nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:44


vargadre írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


Elfelejtettem mondani, hogy olyan 4000 euró körül nézem az autókat kint, olyan 4250 a plafon, a szerelem első látásra effektus során pedig 4500 Euro a plafon! Hát igen tényleg a közlekedésem nagy része sajnos tényleg 2-5 km. Heti 2x megyek vele kb 2x20 km "hosszútávot" ezen felül körülbelül még 200-300 km-ert megyek havonta hosszabb távra.



Amennyiben megfogadsz egy tanácsot.

Várj még egy picit ha dízelt akarsz venni és 5-6500 euró közt keresgélj, ott elég sok szép darab van, kisebb a lyukra futás lehetősége.

Persze 4-5 ezres kategóriában is van szép csak nagyon nehéz kifogni.



státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:42


Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:38


YELLOW írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



szíja?
nincsen mán itt szíj... lánc van, az tud megugrani, de inkább N40 (1.6), és az N46-nál sokkal jellemzőbb volt. de ha N42-nél is megugrana, akkor van láncátugrás gátló cucc. ha normálisan cserélsz olajat jó minőségben, és a feszítő patron mindig tudja normálisan feszíteni a láncot, akkor nem fordul elő.


Elnézést, a válaszod jogos a saját kocsimról maradt a nyelvemen a szíj Sajnos elég sok helyen olvastam ezt a problémát, igazából már annyira sok problémát olvastam mind a két típusról, hogy kezdek tanácstalan lenni :S Egyik hibába sem szívesen futnék bele :S


státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:36


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


Elfelejtettem mondani, hogy olyan 4000 euró körül nézem az autókat kint, olyan 4250 a plafon, a szerelem első látásra effektus során pedig 4500 Euro a plafon! Hát igen tényleg a közlekedésem nagy része sajnos tényleg 2-5 km. Heti 2x megyek vele kb 2x20 km "hosszútávot" ezen felül körülbelül még 200-300 km-ert megyek havonta hosszabb távra.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:34


vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:34


vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



szíja?
nincsen mán itt szíj... lánc van, az tud megugrani, de inkább N40 (1.6), és az N46-nál sokkal jellemzőbb volt. de ha N42-nél is megugrana, akkor van láncátugrás gátló cucc. ha normálisan cserélsz olajat jó minőségben, és a feszítő patron mindig tudja normálisan feszíteni a láncot, akkor nem fordul elő.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:31


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


rendben, most kivételesen , meggyőzőén és valósan érveltél.



státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:31


Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:29


nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:29


YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Hát igen sajnos tisztában vagyok vele de a fene megeszi a több mint 300 nm nyomaték nagyon vonz... :S



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:17


YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 13:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:31


vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 12:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:27


vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 12:21


Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 12:22

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 07:29


MattM325 írta:
compact írta:
MattM325 írta:
leroyclub írta:
nickname írta:
leroyclub írta: Egy ilyetmennyiből lehetne átalakíttatni balkormányosra?



150 - 200K + munkadíj "egyébként ilyen szürke műszerfalam van 10 ezer forintért vihető"


És esetleg tudsz valakit ajánlani? Vagy hol tudok érdeklődni? Lehet hogy még a müszerfal is érdekelni



Soroljátok már fel, hogy valójában miket is kell kicserélni benne!
Milyen papírokra van szükség???
Mennyivel kerül többe egy olyan, amiben jó helyre került a "kormány"??


Ha igényes vagy akkor az átépítés sem olcsó ráadásul bármit is csinálsz sosem lesz olyan, mint egy eredetileg bal kormányos autó, mivel alapvető dolgok amire senki sem gondol, azok sem egyeznek és mások a kialakítások.
Papírmunka nem macerásabb, mint egy német, osztrák vagy akárhonnan hozott autóé, /miután az átalakítással járó engedélyezést elintézted és kifizetted/ de mire mindennek a végére érsz, akármilyen baráti áron is megy a dolog benne lesz majdnem annyiba mintha itt vettél volna egy normálisat és egy ilyen átalakított lom sose lesz normális ráadásul eladni is sokkal nehezebb.



Nekem is hasonló a véleményem. Nem éri meg ezzel szórakozni, az a majdnem annyi, meg biztosan több lesz mint amennyiért lehet kapni egy normál autót. A bontós angliai autók alkatrészei nagy része nem egyezik a balkormányossal,ugye ha más a műszerfal, mások a kábelek is, minden máshol lesz még a leömlő, lambda szonda is más, ha csak olyat említek amire senki sem gondol. Felejtsétek el, sokkal drágább lesz, vagy pedig bontószökevény.



Szakszerűen probléma mentesen át lehet építeni, bal kormányosra, csak nagyon időigényes feladat.