autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 04:54


Coyote írta:
anubisz írta:
X3 X5 nekem is mondták a szervizbe, hogy osztóműveket sorba dobálják ki. Vicc az egész. Biztos direkt van így tervezve,mire lejár a garancia ki keljen baszni, hogy költsél a kocsira. Bebaszna, hogy ha akarnának ,nem tudnának gyártani egy szar osztóművet ami kibír 200,300 ezret.


Őszintén szólva simán hihető, hogy ezek már 400ezer felett járnak... Többnyire városi taposással, ami tuti odaver az osztóműnek is. Az X-es BMW-ket (kivéve X1) gumizni se olcsó, köztudottan...

kmartin írta:
Isten ments, hogy rábeszéljelek egy kombira, ne érts félre
X3-at is csak azért írtam, mert ha már X1 lehetőség, akkor X3 is.
Amúgy szerény véleményem a következő:
-az autó az benzines
-az autó az manuális váltós
Az összes többi már csak kényelem. Amire majd ráérek 55 évesen

ui.: Na de azért egy VW???


Ugyanezt kérdezi tőlem mindenki (kivéve a VW tulajok)... Amúgy egyetértek veled a fentiekben, kivéve a benzines kijelentésben - én majd akkor térek vissza benyára, ha olyan nyomatékot ad, mint a dízel, ugyanannyi köbcentiből. A fogyasztás nem nagyon érdekel már, a hangot is meg lehet szokni... De a nyomaték függővé tesz

lalada írta:
A6 esetleg? 2.7 TDI CAN motor nagyon megbízható, alkatrészeket nem tudom..


1. Az autó hátul hajt.
2. Az Audi az a Volkswagen, amelyik BMW szeretne lenni.

Szóval A6 nálam nem játszik, persze egy Quattrot kibírnék, de nekem valahogy túl steril. Egy 5 éves Audinak meg messze nincs olyan presztízse, mint egy 5 éves BMW-nek, persze lehet, hogy csak én érzem így. Akkor már inkább egy C-osztály, amit aztán E-osztályra cserélhetek, hogy nyugdíjasként azzal járjak bodzát szedni meg dinnyét árulni...


Szia!

Az 1. 2.-es felsorolás tetszik amit írtál. A vőmnek most forognának a szemei ha olvasná, a győri Audi akadémián oktat, mellette FóWágeneket épít és csakis azokat használ természetesen "kályhásakat". Mondjuk tény, hogy anno a 3-as Golfja 1.9 TDI megette ótópályán az E60 530 D-t. A 4-ese meg 11mp alatt teljesítette a 402 métert. Sajna ellopták neki "nagy faluban".
Na mind111... A lényeg ha Én nyomatékot szeretnék akkor felpattanok a kis Dukimra és 2ezertől tiltásig mint akit gerincen rúgnak, és ugye benyás. 4 mps/100km/h.

Üdv.: Pocses

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 19:07


WinnerB0Y írta:
Igazából teljesen igazad van. A probléma az volt, hogy a mostani auzómból indultam ki. 163Le V6 benzin és fél km egy szabályosan haladó autó.

szerk.:
Ennek fényében szeretnék tanácsokat kérni benzines e46 kasznis autóra. Szempont, hogy ne legyen kupé és ha egy mód van rá akkor olyan verziót szeretnék ami nem csak touring változatban elérhető itthon. Első ránézésre a 318i tűnik jónak. Bár nem tudom mit mond a fórum


Tehát dízelből elég lenne a 180 lóerő, de benzines csak 200 ló felett - a fizika az tudja, hogy a lóerő az lóerő. Szóval egy 320i (2.2 benzin, sor6, 170 ló) az gyenge lenne?

A másik: fél km egy autó megelőzése? Basszus a 75 lovas Civicemmel pályán igaz is volt, na de a 143 lovas (ráadásul automata) 318i-vel nagyon nem igaz. Persze csalóka a dolog, a dízel hátbarúg hirtelen (meredek a nyomatékgörbe nagyon, jellemzően 1800-2000 körül ugrik meg), ezáltal úgy érzi az ember hogy nagyon megy, de nem igaz. Számtalanszor mértünk össze hasonlóbenzin/dízeleket (a legjobban az 1.6 TDCi tulaj lepődött meg 110 lovas benzines ellen - minden fokozatban azonos sebességről kikapott :mrgreen, nagyon csalóka És persze amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen el is tűnik a nyomaték (meredeken zuhan ~3-3200-tól).
Aztán a szervizköltségek és a futásteljesítmények is a benzines mellett szólnak.

