YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 13:50


Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 13:23


MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 10:39


krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 06:52


Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. december 04. csütörtök, 15:54


Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 21:38


Levimester írta:
wassabika írta: Hello BMW-T szeretnék vásárolni egy 318i 2000-2002 es év járatút mire kell figyelni vásárlásnál ? és persze véleményeket is kérnék hogymilyen a 318i első bmw-m lesz


Hali, ha küldesz egy emailt, elküldök egy segédletet, abban a fő dolgok benne vannak,mire kell figyelni autóvásárlásnál, de az a lényeg hogy vigyél olyat aki már látott párat, meg te is legalább 2-3-at próbálj ki, hogy tudj összehasonlítani. A 118 lovas 1-9-es, normális használatra teljesen elég,(nekem 105 lovas van, de normálisan hajtva elég) a facelift után meg 116 lovas 1.8-as kb ugyanez, motor egy fokkal bonyolultabb, ha teheted 2000-es évjárat közepétől- vagy ha belefér akkor facelift, motorokkal-váltókkal nem szokott gond lenni, a 118 lovas egyszerűbb, kevesebb lehet a gond vele. Futóműre időszakonként kell költeni, nézzétek meg mennyire újak a stabilizátorpálcák, lengőkarok, szilentek. Kormányművet nézzétek át,rosszabb úton ne kopogjon a futómű, mint állat, váltáskor ne legyen huppanó, döbbenő, klattyanó hang. A lényeg szerelőt vigyél!
De ha linkelsz ide HAHU-ról biztos a többiek is segítenek majd.


Facelift utáni nem létezik,van faceliftes meg facelift előtti!2001 végétől meg van már 143lovas 318i!



Levimester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Levimester

Újonc

Elismertség: 19% (4 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 21:16


wassabika írta: Hello BMW-T szeretnék vásárolni egy 318i 2000-2002 es év járatút mire kell figyelni vásárlásnál ? és persze véleményeket is kérnék hogymilyen a 318i első bmw-m lesz


Hali, ha küldesz egy emailt, elküldök egy segédletet, abban a fő dolgok benne vannak,mire kell figyelni autóvásárlásnál, de az a lényeg hogy vigyél olyat aki már látott párat, meg te is legalább 2-3-at próbálj ki, hogy tudj összehasonlítani. A 118 lovas 1-9-es, normális használatra teljesen elég,(nekem 105 lovas van, de normálisan hajtva elég) a facelift után meg 116 lovas 1.8-as kb ugyanez, motor egy fokkal bonyolultabb, ha teheted 2000-es évjárat közepétől- vagy ha belefér akkor facelift, motorokkal-váltókkal nem szokott gond lenni, a 118 lovas egyszerűbb, kevesebb lehet a gond vele. Futóműre időszakonként kell költeni, nézzétek meg mennyire újak a stabilizátorpálcák, lengőkarok, szilentek. Kormányművet nézzétek át,rosszabb úton ne kopogjon a futómű, mint állat, váltáskor ne legyen huppanó, döbbenő, klattyanó hang. A lényeg szerelőt vigyél!
De ha linkelsz ide HAHU-ról biztos a többiek is segítenek majd.


státusz wassabika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 15:52


Hello BMW-T szeretnék vásárolni egy 318i 2000-2002 es év járatút mire kell figyelni vásárlásnál ? és persze véleményeket is kérnék hogymilyen a 318i első bmw-m lesz

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. november 14. péntek, 16:43


Sziasztok.
Tudom furcsa dolog,de szeretném ha valamelyest segítenétek belőni,mit érhet a bömösöm.
képeket tudtok nézni a profilomnál.
99-es e46 320d 136Le
275e km.
Gyári Mtech amit az AC-Schnitzer épített./ Ez szerepel a gyári okmányaiban /
Sport futómű új lengéscsillapítókkal.
-új komplett fékek
-új termosztátok
-új generátor
-2000km-es olaj és összes szürő /karter is/
-Gyári xenon
-Remus kipuf. rendszer végig.
-webasto kieg fűtés működik.
-sport belső kevlár betétekkel
-4 x el.ablak
-el. napfénytető
-el. fényre sőtétedő tükrök
-hátsó roló
-digit klima
-gyári riasztó minden kulcsos funkciója működik
- téli kerék gar. borbret felnin jó gumikkal
- nyári 17-es Oz racing -ac-schnitzer felni. FULL felújítva- új gumikkal 17/225/45
Szép állapotban van, nincs rozsda sehol.Működik rajta minden.
Kb ennyi de tuti kimaradt valami.
köszönöm.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 14. péntek, 16:48

tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 14:58


Sziasztok ! Valakit esetleg nem érdekel egy e46 316i ? Sürgős lenne külföldre költözés miatt. http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-8417458

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 14:50


Pocses írta:
Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


Szia!

