-ot még el lehet csalni fékeltérésben /
hangsúlyozom nem az említett cégrõl /cégekrõl/ beszélek.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 13:42


ducati113 írta:
Hori írta: Egész jól szorakozok a topicon. Azt nem is értem hogy lehet pad nélkül chippelni ha valaki annyira komolynak mondja vagy hiszi magát akkor 1 padra ruházzon már be. de érdekelne mit mond a végén na akkor megirtam és most x lóerõ, ha megkérdezed honnan tudja akkor azt fogja mondani hogy mert õ mondta? ez igazán meggyözõ!!! A padon ugy tudom tényleg lehet állitani de ahhoz szét kell szedni az egészet most nem hinném hogy két mérés között szétbarmolnák a padot hogy na na én megmondtam. Live mapping valakinek mond valamit?


Mondj egy olyan motorsportot ahol merõpadon állítják az autót verseny elõtt?Akkor ezek mind komolytalanok?
Ha ismernéd a programot akkor tudnád,hogy az is tudja a teljesítmény változást mutatni.Sõt a volt teljesítményedet is megmondja x%-nyi tûrésél.
Én csak azt mondtam ha valaki elmegy ehhez a sráchoz többet kap mint egy chip tuning.Érdemes elõtte meghallgatni!
Azért annál többet foglalkoztam a dologgal,hogy ki a szimpatikus!
Merõpadhoz csak annyit áttétel vagy kerék átmerõ és már azt mutat amit akarok!És ha ismerném akkor még számtalan lehetõség az átbaszásra!
Szétszedni Marhaság!
Haverom gyorsulási versenyekre jár elég szép eredménnyel.
1,8TAudi Más dugattyú hajtókar és a gyári komputer helyet Valami USA-bol jött szerkezettel.Ez azt tudja,hogy menet közben megírja a progit és mehet.Nincs mérõpad!Kokány a srác.Szeretnék én is ilyen kokány lenni.



Na nézzük rally és pályaautok ezeket mind padon lövik be! Lehet neked is chippelni kéne és akkor ha átirod az áttételt vagy a kerékátmérõt akkor lennének 1.4tsi-k 600lóval vicc.
Na akkor Audi tavaly haveromé volt a 3ik leggyorsabb audi az országban 80coupe 2.2 turbo quattro strok motorral tdi fötengellyel turbonetics golyoscsapágyas turbo 800ccm es injektorok nagy cooler irható motorvezérlõ 4 különbözö programmal az utcaitol a sporton át a versenyen töl pro-ig ez lóeröben ugy néz ki hogy 350-680ig és most kapaszkodj meg padon lett belõve ott lett végig progizva mindeggyik chip. és menet közben tudná irni laptoppal és huzigálni a görbéket de semmi szükség rá mert olyanra lett irva padon amilyenre kel. és akkor vitatkozhatunk azon hogy az ob 3ik a kokány vagy aki találomra huzigatja a potikat

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 12:51


MenyusBMW írta: Nem tudom, de valahogy a gépet talán nemvéletlenül találták ki.


Milyen naív vagy... A padot azért találták ki direkt, hogy tudják valamivel vakítani a tuning cégek az ügyfeleiket. Mi másra... ducati megmondta a tutit.

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 12:42


[quote="ducati113"]
ducati113 írta:
Én csak azt mondtam ha valaki elmegy ehhez a sráchoz többet kap mint egy chip tuning.


Biztos érdekes lehet a "többet kapás". Én heteró vagyok, úgyhogy az a része engem nem érdekel. Inkább legyen a tuning mellé egy rendes mérésem, mint bármi más!

Minden magára valamit adó cég rednelkezik paddal. Anélkül nem is lehet látni a tartomány beli eltéréseket. Orovok közül is lét féle létezik, aki kézzel méri a vérnyomásod meg aki EKG-val. Nem tudom, de valahogy a gépet talán nemvéletlenül találták ki.