De ez az én véleményem, viszont tényekkel, adatokkal (és úgy általában fizikával) alátámaszthatóak azért

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 17:36


Coyote írta: E90 benyások még nem turbósak ugye? (M3 kizárva sajnos ) Mivel munkahelyváltás miatt jóval kevesebbet megyek (évi 40 helyett 20ezer csak), simán bevállalnék egy benyásat, a fogyasztás már nem érdekes annyira.


Csak a nagyobb 3 literes motorverziók között van ami turbós.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 16:00


Tano írta:
Coyote írta: ...Ugyanezt kérdezi tőlem mindenki (kivéve a VW tulajok)... Amúgy egyetértek veled a fentiekben, kivéve a benzines kijelentésben - én majd akkor térek vissza benyára, ha olyan nyomatékot ad, mint a dízel, ugyanannyi köbcentiből. A fogyasztás nem nagyon érdekel már, a hangot is meg lehet szokni... De a nyomaték függővé tesz


Akkor a mostani turbós benyások már jók lesznek neked. Pl az N20 28i, 2 literből 350NM 1250-4500 között. Ekkora tartományt a dízelek sem tudnak.


E90 benyások még nem turbósak ugye? (M3 kizárva sajnos ) Mivel munkahelyváltás miatt jóval kevesebbet megyek (évi 40 helyett 20ezer csak), simán bevállalnék egy benyásat, a fogyasztás már nem érdekes annyira.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 10. szerda, 16:01

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 15:57


Coyote írta: ...Ugyanezt kérdezi tőlem mindenki (kivéve a VW tulajok)... Amúgy egyetértek veled a fentiekben, kivéve a benzines kijelentésben - én majd akkor térek vissza benyára, ha olyan nyomatékot ad, mint a dízel, ugyanannyi köbcentiből. A fogyasztás nem nagyon érdekel már, a hangot is meg lehet szokni... De a nyomaték függővé tesz


Akkor a mostani turbós benyások már jók lesznek neked. Pl az N20 28i, 2 literből 350NM 1250-4500 között. Ekkora tartományt a dízelek sem tudnak.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 15:50


anubisz írta:
X3 X5 nekem is mondták a szervizbe, hogy osztóműveket sorba dobálják ki. Vicc az egész. Biztos direkt van így tervezve,mire lejár a garancia ki keljen baszni, hogy költsél a kocsira. Bebaszna, hogy ha akarnának ,nem tudnának gyártani egy szar osztóművet ami kibír 200,300 ezret.


Őszintén szólva simán hihető, hogy ezek már 400ezer felett járnak... Többnyire városi taposással, ami tuti odaver az osztóműnek is. Az X-es BMW-ket (kivéve X1) gumizni se olcsó, köztudottan...

kmartin írta:
Isten ments, hogy rábeszéljelek egy kombira, ne érts félre
X3-at is csak azért írtam, mert ha már X1 lehetőség, akkor X3 is.
Amúgy szerény véleményem a következő:
-az autó az benzines
-az autó az manuális váltós
Az összes többi már csak kényelem. Amire majd ráérek 55 évesen

ui.: Na de azért egy VW???


Ugyanezt kérdezi tőlem mindenki (kivéve a VW tulajok)... Amúgy egyetértek veled a fentiekben, kivéve a benzines kijelentésben - én majd akkor térek vissza benyára, ha olyan nyomatékot ad, mint a dízel, ugyanannyi köbcentiből. A fogyasztás nem nagyon érdekel már, a hangot is meg lehet szokni... De a nyomaték függővé tesz

lalada írta:
A6 esetleg? 2.7 TDI CAN motor nagyon megbízható, alkatrészeket nem tudom..


1. Az autó hátul hajt.
2. Az Audi az a Volkswagen, amelyik BMW szeretne lenni.

Szóval A6 nálam nem játszik, persze egy Quattrot kibírnék, de nekem valahogy túl steril. Egy 5 éves Audinak meg messze nincs olyan presztízse, mint egy 5 éves BMW-nek, persze lehet, hogy csak én érzem így. Akkor már inkább egy C-osztály, amit aztán E-osztályra cserélhetek, hogy nyugdíjasként azzal járjak bodzát szedni meg dinnyét árulni...

