- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:04
Totyasrac írta:BMW_Noob83 írta:
Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.
"városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod"
Hogy mi?!?!
Semmi baja nem lesz... Hosszú évtizedek óta működnek ezek, és kiborult volna a bili ha ezt nem bírná.
Amúgy meg mennyi egy kuplungcsere, megfejelve egy váltószinkron-javítással? 200e? Pláne kettőstömegűvel... Az enyémre 320e Ft-ot mondott a szerelő, ha lenne baja, de nincs... Kapott egy olajcserét, és ennyi. Ha meg fel kell újítani, ennyi pénzből lesz egy 0km-es váltóm, szóval én is maradok az automatánál
nem érted.
azt írta, hogy nem szereti ha állandóüan a váltóhoz kell nyúlni. most ha van egy dugó egy városban, akkor ha megállsz kirakod üresbe nem? tehát oda kell nyúlni a karhoz ugyanúgy. oké kevesebebt mert fokozatoknál nem kell. nem tudom, hogy működnek az újabb automaták, de régebben ha nem akartad kirakni üresbe, akkor a féket nyomni kellett. és ez szerintem nem olyan jó, ha a rendszer folyamatos nyomás alatt van. nem azt mondtam, hogy elromlik a váltó.