Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 11:45


Szabi46 írta:
Bero írta:
AteszE46 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...


De gáz,tényleg 316I az alvázszám alapján... és meg sem említi. Amúgy szerintem drágák ezek az autók.


Valóban 316i volt, nem is néztem a VIN számot
A másodikat viszont facebookon oltották, hogy vonóhorog minek meg fuj, meg a kormány és sport ülés se passzol, mert nem buszkormány való ilyen sport ülésekhez, meg hogy a tető ki lett fúrva, mert utólagos antenna ficeg hátul...

A kék 323i-tulajjal beszéltem, állítása szerint rozsdamentes, és E46 ülések vannak elől, azért olyan fura az összkép.

Esetleg ez a 328i, ezen viszont a hardy tárcsa cserés, 1 éve lett cserélve, viszont gyenge minőség lett rá, és megint kopog terhelésnél állítólag.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. április 23. szerda, 11:53

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 19:44


Bero írta:
AteszE46 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...


De gáz,tényleg 316I az alvázszám alapján... és meg sem említi. Amúgy szerintem drágák ezek az autók.


Valóban 316i volt, nem is néztem a VIN számot
A másodikat viszont facebookon oltották, hogy vonóhorog minek meg fuj, meg a kormány és sport ülés se passzol, mert nem buszkormány való ilyen sport ülésekhez, meg hogy a tető ki lett fúrva, mert utólagos antenna ficeg hátul...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 12:46


Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


én szín, meg minden alapján a másodikra szavaznék.
nem drágák ezek, a többi szar túl olcsó.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 12:09


AteszE46 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...


De gáz,tényleg 316I az alvázszám alapján... és meg sem említi. Amúgy szerintem drágák ezek az autók.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 22. kedd, 12:11

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 11:58


Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 11:01


Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 23:25


jons írta:
Bero írta:
Ennyire nagyon gázosak? Hallottam már én is,de ez ennyire elcseszett széria? Elektronika a baj? Benzinest szeretnék,nem dízelt bár alig van olyan amit keresek. Akkor lehet marad a 3-as széria. Ez legalább bevált (eddig). Remélem az E92-es is jó lesz. Köszi a választ!


Én amelyikkel találkoztam csak a probléma volt. Egy srácnak 2 hónapig volt meg a munkahelyen. Lámpavezérlő, légyzsák átvezető, légyzsák elektronika, lámpabeázás, új lámpa is beázik, szélvédő mosó motor(!!), szervo, automataváltó elektronika és ezek nem olyan eget rengetően régi autók voltak.
E92 sokkal jobb választás.


Okés,köszönöm!


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 22:04


Bero írta:
Ennyire nagyon gázosak? Hallottam már én is,de ez ennyire elcseszett széria? Elektronika a baj? Benzinest szeretnék,nem dízelt bár alig van olyan amit keresek. Akkor lehet marad a 3-as széria. Ez legalább bevált (eddig). Remélem az E92-es is jó lesz. Köszi a választ!


Én amelyikkel találkoztam csak a probléma volt. Egy srácnak 2 hónapig volt meg a munkahelyen. Lámpavezérlő, légyzsák átvezető, légyzsák elektronika, lámpabeázás, új lámpa is beázik, szélvédő mosó motor(!!), szervo, automataváltó elektronika és ezek nem olyan eget rengetően régi autók voltak.
E92 sokkal jobb választás.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 21:55


szotakdavid írta:
Bero írta:
jons írta:
Bero írta: Ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek?


E39.hu ha az e60-ra vagy kiváncsi. Ott több a tulaj.


Ott engem szerintem nem szeretnek Eddig egy kérdésemre se válaszoltak,gondolom mert nem vagyok ezer éves tag.. Az e90-es is érdekelne engem! Vagy abból a facelift vagy 92-es.


e60-t felejtsd el,ne vegyél magadnak gondot!


Ennyire nagyon gázosak? Hallottam már én is,de ez ennyire elcseszett széria? Elektronika a baj? Benzinest szeretnék,nem dízelt bár alig van olyan amit keresek. Akkor lehet marad a 3-as széria. Ez legalább bevált (eddig). Remélem az E92-es is jó lesz. Köszi a választ!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 20:03


Bero írta:
jons írta:
Bero írta: Ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek?


