krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 09:31


Hali!
Érdemes M-Packet-es E46-ot venni? Megéri azt a plusz pénzt, amit egy alap autón felül ráköltenék? M-es futómű nagyon kényes? Illetve egy esetleges későbbi eladást hogyan befolyásol?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 17:23


Pocses írta:
Sebastian08 írta: Helló
Üdv mindenkinek
Lenne egy kérdésem,remélem tudtok segíteni a választásban
97 es bmw318tds compactom van és benzineset szeretnék helyette(csakis compactot)
az 1.6 os jó választás lehet vagy inkább az 1.6-osnak mondott 1-9 es 105Le Motorral nézegessem vagy az1.8ti-t?
Az enyém Városban kb6 liter körül eszik
Legtöbbet városban használom
A benzinesek azt hiszem hogy többet kalyáljak,de nem tudom bisztosra
kb 550 ezer ft áll rendelkezésemra autóvásárlásra
Válaszotokat,tapasztalatotokat elöre is köszönöm
További szép napot!


Szia!

Nekem igaz e46 van az 1.9-es 105 LE motorral, benyásban inkább ezt ajánlom a nyomaték miatt persze városi fogyasztásban számolj 8.5 literrel, országúton 6.5 be megáll. Nem ismerem az 1.6 motort, csak az itt olvasottak alapján, eszerint azt nem ajánlanám...
1.8ti-ben sem tudok nyilatkozni, de jön majd biztos akitől kapsz infót arról is.

Üdv.: Pocses



E36-ban az 1.6 nem olyan vészes, kb ugyanaz mint az 1.9-es. amúgy az 1.8tds, egy elég jó dízel motor, én max ilyet vennék, igaz városban nem a legjobb, ha nem tud felmelegedni, meg ilyenek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 16:58


Sebastian08 írta: Helló
Üdv mindenkinek
Lenne egy kérdésem,remélem tudtok segíteni a választásban
97 es bmw318tds compactom van és benzineset szeretnék helyette(csakis compactot)
az 1.6 os jó választás lehet vagy inkább az 1.6-osnak mondott 1-9 es 105Le Motorral nézegessem vagy az1.8ti-t?
Az enyém Városban kb6 liter körül eszik
Legtöbbet városban használom
A benzinesek azt hiszem hogy többet kalyáljak,de nem tudom bisztosra
kb 550 ezer ft áll rendelkezésemra autóvásárlásra
Válaszotokat,tapasztalatotokat elöre is köszönöm
További szép napot!


Szia!

Nekem igaz e46 van az 1.9-es 105 LE motorral, benyásban inkább ezt ajánlom a nyomaték miatt persze városi fogyasztásban számolj 8.5 literrel, országúton 6.5 be megáll. Nem ismerem az 1.6 motort, csak az itt olvasottak alapján, eszerint azt nem ajánlanám...
1.8ti-ben sem tudok nyilatkozni, de jön majd biztos akitől kapsz infót arról is.

Üdv.: Pocses



Sebastian08
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Sebastian08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 16:52


Helló
Üdv mindenkinek
Lenne egy kérdésem,remélem tudtok segíteni a választásban
97 es bmw318tds compactom van és benzineset szeretnék helyette(csakis compactot)
az 1.6 os jó választás lehet vagy inkább az 1.6-osnak mondott 1-9 es 105Le Motorral nézegessem vagy az1.8ti-t?
Az enyém Városban kb6 liter körül eszik
Legtöbbet városban használom
A benzinesek azt hiszem hogy többet kalyáljak,de nem tudom bisztosra
kb 550 ezer ft áll rendelkezésemra autóvásárlásra
Válaszotokat,tapasztalatotokat elöre is köszönöm
További szép napot!

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:54


Pitykoo írta:
Superpippo írta:
hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

Szia!
Én ezeket is régóta hangoztatom, mégse figyel rá senki! Most a Te személyes tapasztalatod is ezt látszik megerősíteni. Persze az Osztrák más mint a német, de, hogy nem gondos gazdáik (németre is igaz)az autóiknak az tuti! Mégis mindenki azt mondja, onnan kell behozni autót, mert jobbak.....
Akkor most hogy is van ez???
hil



Szevasztok! Hát igen kint is elég sok a gazdátlan kocsi, amelyet elhanyagoltak.
Azért lehet találni olyat is aminek volt gazdája. Mondjuk annak az árát meg is kérik rendesen.
Én 2 éve amikor kint Németbe vettem a kocsim akkor kb a 12. megnézett autót tudtam megvenni, mert a többi felejtős volt, pedig nem az olcsókat néztem a kinálat alján.
Amúgy Osztrákoknál megfigyeltem énis,amit Bero mondott, hogy rohadtul igénytelenek.Osztrákoktól sose vennék autót.