Az első hirdetés szövege valami állat:
Nagyon megkímélt és tökéletesen karbantartott a gépkocsi. Garantált és valós a futástelitetség!!! Mekkora ökörség. Felejtős.
Én is a másodikat nézném meg mint Yellow márkatársunk.
Rozsdát ill. javításokat keress mindenhol. Lehetőleg olyan emberrel menj aki tud az "agyában turkálni" na nem az eladóéban. Km óra állása felejtős, állapotot nézz az óra nem mérvadó. Az enyém anno 218313 km-el vettem most 230 körül van, már nem lesz többet tekergetve az tuti.
Szerelőm Attila azt mondta valószínű nagyon jól átírták mindenhol a megtett km-ert mert a kormányom kopásából ítélve alsó hangon is 300+...
Az én szervizkönyvemben 2009-ben volt az utolsó bejegyzés miszerint 179ezerpárszáz megtett km van, 2013 máj. ekkor vettem a fent említett futott km-el.

Ja, még valami. A szerelőm 6 évig volt a német bimmer gyárban fejlesztési mérnök, akivel dolgozik is szintén ott melózott asszem egy lakatos team vezetője volt.
Nagyon patent a munkája, csak ajánlani tudom.

Üdv.: Pocses


szeretnek a kormény szöveggel jönni, de ahhoz tudni kell, hogy hazsnálták az autót. az semmindegy, hogy a driver tenyere izzadékony, vagy kérges stb.
én vagyok rá az egyik jó példa, hogy 62ezerrel vettem az autót, a műanyag kormány (vagy mi) full újszerű állapotú volt, jó volt rajta fényesedés, de a rücsik, meg iylenek nem voltak kopottak. én 20ezret hazsnáltam azzal a kormánnyal, és olyan 7-8 óra fogási irányba eléggé megkopott, mivel bal tenyérrel ott forgattam, főleg városban, sok kanyarral. és teszem hozzá hogy puha a tenyerem, de izzadós, vezetés közben nem jellemző. igaz gyűrűt nem viselek, meg kampóból sincs a kézfejem. de ott van apám 40ezres astrája, mit 0km-esen vettünk és a kuplung pedál bal szélén a gumi elég jól meg van kopva. a bőr kormányon nem látszik semmi. maga a gumipedál semmibe nem tart cserélni, de nem feltétlen lehet rá alapozni. ülés is a sok kibe szállás, városban, rövidtávok, nagyobb testsúly alapján jobban kiülődik, egy kevesett futott autóban is. példa egy E36 BMW, amivel 2x is vizsgáztam egyszerre, 45ezer km körül volt benne (VALÓS!) viszont az ülsé ki volt szakadva, az ajtóbehúzónál a szövet is. csak városban ahzsnált, főleg nő által, jah a kormány is elég kopott volt. egyébként meg patika volt az egész autó, az aljáról ehetni lehetett volna szinte. számold ki aki mondjuk külföldre megy, egy huzamba lemegy 1500km-t és jobb esetben 1x kiszáll félúton. én 1500km alatt legalább 50x

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 14:07


Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


Szia!

Az első hirdetés szövege valami állat:
Nagyon megkímélt és tökéletesen karbantartott a gépkocsi. Garantált és valós a futástelitetség!!! Mekkora ökörség. Felejtős.
Én is a másodikat nézném meg mint Yellow márkatársunk.
Rozsdát ill. javításokat keress mindenhol. Lehetőleg olyan emberrel menj aki tud az "agyában turkálni" na nem az eladóéban. Km óra állása felejtős, állapotot nézz az óra nem mérvadó. Az enyém anno 218313 km-el vettem most 230 körül van, már nem lesz többet tekergetve az tuti.
Szerelőm Attila azt mondta valószínű nagyon jól átírták mindenhol a megtett km-ert mert a kormányom kopásából ítélve alsó hangon is 300+...
Az én szervizkönyvemben 2009-ben volt az utolsó bejegyzés miszerint 179ezerpárszáz megtett km van, 2013 máj. ekkor vettem a fent említett futott km-el.

Ja, még valami. A szerelőm 6 évig volt a német bimmer gyárban fejlesztési mérnök, akivel dolgozik is szintén ott melózott asszem egy lakatos team vezetője volt.
Nagyon patent a munkája, csak ajánlani tudom.

