YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:04


Totyasrac írta:
BMW_Noob83 írta:
Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.


"városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod"

Hogy mi?!?!
Semmi baja nem lesz... Hosszú évtizedek óta működnek ezek, és kiborult volna a bili ha ezt nem bírná.


Amúgy meg mennyi egy kuplungcsere, megfejelve egy váltószinkron-javítással? 200e? Pláne kettőstömegűvel... Az enyémre 320e Ft-ot mondott a szerelő, ha lenne baja, de nincs... Kapott egy olajcserét, és ennyi. Ha meg fel kell újítani, ennyi pénzből lesz egy 0km-es váltóm, szóval én is maradok az automatánál


nem érted.
azt írta, hogy nem szereti ha állandóüan a váltóhoz kell nyúlni. most ha van egy dugó egy városban, akkor ha megállsz kirakod üresbe nem? tehát oda kell nyúlni a karhoz ugyanúgy. oké kevesebebt mert fokozatoknál nem kell. nem tudom, hogy működnek az újabb automaták, de régebben ha nem akartad kirakni üresbe, akkor a féket nyomni kellett. és ez szerintem nem olyan jó, ha a rendszer folyamatos nyomás alatt van. nem azt mondtam, hogy elromlik a váltó.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:58


BMW_Noob83 írta:
Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.


"városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod"

Hogy mi?!?!
Semmi baja nem lesz... Hosszú évtizedek óta működnek ezek, és kiborult volna a bili ha ezt nem bírná.


Amúgy meg mennyi egy kuplungcsere, megfejelve egy váltószinkron-javítással? 200e? Pláne kettőstömegűvel... Az enyémre 320e Ft-ot mondott a szerelő, ha lenne baja, de nincs... Kapott egy olajcserét, és ennyi. Ha meg fel kell újítani, ennyi pénzből lesz egy 0km-es váltóm, szóval én is maradok az automatánál

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:48


Én még arra ügyelnek, hogy ha keresesnel räszürsz mindenre ami kell, akkor lehet olyat is kiszür, ami neked jo lenne, csak mert az elado nem ikszelte be azt a bizonyos exträt, mert hät nagyon sok a hülye...

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:38


MattM325 írta:
BMW_Noob83 írta: Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?


Nyugodtan vegyél BMW-t, nem lesz nagyobb a fenntartási költsége mint pl. egy Passatnak.
E46: Alapból elöl nem többlengőkaros a futómű, eleve kevesebb pénz a javítás, valamint nem szintszabályzós, ami szintén költségkímélőbb.
A dízeleket nagyon gyorsan felejtsd el a városi araszoláshoz, mert arra alkalmatlanok, nézz inkább benzinest.



Köszönöm az infót, ez már legalább konkrétum. THX még egyszer.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:34


BMW_Noob83 írta: Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?


Nyugodtan vegyél BMW-t, nem lesz nagyobb a fenntartási költsége mint pl. egy Passatnak.
E46: Alapból elöl nem többlengőkaros a futómű, eleve kevesebb pénz a javítás, valamint nem szintszabályzós, ami szintén költségkímélőbb.
A dízeleket nagyon gyorsan felejtsd el a városi araszoláshoz, mert arra alkalmatlanok, nézz inkább benzinest.


Ui. A feltételeidnek megfelelőt, amit érdemes lehet megnézni csak ezt találtam, de ez tényleg ígéretes:

A link neve

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 11:40

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:00


Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:46


YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta:
YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.


vannak olyanok, akik tudnak segíteni behozatalban. te kinézed melyik kell, ők behozzák. vagy sokkal mehetsz is, de tud segítnei a lebonyolításba.
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod. ha nem vagy száguldozós, talán egy 18d jó választás lehetne, van azokból is jól felszerelt.


Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.


státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:43


duend írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?



Igen, 5 km alatt be sem melegszik egyiksem!
Amugy meg 1,7 milla E46-ra szepen eleg, ettöl nem vagy sznob, csak apukäd autojät irigyelhetik a nepek...
Miert nem hozol egy ilyen jol felszereltet kintröl?


Köszi a választ.
Nos a külföldi behozatal nálam nem annyira játszik, túl macerás.
Ami a motort illeti, jószerivel nem is lehet 530D-n kívül mást kapni, sőt, az új BMW-k között meg már szinte benzines sincs, max mutatóba. Mindenhol a dízelek, 5-ös, 7-es... Ezeket hogy lehet akkor városban használni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:43


BMW_Noob83 írta:
YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.


vannak olyanok, akik tudnak segíteni behozatalban. te kinézed melyik kell, ők behozzák. vagy sokkal mehetsz is, de tud segítnei a lebonyolításba.
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod. ha nem vagy száguldozós, talán egy 18d jó választás lehetne, van azokból is jól felszerelt.

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:36


YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:34


BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?



Igen, 5 km alatt be sem melegszik egyiksem!
Amugy meg 1,7 milla E46-ra szepen eleg, ettöl nem vagy sznob, csak apukäd autojät irigyelhetik a nepek...
Miert nem hozol egy ilyen jol felszereltet kintröl?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:28


BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 10:21


Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 23:52


[quotebeLOW"]
SirToma írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.

Toma


hazsnálat függő. nekem a gyári kormány, igaz nem bőr, de olyan mint az új, aztán 23ezer km alatt már a bal oldalon meglátszott a tenyeres forgatás, nem drasztikusan, de jóval jobban kopott. ráadásul elég izzadékony a kezem. az ülés, mint ahogy írták, ha sokat ki be szállnak meg városoznak, akkor mind a kormány, mind az ülés megsínyli. hiába figyel oda az ember, berepülni nem lehet az autóba.[/quote]

Én arra gondolok, hogy városi autó volt ezért sokat tekergettek a kormányt, váltottak és ki-be szálltak. Szerintem a felni is ezért van rajta, kicsit ilyen helyi menozos kocsi lehetett. Remélem volt olyan menő, hogy karban is tartotta gépet Ám a belso tere szinte karcmentes.

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 23:46


Ámote="jlaci74"]
hil írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...

https://lh3.googleusercontent....145935.jpg


Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Szia, sziasztok!
nem gondolnám,. hogy a kormány és váltógomb kopottságából lehet következtetni a valós Km-re! Egy jó munkásember nem igazán selymes tenyere jobban koptatja azt, gondolom ez belátható.
hil



Belátható. Ezért is írtam, hogy " Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ..."
... ha a linkelt autó belsejét megnézed akkor látod hogy a kormány szigetelőszalagozva van , a váltógomb lecserélve, az ülés szétfingva... Ebben a kocsiban nem 220 van hanem sokkal több. Mondom ezt 3db e46 , 6db BMW , és kb. 30-40 autó birtoklása után...
Arról nem beszélve, hogy jelenleg én is BMW-t keresek és a fiatalabb e90/e60 modellekben is jellemzően 250-300e. km van ...[/quote]

Hát az ülésen a bőr nincs kiszakadva de megvan már tordezve itt-ott. Ám mennyivel több km-re gondolsz, 400ezer?