Hali!
Én olaszból vettem a kocsit és hát sajna ott se törődnek vele semennyire....
Ami pozitívum lehet hogy nincs sózás és ezáltal rohadás sem ami mondjuk nem mindegy!
De nekem is kellett és még sajna kell is rá költenem rendesen mire rendben lesz..
Nem volt sztem ezen cserélve semmi csak ami nagyon muszáj, meg az olajcsere se lehetett időbe hisz eszi az olajat...
De mind ezek ellenére nagyon szeretem, nagyon tetszik!!


Hy!
"osztráktól sose vennék autót" cáfolnám,két Bmw van az enyémet a 3d azt Bécs mellől hoztuk be 2011-ben és eddig ami nem várt csere volt az a főtengely ékszíjtárcsa + az egész első futóműnek alkatrészei de ez utobbi a jófajta útjainknak köszönhető.Ami még nekem nagy pozitívum volt hogy korrekt volt a hirdetés leírta hogy jobb hátsó keréknél belementek de vissza lett javítva + újralakkozva illetve az első lökösön van egy parkolási sérülés(erről kép is volt mutatva a hibát) és hogy a hátsó gumik eléggé kopottak!Kimentük,megnéztük,kipróbáltuk és probáltunk alkudni az első lökös miatt meg hogy nem gyári dob van rajta,erre a faszi bemegy kihoz egy gyári fekete első lököst a gyári dobját + 2db fekete vesét előre hogy még ez is jár a kocsihoz!Hazahoztuk, egy év múlva ahol javitották hátul elkezdett egy pici rozsda lenni,de ezt egyből kijavítattam és azóta sincs egy pötty rozsda se a kocsin!
Úgyhogy én meg vok elégedve aztán lehet hogy pont kifogtam,én mondjuk pont soha nem vennék itthon kocsit mivel nem minden bmws olyan mint az itteni forumozók hogy normálisan bemelegiti a kocsiját mindent kicserél időben stb...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 01. csütörtök, 20:57

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:33


Superpippo írta:
hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

Szia!
Én ezeket is régóta hangoztatom, mégse figyel rá senki! Most a Te személyes tapasztalatod is ezt látszik megerősíteni. Persze az Osztrák más mint a német, de, hogy nem gondos gazdáik (németre is igaz)az autóiknak az tuti! Mégis mindenki azt mondja, onnan kell behozni autót, mert jobbak.....
Akkor most hogy is van ez???
hil



Szevasztok! Hát igen kint is elég sok a gazdátlan kocsi, amelyet elhanyagoltak.
Azért lehet találni olyat is aminek volt gazdája. Mondjuk annak az árát meg is kérik rendesen.
Én 2 éve amikor kint Németbe vettem a kocsim akkor kb a 12. megnézett autót tudtam megvenni, mert a többi felejtős volt, pedig nem az olcsókat néztem a kinálat alján.
Amúgy Osztrákoknál megfigyeltem énis,amit Bero mondott, hogy rohadtul igénytelenek.Osztrákoktól sose vennék autót.



Hali!
Én olaszból vettem a kocsit és hát sajna ott se törődnek vele semennyire....
Ami pozitívum lehet hogy nincs sózás és ezáltal rohadás sem ami mondjuk nem mindegy!
De nekem is kellett és még sajna kell is rá költenem rendesen mire rendben lesz..
Nem volt sztem ezen cserélve semmi csak ami nagyon muszáj, meg az olajcsere se lehetett időbe hisz eszi az olajat...
De mind ezek ellenére nagyon szeretem, nagyon tetszik!!

