nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 08:03


Justaguy írta: Halihó!

Új vagyok a honlapon, de hetek óta nyálazom a BMW témát. Most rászántam magam, hogy veszek egyet, sőt, konkrét típust választottam, viszont van egy kis gond...
Havi szinten 100.000-t tudok eltenni mostantól, tehát jövőhéten már lesz erre ennyim, utána 1 hónap múlva már 200.000, de még a tél előtt meg szeretném venni az autót, így szerintem mindenképp hiteles kompromisszumot kell kössek-hacsak nem veszek valami romot neppertől-.

A kiválasztott típusom: 325ci-E46. Sedan vagy coupe, mindegy csak ne kombi. Szigorúan manuális váltóval.

Külföldön szeretnék venni egyet, itthon valahogy mindegyik kamuszagú, de kintiekkel tudtommal nincs hitelezés vagy öngyilkosság kategória.

Tanácsokat szeretnék kérni, hátha volt már valaki hasonló helyzetben, esetleg infója van itthoni, eladó modellről.
De bármilyen infó jóljön a típussal kapcsolatban!


Ebből én semmit nem értettem



státusz Justaguy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 00:40


Halihó!

Új vagyok a honlapon, de hetek óta nyálazom a BMW témát. Most rászántam magam, hogy veszek egyet, sőt, konkrét típust választottam, viszont van egy kis gond...
Havi szinten 100.000-t tudok eltenni mostantól, tehát jövőhéten már lesz erre ennyim, utána 1 hónap múlva már 200.000, de még a tél előtt meg szeretném venni az autót, így szerintem mindenképp hiteles kompromisszumot kell kössek-hacsak nem veszek valami romot neppertől-.

A kiválasztott típusom: 325ci-E46. Sedan vagy coupe, mindegy csak ne kombi. Szigorúan manuális váltóval.

Külföldön szeretnék venni egyet, itthon valahogy mindegyik kamuszagú, de kintiekkel tudtommal nincs hitelezés vagy öngyilkosság kategória.

Tanácsokat szeretnék kérni, hátha volt már valaki hasonló helyzetben, esetleg infója van itthoni, eladó modellről.
De bármilyen infó jóljön a típussal kapcsolatban!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 00:05


Magnus írta: Még kezdő vagy, gondolom nem fognak erre válaszolni, mert elég banális a kérdés, de senki sem született ugy h mindent tudjon.

Szóval: FL, az a FaceLift, azaz a ráncfelvarrás jelentése. itt pl ha megnézed szotakdavid profilkepet, az FL előtti, az enyem meg FL-es.... bar nem tökéletes a példa, mert az enyém Mpakettes, tehat a lökösök mások alapból.... de lámpán pl jól látszik.
Az M43 pedig a BMW 4 hengeres motorkódja. wikin rakeresel, megtalálod.





A legjobb példa oldal index Fl előttinél lent Fl index fent

Ui.:az enyém is M-pack és gyárilag

Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 21:35


Még kezdő vagy, gondolom nem fognak erre válaszolni, mert elég banális a kérdés, de senki sem született ugy h mindent tudjon.

Szóval: FL, az a FaceLift, azaz a ráncfelvarrás jelentése. itt pl ha megnézed szotakdavid profilkepet, az FL előtti, az enyem meg FL-es.... bar nem tökéletes a példa, mert az enyém Mpakettes, tehat a lökösök mások alapból.... de lámpán pl jól látszik.
Az M43 pedig a BMW 4 hengeres motorkódja. wikin rakeresel, megtalálod.


attig írta:
YELLOW írta:
attig írta:
jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.


hát ilyen árkategóriában (amennyiben nem megtévesztésként drága), mindenképp FL előttit érdemes nézni, ami nem lesz lepukkanva. így mindenképp csak az M43-as motor jöhet szóba. általában ezekkel nincs gond, de mindenképp az erősebb kiadás kell, magyarán 18i. amúgy az N42 sem rossz az FL-eseben, csak nem mindegy milyen gazdája volt, de ez minden motorra, autóra igaz.