E39.hu ha az e60-ra vagy kiváncsi. Ott több a tulaj.


Ott engem szerintem nem szeretnek Eddig egy kérdésemre se válaszoltak,gondolom mert nem vagyok ezer éves tag.. Az e90-es is érdekelne engem! Vagy abból a facelift vagy 92-es.


e60-t felejtsd el,ne vegyél magadnak gondot!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 19:41


jons írta:
Bero írta: Ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek?


E39.hu ha az e60-ra vagy kiváncsi. Ott több a tulaj.


Ott engem szerintem nem szeretnek Eddig egy kérdésemre se válaszoltak,gondolom mert nem vagyok ezer éves tag.. Az e90-es is érdekelne engem! Vagy abból a facelift vagy 92-es.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 19:39


Bero írta: Ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek?


E39.hu ha az e60-ra vagy kiváncsi. Ott több a tulaj.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 19:18


Sziasztok! Úgy néz ki,hogy eljött az idő és leszeretném cserélni a mostani autóm. Volt már egy E36-os 318I,most pedig egy E46 316I. Egyik se egy erőgép,de szerettem őket. Most viszont lépni szeretnék és egyel nagyobbat és erősebbet keresek. Dízelt nem szeretnék, ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek? Típushibák,tapasztalatok,minden vélemény érdekel! A 3-as szériát szerettem,a mostani E46-omon mindent én szereltem,szinte sose vittem szerelőhöz,csak ha vizsgáztatni kellett. Ezek az autóim egyszerűek voltak mint a szeg,sosem hagytak cserben és egyszerű volt szerelni. Ausztriába dolgozok,lakunk és vagy itt vagy Németországban szeretnék venni. Köszönöm a segítségeteket!

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 19:20


YELLOW írta:
milu1976 írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
milu1976 írta: Sziasztok. Segitséget szeretnék kérni,autó vásárlás elött állok és szeretnék venni egy e46 1.6 benzint 2004évj 160000km szervizkönyv.A kérdésem a következö lenne, vásárláskor mirekell odafigyelni és ha az autónak vannak tipushibái akkor azok mik. lehet hogy a kérdéseim gyerekesnek tünnek de sajnos ezt a tipust+motort nem ismerem és ugygondolom ez a legjobb hely ahol a kérdéseimre választ kaphatok. A válaszaitokat elöre is köszönöm


Szia!A vezérműlánccal szokott probléma lenni+az elektromos jeladokkal.Nem a legjobban sikerult motorja ez a BMW-nek.6 hengeresek jóval megbízhatóbbak.Nézesd át a tipust rendesen mielött megveszed.


valóban nem jól sikerült motor, azért alapja az új motoroknak, meg azért lett az év motorja...

szerk.: mondjuk ha 1.6 és az tutti 1600cm3 és 2004-es akkor az már nem valvetronic-os motor, csak vanos-os.

Bocsánat hogyha butaságot kérdezek de nemértek hottá mi a külömbség Valvetronik-vanos motor között?


a köbcenti sokat elárul. de úgy van, hogy N42 majd N46 motorkód ebből volt 1.8 és 2.0 (316i és 318i jelzéssel) 2003 második felétől N46 a jelölés, ezek valvetronic és Vanos együttesen van. Vanos az ugynaaz mint minden BMW motornál (majdnem), a valvetronic, pedig szelep nyitási mélységet állít. tulajdonképpen normál üzemben a fojtószelep folyamatosan nyitva van 100%-ban és a szívószelep nyitási mélységével szabályozza úgymond a gázt. ha a valvetronic bexarna, akkor a hagyomásnyos fojtószelep veszi át a működést.
régebbi 1.6-osok (de már FL-esek), amik szintén 316i jelöléssel voltak, azokban N40-es motor van, ami simán Vanos-os. na ezekkel sokkal több baj van.
viszont 2004-től van az N45 motorkód, ami az N40 továbbfejlesztett dupla Vanos-os motorja, nincs Valvetronic. ez már jobb, de valóban 1.6-os ez is. nincs annyira nyomaték.
egyébként az N42 volt az év motorja bevezetésénél. hivatalos BMW közleményben volt, ha nem így van, akkor ők hazudtak.
a Vanos amúgy tulajdonképpen a vez.mű tengely fokolását állítja, tulajdonképpen ha úgy van, akkor a nyitás és zárást szívó, vagy ugye az új motoroknál szívó és kipuff oldalon is tudja változtatni nagyobb fordulaton. ergó olyna ez, mint a hondánál a VTEC rendszer, amire olyna büszkék, közben a BMW-nél hamarabb volt
no kb ennyi.



