státusz dawis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 17:22


Sziasztok!325Tds-t szeretnék venni.El tudnátok látni pár tanáccsal illetve tapasztalattal?Vásárlásnál mit kell jól megnézni egy ilyen autón,mik a gyenge pontjai?Esetleg erről az autóról tudnátok némi infót?http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-6653323 Előre is köszönöm a segítségeteket.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 22:16


YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


Igen, de ennek pont az a lényege, hogy a kulcsban az adat csak növekedhet, tehát hiába kap kisebb értéket a korábbinál. Naiv pedig nem vagyok. Meg lusta sem lennék bevánszorogni a kulccsal és kiolvastatni. Meg ha mondjuk odamegyek emberünkhöz és közlöm, hogy szeretném ha - bizalom meg hit ellenére - kiolvastatnánk a kulcsot és ő húzza a száját, akkor az már gyanús...
Persze mindenre van megoldás, tudom: veszek egy új autót csak egy kulccsal használom 300.000 km-ig kb. aztán visszatekerem 130-ra és onnantól meg a pótkulccsal megyek, akkor meg már ok is minden. Eladásnál meg vagy egy kulccsal adom az autót vagy kikérek egy újat, ami szintén a fals adatot menti el. De ehhez azért következetesnek kell lenni.


a kulcsban az az adat van, ha minden igaz (most pontosan nem tudom), ami az EWS-ben. és az is írható. ha azt átírják, akkor a kulcsban is átfog. mert amikor gyújtásra teszed és a kulcsot beazonosítja, akkor ez bele is kerül. lehet nem pontosan így ahogy írom, de hasonló képpen. minden manipulálható, ha büntetik ha nem.


Ennek a rendszernek pont az a lényege a Bmw-nél, hogy a kulcsban az adat csak növekedni tud csökkenni nem! Csak az ominózus "mestergéppel" lehet megoldani. És ez biztos! Ezt az összes ember, aki km manipulálással foglalkozik elmondja mindenkinek, aki Bmw-t tekerne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:58


ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


Igen, de ennek pont az a lényege, hogy a kulcsban az adat csak növekedhet, tehát hiába kap kisebb értéket a korábbinál. Naiv pedig nem vagyok. Meg lusta sem lennék bevánszorogni a kulccsal és kiolvastatni. Meg ha mondjuk odamegyek emberünkhöz és közlöm, hogy szeretném ha - bizalom meg hit ellenére - kiolvastatnánk a kulcsot és ő húzza a száját, akkor az már gyanús...
Persze mindenre van megoldás, tudom: veszek egy új autót csak egy kulccsal használom 300.000 km-ig kb. aztán visszatekerem 130-ra és onnantól meg a pótkulccsal megyek, akkor meg már ok is minden. Eladásnál meg vagy egy kulccsal adom az autót vagy kikérek egy újat, ami szintén a fals adatot menti el. De ehhez azért következetesnek kell lenni.


a kulcsban az az adat van, ha minden igaz (most pontosan nem tudom), ami az EWS-ben. és az is írható. ha azt átírják, akkor a kulcsban is átfog. mert amikor gyújtásra teszed és a kulcsot beazonosítja, akkor ez bele is kerül. lehet nem pontosan így ahogy írom, de hasonló képpen. minden manipulálható, ha büntetik ha nem.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:49


YELLOW írta:
BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


Igen, de ennek pont az a lényege, hogy a kulcsban az adat csak növekedhet, tehát hiába kap kisebb értéket a korábbinál. Naiv pedig nem vagyok. Meg lusta sem lennék bevánszorogni a kulccsal és kiolvastatni. Meg ha mondjuk odamegyek emberünkhöz és közlöm, hogy szeretném ha - bizalom meg hit ellenére - kiolvastatnánk a kulcsot és ő húzza a száját, akkor az már gyanús...
Persze mindenre van megoldás, tudom: veszek egy új autót csak egy kulccsal használom 300.000 km-ig kb. aztán visszatekerem 130-ra és onnantól meg a pótkulccsal megyek, akkor meg már ok is minden. Eladásnál meg vagy egy kulccsal adom az autót vagy kikérek egy újat, ami szintén a fals adatot menti el. De ehhez azért következetesnek kell lenni.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:06


BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....



Jóóó trippp!


doktore91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz doktore91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:06


hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Szia!Én januàr elején vettem 1 e91 faceliftet 2008ast.Vízhőfokmérőset nem tudsz venni,arra ott a titkos menü.De van amelyik olajhőfolmérős.Arra kell figyelni az n47-es motorkódnál hogy 2009 4-hó utáni legyen mert az az elöttįekben elszakadhat a lánc.Sajnos én ezt későn tudtam meg így rám még vár a csere!és persze az a legjobb ha vezetett szervízkönyves!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:03


BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 21:00


ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 20:50


hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 20:31


RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 27. szerda, 20:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 19:53


RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


hát ezért nem is kellett volna nyitnod, ide felteheted. még szerencse, hogy nem volt rá jogod

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz RichardE91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 19:35


Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 20:59


hil írta:
YELLOW írta:

jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...