És ezek az adatok (M43, FL) kideríthető a hirdetés adataiból vagy mindenképp érdemes rákérdezni? Mert ilyen jelölésekkel egy hirdetésben sem találkoztam.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 06. szombat, 21:36

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 20:57


YELLOW írta:
attig írta:
jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.


hát ilyen árkategóriában (amennyiben nem megtévesztésként drága), mindenképp FL előttit érdemes nézni, ami nem lesz lepukkanva. így mindenképp csak az M43-as motor jöhet szóba. általában ezekkel nincs gond, de mindenképp az erősebb kiadás kell, magyarán 18i. amúgy az N42 sem rossz az FL-eseben, csak nem mindegy milyen gazdája volt, de ez minden motorra, autóra igaz.


És ezek az adatok (M43, FL) kideríthető a hirdetés adataiból vagy mindenképp érdemes rákérdezni? Mert ilyen jelölésekkel egy hirdetésben sem találkoztam.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 20:27


jons írta:
szotakdavid írta:
Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal


Nha... Menjünk mind a ketten. Lesz egy minitali


Megbeszéltük

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 20:26


szotakdavid írta:
Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal


Nha... Menjünk mind a ketten. Lesz egy minitali


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 20:24


jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 19:57


attig írta:
jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.


hát ilyen árkategóriában (amennyiben nem megtévesztésként drága), mindenképp FL előttit érdemes nézni, ami nem lesz lepukkanva. így mindenképp csak az M43-as motor jöhet szóba. általában ezekkel nincs gond, de mindenképp az erősebb kiadás kell, magyarán 18i. amúgy az N42 sem rossz az FL-eseben, csak nem mindegy milyen gazdája volt, de ez minden motorra, autóra igaz.

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 19:04


jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 18:41


attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 18:10


jons írta:
attig írta:
Nos ami nálam szóba jött eddig, az e36 vagy e46 316 vagy 318 (ezek kombinációi és csak benzinesben)


Mennyi pénzt szánsz rá, ez a legfőbb kérdés mielőtt bármit is írnánk.


Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 18:02


attig írta:
Nos ami nálam szóba jött eddig, az e36 vagy e46 316 vagy 318 (ezek kombinációi és csak benzinesben)


Mennyi pénzt szánsz rá, ez a legfőbb kérdés mielőtt bármit is írnánk.

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 17:42


Szevasztok!

Új tag vagyok és MÉG BMW-m sincs, de egy ideje játszok a gondolattal, hogy veszek egyet

Olvasgattam már a fórumot, de mégis feltennék pár kérdést, Ti mégis hozzáértő-rutinos rókák vagytok
Nos ami nálam szóba jött eddig, az e36 vagy e46 316 vagy 318 (ezek kombinációi és csak benzinesben)
Tudnátok egy pár okosságot írni ezekről a típusokról pro és kontra? Nagyon hálás lennék, mivel nem vagyok otthon a BMW-kben és nem szeretnék valami hülyeségbe belemenni. Előnyök, hátrányok, gyakori hibák, melyikkel van kevesebb gond, ilyenek

Előre is köszönöm!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 14:05


Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
jons írta:
m_attila írta:
Hagyjuk ezt a "török kereskedő" dumát, Yellow hány autót vásároltál külföldön?
0.
Köszönöm


Ez a török a mániája... Én a Blahán vettem egy török étterem tulajtól a kocsit... semmi baja azóta se.


Azért van velük gond, mondom ezt ugy hogy 2004-2008 között majdnem 100 autót hoztunk be.

Egy hónapja egy e91 el szívattak meg Berlinbe, török volt a főszereplő. Valahogy a minőséget ritkán találni meg náluk.



Nem kell ahhoz külföldre menni, elég ha az ember körbesétál 1-2 "nagy falusi" kereskedést, félelmetes dolgokkal lehet találkozni... én is körbejártam egy párat, nagyon tanulságos volt.



Ha még itthon tudom hogy török, ki se megyek érte. Csak magánszemélyként árulták és német vette fel a telefont, aki azt mondta hogy a barátjánál van garázsba lerakva"

Ha tudom hogy Spandauba a török mekkában van még fel se hivtam volna.


Nem baj, még így is jóval olcsóbb mint bevásárolni egy extra "macskazsákot" azt locsolni rá a pénzt végtelenségig.....


Nem kukás vagyok hogy szemetet szállítsak