Üdv.: Pocses




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 13. csütörtök, 14:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 13:58


csbalu írta:
YELLOW írta:
Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


én most is csak azt mondom, hogy lehet 1.6-os, meg nem is túl fiatal, de nehogy már annyiért vegyünk egy BMW-t, mint amennyibe egy hasonló korú fapados twingo kerül.
lehet ez alapján azt mondani, hogy az ár/érték arány nagyon jó a BMW-nél most, de aki ennyiért képes megszabadulni tőle, az elgondolkodtató. jó a hátterét nem tudni mi oka lehet rá, de akkor is. de ha már ez a kérdés, akkor kép alapján:
- az első felejtős szerintem
- második nekem a legszimpatikusabb, a kárpitokat nézve még a km-t is valósnak mondanám, sőt ahhoz képest nem is rossz.
- kép alapján valószínű szerető gazdája volt, próbálta csinosítani. vagy ugye azért FL-es a fara, mert sérülve volt, aztán hirtelen csak oylan lámpa volt, egyszerűbb volt alakítani talán? nem tudom, ez csak feltételezés. viszont egy 160ezret futott autónak lehetne mutogatni a belsejét, itt még sincs. gyanus lehet.

szóval személy szerint az ezüst másodikat nézném meg, mert a képek csalókák lehetnek. talán hátul lehet rozsdafoltot látni a csomiajtónál nem tudom. végülis ha nincsennek nagyigények, viszont a lényeg, hogy BMW legyen, akkor hajrá. de csak azt tudom mondani, hogy ilyen áron, jobb ha van mellé 500ezer pluszban, mert valószínű szükség lesz rá.


ja... a szétrohadt E36-ok is 1,5-öt érnek nem? Azért mert BMW van ráírva ugyan azok az avulási "törvények" vonatkoznak ezekre a kocsikra is mint az összes többire, mivel az új BMW-t vásárlók többsége is csak egy avulandó tárgyként tekint rá, ami folyamatosan veszít az értékéből.
Ezek az autók lecsúsztak ide, be kell ismerni, ennyi!


nem. az a baj, hogy E36-ért is elkérnek ennyit. és nem az avulásról van szó, mert logikus, de ne mond már nekem, hogy egy hasonló korú polo, vagy twingó, meg hasonló kis autókkal, amik azért nem képvislnek semmiylen prémium márka jellegzetességet, azok is ilyen árban vannak. már mindenki hordja be a kinti hulladékot lenyomják az árat. oké miért ne? csak az a bibi, hogy ezáltal egy normális autó is eladhatatlan lesz a sok hulladék miatt. arról nem is beszélve, ahogy Robonsonnal beszélgettünk a múltkor, hogy már minden utolsó ..... is E46-tal jár, mert már lassan egy nyári munkával egy nyár alatt össze lehet rá szedni a lóvét. aztán ezek viselkedése és habitusa miatt a BMW tulaj megítélés egyre lejebb csúszik. komolyan talán az E46 lett aza típus, ami a leggázabb. még egy régiebbi típus is jobb. persze miért nem veszek én is újabbat aztán... szeretnék, de ilyen árakon nem fogom meghirdetni. bajom nincs vele semmi komoly, így eladni is felesleges. de már gáz. ezt is be kell látni. én már lassan 8 éve vettem, akkor talán 1db E46 volt a környéken, pedig itt volt sok tehetős ember akkor is. ki is nézték emiatt kaptam az ívet. most meg minden C revíziós iylennel szaladgál, meg nagy bandavezérek meg ilyenek csoda, hogy engem még nem csesztetnek a rendőrök
nyilván aki autózt vesz, vagy bármit a legjobb áron akar vásárolni. most aki tudatos ne ezt a hulladékokat vegye, hanem a normálisbb példányoknál dübörögjön, aztán lehet a többi fos nyomott árára hivatkozni. ugye sok indok lehet egy eladásnál, lehet jót kifogni olcsón, de drágább áron nagy esély van egy jobbra. amilyne kicsi az esély olcsón jót, ugyanolyan a lehetőség drágán szart is kifogni.
tényleg nem megbántásból mondom, de jöttek már oda kérdezni oylan emberek te, hogy.... BMW-t venni, ennyiből, mert dolgoztam nyáron (nem véletlen írtam) és, anyuék még adnak. de utána feltartani? amikor kilószámra kell a pávahajhoz a zselé, meg mitudom én milyne trendi cuccok. akkor jön az, hogy egy évig megvan a verda, lstrapálják még jobban, és még olcsóbban akarnak megszabadulni tőle. ami ismét csak lentebb nyomja az árakat. értem én ez a világ rendje, mondom egy népautó esetében nem is izélnék ezen ennyit, ha olyanom lenne sem. nem is magasztalom az egekbe a BMW-t, d epont azért veszik sokan, mert hasonló áron jobbat kap, mint a többi kommersz márka (bár már ez is tekinthető annak, azt hiszem). na én ezért sem fogom eladni lehet soha, inkább rohadjon el az udvarban 15 év múlva mondjuk. szar a helyzet nah. főleg, ahogy járom keresztfaterral körbe a piacot... hiába ,mondom neki, hogy kintről, mert itt ami van, na meg amilyen áron akar ő is. mondjuk ő meg pont az, hogynem zavarja ha bötykölni kell esetleg. mondom jó, de akkor ha sokat kell majd, akkor ne szidjad nekem na mindegy ez az én személyes véleményem, tőlem árulják 500-ért is, meg vegyék is meg azokat. nekem jelen pillanatban ettől rossz nem lesz.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 13:27