Én N42re céloztam főképp mivel abból volt saját,és alaposan körbejártam anno a témát.Az hogy ezekből fejlesztettek az csak az euro besorolás miatt van legfőképp.A megbízhatóságukrol sajnos több a negatívum,mint a pozitívum(hiv bmw szerviz velemeny alapjan).Ettől függetlenül vkinek tökéletes,vkinek pedig láncszakad,láncugrik....Én ezért javaslom inkább a 6 hengeres benzinest mert azok sokkal megbizhatobbak.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 16:14


milu1976 írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
milu1976 írta: Sziasztok. Segitséget szeretnék kérni,autó vásárlás elött állok és szeretnék venni egy e46 1.6 benzint 2004évj 160000km szervizkönyv.A kérdésem a következö lenne, vásárláskor mirekell odafigyelni és ha az autónak vannak tipushibái akkor azok mik. lehet hogy a kérdéseim gyerekesnek tünnek de sajnos ezt a tipust+motort nem ismerem és ugygondolom ez a legjobb hely ahol a kérdéseimre választ kaphatok. A válaszaitokat elöre is köszönöm


Szia!A vezérműlánccal szokott probléma lenni+az elektromos jeladokkal.Nem a legjobban sikerult motorja ez a BMW-nek.6 hengeresek jóval megbízhatóbbak.Nézesd át a tipust rendesen mielött megveszed.


valóban nem jól sikerült motor, azért alapja az új motoroknak, meg azért lett az év motorja...

szerk.: mondjuk ha 1.6 és az tutti 1600cm3 és 2004-es akkor az már nem valvetronic-os motor, csak vanos-os.

Bocsánat hogyha butaságot kérdezek de nemértek hottá mi a külömbség Valvetronik-vanos motor között?


a köbcenti sokat elárul. de úgy van, hogy N42 majd N46 motorkód ebből volt 1.8 és 2.0 (316i és 318i jelzéssel) 2003 második felétől N46 a jelölés, ezek valvetronic és Vanos együttesen van. Vanos az ugynaaz mint minden BMW motornál (majdnem), a valvetronic, pedig szelep nyitási mélységet állít. tulajdonképpen normál üzemben a fojtószelep folyamatosan nyitva van 100%-ban és a szívószelep nyitási mélységével szabályozza úgymond a gázt. ha a valvetronic bexarna, akkor a hagyomásnyos fojtószelep veszi át a működést.
régebbi 1.6-osok (de már FL-esek), amik szintén 316i jelöléssel voltak, azokban N40-es motor van, ami simán Vanos-os. na ezekkel sokkal több baj van.
viszont 2004-től van az N45 motorkód, ami az N40 továbbfejlesztett dupla Vanos-os motorja, nincs Valvetronic. ez már jobb, de valóban 1.6-os ez is. nincs annyira nyomaték.
egyébként az N42 volt az év motorja bevezetésénél. hivatalos BMW közleményben volt, ha nem így van, akkor ők hazudtak.
a Vanos amúgy tulajdonképpen a vez.mű tengely fokolását állítja, tulajdonképpen ha úgy van, akkor a nyitás és zárást szívó, vagy ugye az új motoroknál szívó és kipuff oldalon is tudja változtatni nagyobb fordulaton. ergó olyna ez, mint a hondánál a VTEC rendszer, amire olyna büszkék, közben a BMW-nél hamarabb volt
no kb ennyi.