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 20:09


hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

Szia!
Én ezeket is régóta hangoztatom, mégse figyel rá senki! Most a Te személyes tapasztalatod is ezt látszik megerősíteni. Persze az Osztrák más mint a német, de, hogy nem gondos gazdáik (németre is igaz)az autóiknak az tuti! Mégis mindenki azt mondja, onnan kell behozni autót, mert jobbak.....
Akkor most hogy is van ez???
hil



Szevasztok! Hát igen kint is elég sok a gazdátlan kocsi, amelyet elhanyagoltak.
Azért lehet találni olyat is aminek volt gazdája. Mondjuk annak az árát meg is kérik rendesen.
Én 2 éve amikor kint Németbe vettem a kocsim akkor kb a 12. megnézett autót tudtam megvenni, mert a többi felejtős volt, pedig nem az olcsókat néztem a kinálat alján.
Amúgy Osztrákoknál megfigyeltem énis,amit Bero mondott, hogy rohadtul igénytelenek.Osztrákoktól sose vennék autót.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 19:48


Bero írta:
hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

Szia!
Én ezeket is régóta hangoztatom, mégse figyel rá senki! Most a Te személyes tapasztalatod is ezt látszik megerősíteni. Persze az Osztrák más mint a német, de, hogy nem gondos gazdáik (németre is igaz)az autóiknak az tuti! Mégis mindenki azt mondja, onnan kell behozni autót, mert jobbak.....
Akkor most hogy is van ez???
hil



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 19:02


hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 18:08


Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 14:49


Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...

Én mikor autó vásárlás előtt álltam, szintén találkoztam meglepően korrodált darabokkal, na azokat nem szabad megvenni mert biztos kapott sót bőven!
olyannal is találkoztam ami már a csomiba a pótkerék alatti illesztések/hegesztéseknél is megindult...


szotakdavid írta:
jons írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...sf-7867031

Megnéztétek? Szép igaz?

Nem mégsem... Jobb és bal első sárvédő kuka. Küszöb hátulja már megindult. Csomagtér tető jobb sarka megindult. A csomagtér alja kívülről ugyancsak. Bal oldali kulcslyuk körül ugyancsak.
Kapaszkodtok? Rozsdás volt a slusszkulcs cilinder. Hagyok időt ezt megemészteni...

Navi képernyője, mintha megmarta volna valami, homályos volt.
A féket alig lehetett benyomni. Kuplung beszaladt 1/3-ig, majd ellenállás és tovább lehetett nyomni minden erőlködés nélkül.
Hátsó fék olyan volt, hogy ilyet még nem láttam. Mintha megrágta volna valami. Legalább 3mm mély barázdák. Váll, mint Schwarzinak. Betét szinte vason.
1 kulcs. 300k km, de szépen látszik a diaggal, hogy tekert. Erről persze semmit nem tudott senki. Mindegy nem km-t veszünk, csak megemlítettem. Misfire, kulcsletiltás, aksicsere, egyszerre nyomott fék és gázpedál... nem sok érdekes volt a diagban.
Alvázvédő folyik a tűzfalon lefelé. Alufelnin téligumik, atom rozsdás csavarokkal.

Legalább a porlasztók cserélve lehettek, mert 0,1-nél nem volt nagyobb a korrekció alapjáraton. Nem is mentünk vele próbakört... eljöttünk. Ja és persze 2 perce van az országban P rendszám, "az autó költségmentes", ahogy a hirdetésben áll. Egyszóval a hirdetés nem igazán a valóságot takarja.
"
- ez az autó igen komolyan korrodálott.
- tudod milyen ez, minden e46 rozsdál egy kicsit
- az enyém nem pedig 5 évvel idősebb, mint ez.
- ... (nagy hallgatás)
"


Jót nevettem,köszi Jons




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 30. szerda, 22:02


jons írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...sf-7867031

Megnéztétek? Szép igaz?

Nem mégsem... Jobb és bal első sárvédő kuka. Küszöb hátulja már megindult. Csomagtér tető jobb sarka megindult. A csomagtér alja kívülről ugyancsak. Bal oldali kulcslyuk körül ugyancsak.
Kapaszkodtok? Rozsdás volt a slusszkulcs cilinder. Hagyok időt ezt megemészteni...

Navi képernyője, mintha megmarta volna valami, homályos volt.
A féket alig lehetett benyomni. Kuplung beszaladt 1/3-ig, majd ellenállás és tovább lehetett nyomni minden erőlködés nélkül.
Hátsó fék olyan volt, hogy ilyet még nem láttam. Mintha megrágta volna valami. Legalább 3mm mély barázdák. Váll, mint Schwarzinak. Betét szinte vason.
1 kulcs. 300k km, de szépen látszik a diaggal, hogy tekert. Erről persze semmit nem tudott senki. Mindegy nem km-t veszünk, csak megemlítettem. Misfire, kulcsletiltás, aksicsere, egyszerre nyomott fék és gázpedál... nem sok érdekes volt a diagban.
Alvázvédő folyik a tűzfalon lefelé. Alufelnin téligumik, atom rozsdás csavarokkal.