YELLOW írta:
Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


én most is csak azt mondom, hogy lehet 1.6-os, meg nem is túl fiatal, de nehogy már annyiért vegyünk egy BMW-t, mint amennyibe egy hasonló korú fapados twingo kerül.
lehet ez alapján azt mondani, hogy az ár/érték arány nagyon jó a BMW-nél most, de aki ennyiért képes megszabadulni tőle, az elgondolkodtató. jó a hátterét nem tudni mi oka lehet rá, de akkor is. de ha már ez a kérdés, akkor kép alapján:
- az első felejtős szerintem
- második nekem a legszimpatikusabb, a kárpitokat nézve még a km-t is valósnak mondanám, sőt ahhoz képest nem is rossz.
- kép alapján valószínű szerető gazdája volt, próbálta csinosítani. vagy ugye azért FL-es a fara, mert sérülve volt, aztán hirtelen csak oylan lámpa volt, egyszerűbb volt alakítani talán? nem tudom, ez csak feltételezés. viszont egy 160ezret futott autónak lehetne mutogatni a belsejét, itt még sincs. gyanus lehet.

szóval személy szerint az ezüst másodikat nézném meg, mert a képek csalókák lehetnek. talán hátul lehet rozsdafoltot látni a csomiajtónál nem tudom. végülis ha nincsennek nagyigények, viszont a lényeg, hogy BMW legyen, akkor hajrá. de csak azt tudom mondani, hogy ilyen áron, jobb ha van mellé 500ezer pluszban, mert valószínű szükség lesz rá.


ja... a szétrohadt E36-ok is 1,5-öt érnek nem? Azért mert BMW van ráírva ugyan azok az avulási "törvények" vonatkoznak ezekre a kocsikra is mint az összes többire, mivel az új BMW-t vásárlók többsége is csak egy avulandó tárgyként tekint rá, ami folyamatosan veszít az értékéből.
Ezek az autók lecsúsztak ide, be kell ismerni, ennyi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 12:42


Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


én most is csak azt mondom, hogy lehet 1.6-os, meg nem is túl fiatal, de nehogy már annyiért vegyünk egy BMW-t, mint amennyibe egy hasonló korú fapados twingo kerül.
lehet ez alapján azt mondani, hogy az ár/érték arány nagyon jó a BMW-nél most, de aki ennyiért képes megszabadulni tőle, az elgondolkodtató. jó a hátterét nem tudni mi oka lehet rá, de akkor is. de ha már ez a kérdés, akkor kép alapján:
- az első felejtős szerintem
- második nekem a legszimpatikusabb, a kárpitokat nézve még a km-t is valósnak mondanám, sőt ahhoz képest nem is rossz.
- kép alapján valószínű szerető gazdája volt, próbálta csinosítani. vagy ugye azért FL-es a fara, mert sérülve volt, aztán hirtelen csak oylan lámpa volt, egyszerűbb volt alakítani talán? nem tudom, ez csak feltételezés. viszont egy 160ezret futott autónak lehetne mutogatni a belsejét, itt még sincs. gyanus lehet.

szóval személy szerint az ezüst másodikat nézném meg, mert a képek csalókák lehetnek. talán hátul lehet rozsdafoltot látni a csomiajtónál nem tudom. végülis ha nincsennek nagyigények, viszont a lényeg, hogy BMW legyen, akkor hajrá. de csak azt tudom mondani, hogy ilyen áron, jobb ha van mellé 500ezer pluszban, mert valószínű szükség lesz rá.