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 15:39


[quote]

Idézet: Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is


A6 esetleg? 2.7 TDI CAN motor nagyon megbízható, alkatrészeket nem tudom..












Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 10. szerda, 15:41


kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 15:32


Coyote írta: Akárhogyis nézem, E60-am nem lesz, mert az valahogy egyesíti minden BMW-ellenes sztereotípia erejét
Plusz, csináltam egy jellemző alkatrész-ár összehasonlítást E90/E60/Passat CC között, ugyanabból a boltból, ugyanazon gyártók alkatrészeire, a párban cserélendőekre megfelelő szorzóval. Ilyeneket vettem figyelembe, mint pl. fékbetétek, lengéscsillapítók, kettőstömegű lendkerék, turbó, olaj/üzemanyag/levegőszűrő, termosztát, kuplungszett.

Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is


Az X3-akat is nézegettem, szervízben. Az autó 3 milliót ért, másfél milliós szervízszámlára várt a tulaj... (automata váltóhiba, osztómű hiba, egyéb futómű pittyputty)


Isten ments, hogy rábeszéljelek egy kombira, ne érts félre
X3-at is csak azért írtam, mert ha már X1 lehetőség, akkor X3 is.
Amúgy szerény véleményem a következő:
-az autó az benzines
-az autó az manuális váltós
Az összes többi már csak kényelem. Amire majd ráérek 55 évesen

ui.: Na de azért egy VW???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 15:30


Coyote írta:
kmartin írta:
Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos Akkor inkább egy facelift X3


Akárhogyis nézem, E60-am nem lesz, mert az valahogy egyesíti minden BMW-ellenes sztereotípia erejét
Plusz, csináltam egy jellemző alkatrész-ár összehasonlítást E90/E60/Passat CC között, ugyanabból a boltból, ugyanazon gyártók alkatrészeire, a párban cserélendőekre megfelelő szorzóval. Ilyeneket vettem figyelembe, mint pl. fékbetétek, lengéscsillapítók, kettőstömegű lendkerék, turbó, olaj/üzemanyag/levegőszűrő, termosztát, kuplungszett.

Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is


Az X3-akat is nézegettem, szervízben. Az autó 3 milliót ért, másfél milliós szervízszámlára várt a tulaj... (automata váltóhiba, osztómű hiba, egyéb futómű pittyputty)









X3 X5 nekem is mondták a szervizbe, hogy osztóműveket sorba dobálják ki. Vicc az egész. Biztos direkt van így tervezve,mire lejár a garancia ki keljen baszni, hogy költsél a kocsira. Bebaszna, hogy ha akarnának ,nem tudnának gyártani egy szar osztóművet ami kibír 200,300 ezret.15 millás kocsik,azt 3 év múlva a felét ki kell cserélni. Fostalicska xdrive. Még szerencse,hogy az enyémbe az első generációs sima osztómű van. Az bírja. Már az utánalevőkkel is állandó gond van. BMW osztómű = GM váltó. Annyit is ér mind a kettő. Meghalnak a nyomaték,a teljesítmény alatt.
Ezért nem bírtak normális F1 versenykocsit gyártani. Lehet ott is aluból akartak fogaskereket csinálni.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 14:39


kmartin írta:
Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos Akkor inkább egy facelift X3


Akárhogyis nézem, E60-am nem lesz, mert az valahogy egyesíti minden BMW-ellenes sztereotípia erejét
Plusz, csináltam egy jellemző alkatrész-ár összehasonlítást E90/E60/Passat CC között, ugyanabból a boltból, ugyanazon gyártók alkatrészeire, a párban cserélendőekre megfelelő szorzóval. Ilyeneket vettem figyelembe, mint pl. fékbetétek, lengéscsillapítók, kettőstömegű lendkerék, turbó, olaj/üzemanyag/levegőszűrő, termosztát, kuplungszett.