Legalább a porlasztók cserélve lehettek, mert 0,1-nél nem volt nagyobb a korrekció alapjáraton. Nem is mentünk vele próbakört... eljöttünk. Ja és persze 2 perce van az országban P rendszám, "az autó költségmentes", ahogy a hirdetésben áll. Egyszóval a hirdetés nem igazán a valóságot takarja.
"
- ez az autó igen komolyan korrodálott.
- tudod milyen ez, minden e46 rozsdál egy kicsit
- az enyém nem pedig 5 évvel idősebb, mint ez.
- ... (nagy hallgatás)
"


Jót nevettem,köszi Jons


státusz Cinege

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. április 30. szerda, 21:56


Üdv!
Van esetleg eladó 2003-nál újabb e46, 330ci vagy 330cd, m-packettel?
hasznaltauto.hu kínálaton kívül, km normális kereteken belül.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 30. szerda, 21:50


http://www.hasznaltauto.hu/aut...sf-7867031

Megnéztétek? Szép igaz?

Nem mégsem... Jobb és bal első sárvédő kuka. Küszöb hátulja már megindult. Csomagtér tető jobb sarka megindult. A csomagtér alja kívülről ugyancsak. Bal oldali kulcslyuk körül ugyancsak.
Kapaszkodtok? Rozsdás volt a slusszkulcs cilinder. Hagyok időt ezt megemészteni...

Navi képernyője, mintha megmarta volna valami, homályos volt.
A féket alig lehetett benyomni. Kuplung beszaladt 1/3-ig, majd ellenállás és tovább lehetett nyomni minden erőlködés nélkül.
Hátsó fék olyan volt, hogy ilyet még nem láttam. Mintha megrágta volna valami. Legalább 3mm mély barázdák. Váll, mint Schwarzinak. Betét szinte vason.
1 kulcs. 300k km, de szépen látszik a diaggal, hogy tekert. Erről persze semmit nem tudott senki. Mindegy nem km-t veszünk, csak megemlítettem. Misfire, kulcsletiltás, aksicsere, egyszerre nyomott fék és gázpedál... nem sok érdekes volt a diagban.
Alvázvédő folyik a tűzfalon lefelé. Alufelnin téligumik, atom rozsdás csavarokkal.

Legalább a porlasztók cserélve lehettek, mert 0,1-nél nem volt nagyobb a korrekció alapjáraton. Nem is mentünk vele próbakört... eljöttünk. Ja és persze 2 perce van az országban P rendszám, "az autó költségmentes", ahogy a hirdetésben áll. Egyszóval a hirdetés nem igazán a valóságot takarja.
"
- ez az autó igen komolyan korrodálott.
- tudod milyen ez, minden e46 rozsdál egy kicsit
- az enyém nem pedig 5 évvel idősebb, mint ez.
- ... (nagy hallgatás)
"

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. április 25. péntek, 22:41


Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Superpippo írta:
Bero írta:
Szabi46 írta:
Szabi46 írta:
Bero írta:
AteszE46 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...


De gáz,tényleg 316I az alvázszám alapján... és meg sem említi. Amúgy szerintem drágák ezek az autók.


Valóban 316i volt, nem is néztem a VIN számot
A másodikat viszont facebookon oltották, hogy vonóhorog minek meg fuj, meg a kormány és sport ülés se passzol, mert nem buszkormány való ilyen sport ülésekhez, meg hogy a tető ki lett fúrva, mert utólagos antenna ficeg hátul...

A kék 323i-tulajjal beszéltem, állítása szerint rozsdamentes, és E46 ülések vannak elől, azért olyan fura az összkép.

Esetleg ez a 328i, ezen viszont a hardy tárcsa cserés, 1 éve lett cserélve, viszont gyenge minőség lett rá, és megint kopog terhelésnél állítólag.





m-pocket? Nee Gyenge minőséget tett rá? Gondolom akkor mindenből olcsót/gagyit tett rá,eltudom képzelni a többi része milyen lehet.


Hello!Egyetértek Beroval.Gyenge minőség..Olaj meg Tescos volt benne ennyi erővel. Szerintem találsz ennél sokkal jobbat is!


Akkor eddig a kék 323i a nyerő, telefonbeszélgetésre hivatkozva
VIN alapján is passzol: AP56721


ez: http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7809865


Már tárgytalan!


Na és milyen a lila járgány?