Szia!
A szervizkönyv hiánya számomra nem probléma, de az, hogy odahazudta, hogy van, az már nem kicsit. Valóban, a hátsó ablakemelőket még soha nem használtam a 4 év alatt, de bután, hiányosan néz ki a váltóbox nélkülük. Egyébként teljes fapad volt az autó. A Te autódban is mankókerék a pótkerék? Ez is zavart, bár még soha nem kellett használnom szerencsére a magamét. E 90-et nem vennék, mert a külseje sem olyan szép mint az e46, bár felfedezni némi hasonlóságot, a hátsó PUG lámpák kimondottan undorítóak és az a szarrágóság a gyártól, hogy még a hűtő hőmérőt is kisajnálta belőle, az már sok számomra. (Bocsánat az e90 tulajoktól!!!)
Mindegy, hétvégén megnyerem a Lottón az ötöst, aztán a pénzzel elmegy a BMW-hez és legyártatok velük egy vadi új e46-ot magamnak N42 motorral, minden létező extrával (a bőr üléseken kívül), meg még találok ki dolgokat, hogy mit tegyenek bele, ami még extraként sem volt rendelhető!



igen nekem is mankó van benne. én sem csípom.
szerintem az E90 az FL-es szép kívülről, nekem a bele nem 100-as, de meg tudnám szokni. mondjuk nekem inkább az E92 forma jön be igazán.
szerintem ha az 5-ös lottón nyersz, akkor én megengedem, hogy vegyél magadnak, én beérem egy M3-mal is ha meglepsz

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 19:08


YELLOW írta:

jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...

Szia!
A szervizkönyv hiánya számomra nem probléma, de az, hogy odahazudta, hogy van, az már nem kicsit. Valóban, a hátsó ablakemelőket még soha nem használtam a 4 év alatt, de bután, hiányosan néz ki a váltóbox nélkülük. Egyébként teljes fapad volt az autó. A Te autódban is mankókerék a pótkerék? Ez is zavart, bár még soha nem kellett használnom szerencsére a magamét. E 90-et nem vennék, mert a külseje sem olyan szép mint az e46, bár felfedezni némi hasonlóságot, a hátsó PUG lámpák kimondottan undorítóak és az a szarrágóság a gyártól, hogy még a hűtő hőmérőt is kisajnálta belőle, az már sok számomra. (Bocsánat az e90 tulajoktól!!!)
Mindegy, hétvégén megnyerem a Lottón az ötöst, aztán a pénzzel elmegy a BMW-hez és legyártatok velük egy vadi új e46-ot magamnak N42 motorral, minden létező extrával (a bőr üléseken kívül), meg még találok ki dolgokat, hogy mit tegyenek bele, ami még extraként sem volt rendelhető!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 17:50


hil írta: Sziasztok!
Elmentem megnézni az autót: http://www.hasznaltauto.hu/aut...us-6532038
Az emberrel jót beszélgettünk, bár személyesen szimpatikus is volt viszont vásárlás nem lett. Az én autómmal az eladó autó mellé állva, valahogy nem tetszett a kép. A belső rész természetesen nem volt kitakarítva, ami talán nem is baj, de nagyon leharcoltnak tűnt a belseje (181000Km)az enyémmel szemben (215000Km). Nagy buszkormány, semmi extra, még a hátsó ablakok is tekerősek. Volt CD tár, ami viszont engem nem érdekel. Természetesen szervizkönyv nincs ellentétben a hirdetéssel, továbbá a "sérülés, törés mentes autó bal első sárvédőjén púpok, horpadások, és az egész lefújva igen hitvány minőségben. A Bal hátsó sárvédő az elmondás alapján javított. Vez ajtón két tenyérnyi horpadás, csomagtérben mintha maltert szállítottak volna. Igazából, már a megpillantás pillanatában nem érdekelt az egész, tuti, hogy a Km is legalább 200k-val több. Na ennyi ferdítés nekem már nem fér bele! Aztán a szöveg: nemrég adták el, de a tulaj visszahozta, mert Ausztriában kapott munkát céges autóval, ezért visszavették. Ez valamit sejtet, talán valami jogi procedúrát akartak elkerülni a visszavásárlással. Az autó egyébként Osztrák, ami a szememben rosszabb mintha német lett volna. 500K-t kellett volna ráfizetnem (3 év különbségért) és még abba is bele ment volna, hogy a saját téli kerekeimet megtartsam.
A festék rétegmérőt elő sem vettem, a motort sem indítottam be, alá sem néztem, még csak a féktárcsákat sem néztem meg, annyira nem érdekelt az autó, mivel az első benyomás nagyon nem volt jó, ezért nem érdekelt az egész.



jó lett volna azért beindítani, ha már ott vagy egy körre elmenni

én azt mondom neked, hogy nem ér annyit az a pár év. a tiédet használod egy ideje, tudod mi van vele. kár volna lecserélni. ha cserélsz, vagy újabbra, 2005 környéki, vagy E90-re, ha maradni akarsz a 3-as szériánál.
mondjuk engem a CD-tár jobban érdekelt volna, mint a hátsó villany ablak... hátul úgysem nagyon utazik senki. bár szellőztetés céljából jó, ha előlről tudod vezérelni
a hirdetések nagy része kamu, csak valahogy be kell csalogatni az érdeklődőt. ha valaki azt olvassa, hogy nincs szervízkönyv, lapoz is tovább... így odahazudnak mindent...