Abszolút a legdrágább az E60, utána jön az E90. A kettő között kb. 20%-os diffik vannak, mögöttük messze lemaradva kullog a Passat CC. Ami azért nem kicsi autó. Persze fos elsőkerekes VW... De elgondokodtató.
A vezetési élmény és a márkafanatizmus biztos, hogy E90-et vetet velem, de érdekes elkalandozni néha az élet racionálisabb oldalára is


Az X3-akat is nézegettem, szervízben. Az autó 3 milliót ért, másfél milliós szervízszámlára várt a tulaj... (automata váltóhiba, osztómű hiba, egyéb futómű pittyputty)









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. december 10. szerda, 14:41

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 14:05


üdvözlet mesterek,

épp én is autót szeretnék cserélni január vége körül, de egyenlőre nem tisztázódott hogy mire. Több autót is kinéztem, maradnék az e46-nál, de most nem dízelt vásárolnék, hanem nagyobb benzineset. Viszonylag keveset futottak a dízelhez képest, és az üzemanyag igénye sem érdekel.

Először néztem 20i-ket, inkább a késői e46-os példányokat, de mivel a regadó ugyan annyi, mint a nagyobbik változatnak, a 25i-nek, a 25i-nél kötöttem ki.

Szinte csak automata kivitel létezik a piacon ebből, ami kicsit elkeserít, de nem duzzognék akkor sem... A kérdés, hogy a 25i motornak milyen problémái szoktak lenni, illetve az ehhez tartozó automata váltó mennyit bír, nem szeretnék 350 ezret 1 éven belül költeni váltóra.

Tanácsokat/tapasztalatokat előre köszönöm

kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 10:49


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



hát Robinson nézett E90-et és kisebb mint az E46 belül. ezért vett E60-at. szóval én is majdnem terveztem, de ezek után nem kell E90. szóval F széria lesz majd 10 év múlva


Tényleg kisebbnek tűnik belül, és az E60 lenne igazi előrelépés kényelemben, felszereltségben. Csak az elejével nem tudok megbarátkozni, a kombinak meg a hátuljával sem...
Kipróbálok egyet, jó árban mennek már, lehet, hogy bele tudok szeretni.

E46 szervízköltségéhez képest vajon érezhetően drágább egy E60 fenntartása?

Megértem a "nem tetszik az eleje" dolgot. Nálam pl a 3as szériánál is E21, E30, E46, F30 ami bejön, E36, E90 nem. 5ösnél is hasonló E28 és F10 bejön, a köztes nem.
E60 at is azért mondtam, mert mégis csak BMW, és mivel 4m körül mondtad, az új mág annyiért nem kapható sajnos Akkor inkább egy facelift X3


kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 10:38


Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.


Én spec azért mondom a nagyobbat, mert 2 gyerek mellett utazni 3as touringban... Ruha, pelus, játékok. Sok kicsi sokra megy alapon... Nem mondom, hogy nem lehet elférni, de azért kényelem szempontból jobb az 5ös.
Persze 1 gyerek esetén elegendő a kisebb. De ezért írtam, hogy ha család (2 gyereknél inkább), akkor 5 touring.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 10:35


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



hát Robinson nézett E90-et és kisebb mint az E46 belül. ezért vett E60-at. szóval én is majdnem terveztem, de ezek után nem kell E90. szóval F széria lesz majd 10 év múlva


Tényleg kisebbnek tűnik belül, és az E60 lenne igazi előrelépés kényelemben, felszereltségben. Csak az elejével nem tudok megbarátkozni, a kombinak meg a hátuljával sem...
Kipróbálok egyet, jó árban mennek már, lehet, hogy bele tudok szeretni.

E46 szervízköltségéhez képest vajon érezhetően drágább egy E60 fenntartása?


igen az E60 eleje... de szerintem egy jó maszkkal megoldható. hát meglepődtem, hogy Robinson E60-at vett, mert elég sok baj szokott velük lenni. szerintem drágább az E60-at fenntartani. SZERINTEM!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 10:02


YELLOW írta:
Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



hát Robinson nézett E90-et és kisebb mint az E46 belül. ezért vett E60-at. szóval én is majdnem terveztem, de ezek után nem kell E90. szóval F széria lesz majd 10 év múlva


Tényleg kisebbnek tűnik belül, és az E60 lenne igazi előrelépés kényelemben, felszereltségben. Csak az elejével nem tudok megbarátkozni, a kombinak meg a hátuljával sem...
Kipróbálok egyet, jó árban mennek már, lehet, hogy bele tudok szeretni.

E46 szervízköltségéhez képest vajon érezhetően drágább egy E60 fenntartása?